Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ-XL

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 148 bijdrage(n) van DJ-XL (Pagina: 9 van 15)

Topic: Carnaval 2008 (27-11-2007 18:03:00)
Oke, dan misschien deze nog:

Stefan Storm - Vanavond ga ik uit mn dak
Jan van Est - Bij Jou
Dario - Nu lacht geluk me toe
Peter Beense - Fiesta
Rob Ronalds - Samen dansen
Rene Schuurmans - Laat de zon in je hart
Gebroeders Ko - Autodrop
Just Alex - Toe ik jou zag staan

Zijn volgens mij liedjes die door dit jaar heen zijn gebracht. Maar de meeste zullen het nog wel goed doen met carnaval.
Topic: Carnaval 2008 (26-11-2007 15:08:00)
Meestal worden de oudere liedjes ook het bekendst, volgens mij shocked 8O. Meestal komen de nieuwste liedjes allemaal net voor carnaval.
Topic: Carnaval 2008 (26-11-2007 08:04:00)
Op het album van MegaParty 8 staan ook wat nieuwe en oude carnavals liedjes ;)

Bombi - Spicks And Specks
Dikdakkers - Hobbelpaard
Dirk Meeldijk - Ik Hou Van Het Leven
DJ Serve ft Starkoo - Het Regent Zonnestralen
Double DJs - Roeien Zeilen Vissen
Felix Project - Soviet Song
Helemaal Hollands - Een Ster Vernoemd Naar Jou
Groovestylerz - We Are Family
Rene Schuurmans - Holadiee
Rob Van Daal - Ik Ga Leven
Flair - Oh Middernacht (DJ Maurice Remix)
Dennis Jones - African Baby
Gebroeders Ko - Roekoekoe
Activ8 - Everytime I Think Of You
Vinylworxx - Stop Lovin You
Maarten - We Willen Tieten Zien

Het Feestteam - Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen
Bad Brothers - In De Hemel
DJ Arnoud And DJ Jasper - Grace Kelly
Gerard Joling - Maak Me Gek
Rob Ronalds - Voor Een Zoen
Stef Ekkel - Heija Heija
DJ Harmp3 - Zirtaki Jump
Zware Jongens - Jodeljump
Eric Dikeb - Ik Schreeuw Het Van De Daken
Pick n Mix - Ooh La La
Socagang - Come Sing Along
Frank Verkooyen - K Wil Een Miljoen
Xandee - Conga
Gebroeders Ko - Zwaai Maar Dag Sinterklaasje
Topic: Post hier je logo! (21-10-2007 21:43:00)

tomvz20 schreef:

djjon schreef:

Oowhaja shut up :X klopt,stom van me, was veel te druk bezig met designen laugh :D
maar wat vinden jullie verder van de vormgeving?
vind dat "plaatje" wel wat weg hebben van het "plaatje" in het logo van jeroenVDV z'n laserproductions.
Ja, viel mij ook op shut up :X
Topic: Post hier je logo! (18-10-2007 15:16:00)
Het logo heb ik niet zelf gemaakt. Ik heb het laten maken ;-)
Topic: Post hier je logo! (18-10-2007 07:55:00)
Ik heb ook een logo en visitekaartje:
Logo: https://dump.dj-xl.nl/logo/logo_djxl.jpg
Visitekaartje: https://dump.dj-xl.nl/logo/visite2.pdf

Laat maar horen! laugh :D

Ps: waar hebben jullie eigenlijk de visitekaartjes laten drukken?
Topic: Post hier je logo! (4-10-2007 22:01:00)
Partydj.nl is inderdaad al sinds 2000 actief. Vond het wel een leuk domein anders had ik hem geregistreerd laugh :D

Let op: Registreer eerst je domein, voordat je de naam voor iedereen op internet zet wink ;)

En ik denk niet dat die van party-dj.nl hem verkoopt. Aangezien hij zelf het domein gebruikt.
Topic: Ik word GEK van dat Imageshack (17-9-2007 15:14:00)
Tip: https://www.imgdumper.com
Geen reclame en snelle servers die in Nederland staan :-)
Topic: Hoe ver gaan jullie met promotie? (11-9-2007 08:16:00)
Volgens mij gewoon belettering op zijn bus waar hij zijn spul mee naar locatie rijdt..

Is volgens mij zoiets van: Heeee, die DJ was er dus vanavond aan het draaien. Die deed het eigenlijk best wel leuk, we zullen zijn tel. nummer/website eens even opschrijven. Misschien is dat wel iets leuks voor op ons feest. laugh :D
Topic: Post hier je logo! (31-8-2007 17:54:00)
In Illustrator kan je vector's maken. Dat betekend: het plaatje veranderd niet in kwaliteit als je het vergroot.