Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Logical

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 139 bijdrage(n) van Logical (Pagina: 9 van 14)

Topic: DMX tafel voor laser gezocht (13-7-2005 07:23:00)
leren leren leren leren, pff wat heb ik er een werk aan laugh :D nee, in principe verhuur ik niks, misschien dat het zo af en toe komt wat jij zegt van dat feestje, ik heb nu nog zat analoge lichten liggen en wil dus dmx eigen maken, waarschijnlijk dat ik een 2e hands scenesetter of showmaster ga kopen, omdat ik die tafel toch wel langer zelf hou niet niet van plan ben te verkopen.

maar ik denk dat ik nu genoeg weet, bedankt jongens!
Topic: DMX tafel voor laser gezocht (12-7-2005 23:27:00)
wie zegt dat ik iets verhuur? razz :p
Topic: Martin Mac 500 (12-7-2005 23:04:00)
tja, als je 2500 wil betalen maakt een flightcase ook niet veel meer uit denk ik laugh :D en aangezien het voor een drive-in is...? als drive-in zal ik zelf nooit iets zonder flightcase meenemen razz :p
Topic: DMX tafel voor laser gezocht (12-7-2005 22:28:00)
proggen ja, ander licht, nee, is niet nodig verder, als ik nu een leuke minimum tafeltje kan gebruiken voor de laser kom ik vanzelf aan het grote werk toe, maar een niet al te dure tafel die wel veel mogelijkheden heeft is ook welkom, nou hebben jullie die al genoemd(showmaster etc etc) maar ik vraag me af welke tafel het minumum zou zijn i.v.m. geld en vakantie razz :p
Topic: DMX tafel voor laser gezocht (12-7-2005 19:30:00)
en wat is nou het budget der budgets tafel voor mij? razz :p ik begrijp dat er veel keus is, maar de prijzen verschillen nogal, dat de een meer kan dan de ander snap ik ook wel, wat is de minimum tafel die wel alles kan wat mijn laser wil wink ;) maar hoeft niet meer te kunnen..?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (12-7-2005 17:23:00)
astro te koop(?)
Topic: DMX tafel voor laser gezocht (12-7-2005 17:21:00)
en kvm, ik heb juist goed gelezen, jeroenvdv zegt: ''Sommige goedkopere tafels, kunnen om interne software-redenen maar bijvoorbeeld 192 verschillende kanalen uitsturen.'' dit is gewoon helemaal waar wat hij zegt. jij zegt dat het niet helemaal waar is, je voegd er aan toe dat er ook duurdere tafels zijn die dit gebrek hebben, maar dat heeft jeroen nooit ontkend in zijn post razz :p dan spreekt hij volledig de waarheid...

niet dat dit ergens echt toe doet, maar zeg niet tegen mij dat ik niet goed lees.

maar de scanmaster, zou dat perfect voor mijn laser zijn(zoals beschreven?) en dan kan ik alleen 1 laser aansturen? scheeld natuurlijk al heel wat centen.
Topic: DMX tafel voor laser gezocht (12-7-2005 07:28:00)
dus de scenesetter van Botex is hetzelfde als de showmaster van Showtec ?

zit er enig verschil in?

als ik ze naast elkaar zet is het verschil dat de botex 7 euro duurder is razz :p maar dat de botex wel ''Een complete tafel voor een belachelijke lage prijs!'' is en de showmaster niet laugh :D

verder lijken me ze totaal hetzelfde? zelfs het gewicht en de afmetingen... of zit er nog verschil in het gebruiksgemak?
Topic: DMX tafel voor laser gezocht (12-7-2005 07:17:00)
het enige wat jeroenvdv zegt is dat sommige goedkope tafels dat niet hebben, en dat is geheel waar. of je post nou echt wat toevoegd voor dit topic....

leuk dat je je laser met de CX5 aanstuurd maar dat valt natuurlijk zo'n 500 euro buiten mijn budget.
Topic: DMX tafel voor laser gezocht (11-7-2005 20:33:00)
?? net was het nog een Dj-mingle?:P deze