Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ-XL
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 148 bijdrage(n) van DJ-XL (Pagina: 9 van 15)
Topic: Carnaval 2008 (27-11-2007 18:03:00)
klopt,stom van me, was veel te druk bezig met designen
maar wat vinden jullie verder van de vormgeving?vind dat "plaatje" wel wat weg hebben van het "plaatje" in het logo van jeroenVDV z'n laserproductions.Ja, viel mij ook op
Topic: Post hier je logo! (18-10-2007 15:16:00)
Oke, dan misschien deze nog:
Stefan Storm - Vanavond ga ik uit mn dak
Jan van Est - Bij Jou
Dario - Nu lacht geluk me toe
Peter Beense - Fiesta
Rob Ronalds - Samen dansen
Rene Schuurmans - Laat de zon in je hart
Gebroeders Ko - Autodrop
Just Alex - Toe ik jou zag staan
Zijn volgens mij liedjes die door dit jaar heen zijn gebracht. Maar de meeste zullen het nog wel goed doen met carnaval.
Topic: Carnaval 2008 (26-11-2007 15:08:00)Stefan Storm - Vanavond ga ik uit mn dak
Jan van Est - Bij Jou
Dario - Nu lacht geluk me toe
Peter Beense - Fiesta
Rob Ronalds - Samen dansen
Rene Schuurmans - Laat de zon in je hart
Gebroeders Ko - Autodrop
Just Alex - Toe ik jou zag staan
Zijn volgens mij liedjes die door dit jaar heen zijn gebracht. Maar de meeste zullen het nog wel goed doen met carnaval.
Meestal worden de oudere liedjes ook het bekendst, volgens mij
. Meestal komen de nieuwste liedjes allemaal net voor carnaval.
Topic: Carnaval 2008 (26-11-2007 08:04:00)
. Meestal komen de nieuwste liedjes allemaal net voor carnaval.Op het album van MegaParty 8 staan ook wat nieuwe en oude carnavals liedjes ;)
Bombi - Spicks And Specks
Dikdakkers - Hobbelpaard
Dirk Meeldijk - Ik Hou Van Het Leven
DJ Serve ft Starkoo - Het Regent Zonnestralen
Double DJs - Roeien Zeilen Vissen
Felix Project - Soviet Song
Helemaal Hollands - Een Ster Vernoemd Naar Jou
Groovestylerz - We Are Family
Rene Schuurmans - Holadiee
Rob Van Daal - Ik Ga Leven
Flair - Oh Middernacht (DJ Maurice Remix)
Dennis Jones - African Baby
Gebroeders Ko - Roekoekoe
Activ8 - Everytime I Think Of You
Vinylworxx - Stop Lovin You
Maarten - We Willen Tieten Zien
Het Feestteam - Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen
Bad Brothers - In De Hemel
DJ Arnoud And DJ Jasper - Grace Kelly
Gerard Joling - Maak Me Gek
Rob Ronalds - Voor Een Zoen
Stef Ekkel - Heija Heija
DJ Harmp3 - Zirtaki Jump
Zware Jongens - Jodeljump
Eric Dikeb - Ik Schreeuw Het Van De Daken
Pick n Mix - Ooh La La
Socagang - Come Sing Along
Frank Verkooyen - K Wil Een Miljoen
Xandee - Conga
Gebroeders Ko - Zwaai Maar Dag Sinterklaasje
Topic: Post hier je logo! (21-10-2007 21:43:00)Bombi - Spicks And Specks
Dikdakkers - Hobbelpaard
Dirk Meeldijk - Ik Hou Van Het Leven
DJ Serve ft Starkoo - Het Regent Zonnestralen
Double DJs - Roeien Zeilen Vissen
Felix Project - Soviet Song
Helemaal Hollands - Een Ster Vernoemd Naar Jou
Groovestylerz - We Are Family
Rene Schuurmans - Holadiee
Rob Van Daal - Ik Ga Leven
Flair - Oh Middernacht (DJ Maurice Remix)
Dennis Jones - African Baby
Gebroeders Ko - Roekoekoe
Activ8 - Everytime I Think Of You
Vinylworxx - Stop Lovin You
Maarten - We Willen Tieten Zien
Het Feestteam - Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen
Bad Brothers - In De Hemel
DJ Arnoud And DJ Jasper - Grace Kelly
Gerard Joling - Maak Me Gek
Rob Ronalds - Voor Een Zoen
Stef Ekkel - Heija Heija
DJ Harmp3 - Zirtaki Jump
Zware Jongens - Jodeljump
Eric Dikeb - Ik Schreeuw Het Van De Daken
Pick n Mix - Ooh La La
Socagang - Come Sing Along
Frank Verkooyen - K Wil Een Miljoen
Xandee - Conga
Gebroeders Ko - Zwaai Maar Dag Sinterklaasje
tomvz20 schreef:
djjon schreef:
Oowhaja
klopt,stom van me, was veel te druk bezig met designen
maar wat vinden jullie verder van de vormgeving?
Het logo heb ik niet zelf gemaakt. Ik heb het laten maken ;-)
Topic: Post hier je logo! (18-10-2007 07:55:00)Ik heb ook een logo en visitekaartje:
Logo: https://dump.dj-xl.nl/logo/logo_djxl.jpg
Visitekaartje: https://dump.dj-xl.nl/logo/visite2.pdf
Laat maar horen!
Ps: waar hebben jullie eigenlijk de visitekaartjes laten drukken?
Topic: Post hier je logo! (4-10-2007 22:01:00)Logo: https://dump.dj-xl.nl/logo/logo_djxl.jpg
Visitekaartje: https://dump.dj-xl.nl/logo/visite2.pdf
Laat maar horen!
Ps: waar hebben jullie eigenlijk de visitekaartjes laten drukken?
Partydj.nl is inderdaad al sinds 2000 actief. Vond het wel een leuk domein anders had ik hem geregistreerd
Let op: Registreer eerst je domein, voordat je de naam voor iedereen op internet zet
En ik denk niet dat die van party-dj.nl hem verkoopt. Aangezien hij zelf het domein gebruikt.
Topic: Ik word GEK van dat Imageshack (17-9-2007 15:14:00)
Let op: Registreer eerst je domein, voordat je de naam voor iedereen op internet zet
En ik denk niet dat die van party-dj.nl hem verkoopt. Aangezien hij zelf het domein gebruikt.
Tip: https://www.imgdumper.com
Geen reclame en snelle servers die in Nederland staan :-)
Topic: Hoe ver gaan jullie met promotie? (11-9-2007 08:16:00)Geen reclame en snelle servers die in Nederland staan :-)
Volgens mij gewoon belettering op zijn bus waar hij zijn spul mee naar locatie rijdt..
Is volgens mij zoiets van: Heeee, die DJ was er dus vanavond aan het draaien. Die deed het eigenlijk best wel leuk, we zullen zijn tel. nummer/website eens even opschrijven. Misschien is dat wel iets leuks voor op ons feest.
Topic: Post hier je logo! (31-8-2007 17:54:00)Is volgens mij zoiets van: Heeee, die DJ was er dus vanavond aan het draaien. Die deed het eigenlijk best wel leuk, we zullen zijn tel. nummer/website eens even opschrijven. Misschien is dat wel iets leuks voor op ons feest.
In Illustrator kan je vector's maken. Dat betekend: het plaatje veranderd niet in kwaliteit als je het vergroot.