Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Logical

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 139 bijdrage(n) van Logical (Pagina: 1 van 14)

Topic: plakspiegel (14-8-2012 14:50:00)
Bedankt, ik ga even kijken of ik hier ook zoiets kan laten maken.
Topic: plakspiegel (13-8-2012 21:34:00)
Het is duidelijk dat je het afraad, maar wat raad je dan aan?
Topic: plakspiegel (13-8-2012 20:40:00)
De spiegel die er standaard op zit is van een zelfde soort. Hoe zou ik hem dan moeten repareren volgens jou?
Topic: plakspiegel (13-8-2012 18:37:00)
Is er een naam voor dat soort spiegels? Ik heb al een en ander gezocht, maar kom steeds op ander soort spiegels uit.
Topic: plakspiegel (13-8-2012 17:46:00)
Hier ligt een scanner met een kapotte spiegel.

Ik wil deze graag repareren en vroeg mij af of er niet zoiets bestaat als een spiegel die je kunt plakken, als een soort sticker (dus ook makkelijk op maat te knippen.)

Het gaat om de spiegel van een JB Systems Tomahawk.
Topic: Motortje Showtec dataflower (17-10-2011 16:58:00)
Mmm, het ding kost nieuw niks, maar verzendkosten zijn erg hoog. Ik denk dat ik mijn oude spiegelbol motortje maar uit elkaar ga schroeven om te kijken of er daar een in zit.
Topic: Motortje Showtec dataflower (13-10-2011 11:52:00)

berghs events schreef:

Ik heb hier laatst een partij spullen overgekocht en hier zaten ook apparaten bij met zulke motortjes in.
Een aantal hebben de 12V voeding defect, is niet echt interessant om deze te repareren.
De motortje werken echter nog prima.
Stuur me eens de afmetingen van het motortje, de maat van het asje + hoever dit uit de midden ligt.
waarschijnlijk zijn het gewoon dezelfde...
Nog gelukt met nakijken?
Topic: Motortje Showtec dataflower (12-10-2011 12:08:00)

dj_mvandis schreef:

Ik zie een identiek motortje bij het openen van de link?
Ah, gisteren lag de enige website die gevonden werd er uit.

Er zit alleen een minimumbedrag aan vast om te kunnen bestellen, jammer. Maar ik heb even gemaild om te kijken of hij hetzelfde is.

Begrijp ik het trouwens goed en zit zo'n motortje ook in een simpele spiegelbol motor? Of is dat niet met zekerheid te zeggen?
Topic: Motortje Showtec dataflower (11-10-2011 23:50:00)

dj_mvandis schreef:

Even googlen op "DIVM-SPII204".

Kan niet missen!
Volgens mij klopt het niet helemaal, ik krijg dit.
Topic: Motortje Showtec dataflower (11-10-2011 21:20:00)
De maten, ik hoop dat het zo duidelijk is.

https://www.mijnalbum.nl/Foto-OW47HYH3.jpg