Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Sietse
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 9 van 20)
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (19-7-2005 19:39:00)Heb je de specs zelf ook al bekeken? Daar staat toch heel duidelijk 99, nog wat
Topic: Beste subwoofer onder de €350,-??? (16-7-2005 17:00:00)Waarom perse 18''?
Heb je ze beide wel gehoord?Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (16-7-2005 10:15:00)Dat hangt natuurlijk ook van je geluidset af. Ik heb een drie-weg systeem met drie-weg versterking en processing. Ik heb wel een kwartiertje nodig om het lekker te laten klinken. Crossover punten, verhoudingen e.d. stel ik bij iedere zaal opnieuw even af. En tijdens de avond vaak ook nog een paar aanpassingen.Topic: Beatmixen vraagje (15-7-2005 21:56:00)Sinds wanneer speelt kast en ontwerp geen rol meer?Topic: behringer setje (10-7-2005 18:28:00)Waar hebben ze jou dat verteld?Topic: Het Punisher baskast topic (6-7-2005 20:16:00)Bij deze de resultaten op 1 meter gemeten:
1 x Punisher: 132 dB(C)fast 129 dB(C)slow
2 x Punisher: onmeetbaar 131,5 dB(C)slow
3 x Punisher op 10 meter: 122 dB(C)slow
Het schoolfeest wat we ermee deden ging trouwens erg goed. Afmeting van de dansvloer waren 18 x 15 x 4 (BxLxH). We hadden twee punishers en twee toppen per kant. Gedurende de avond heb ik in de DJ booth geluidsdrukken van 110 to 120 dB gemeten.Topic: Multikabel .... (3-7-2005 20:05:00)In totaal 4200 euro. Lijkt mij verstandig om niet te noemen hoeveel alles afzonderlijk heeft gekost (sommige dingen zijn tweedehands).
Ik heb in juni vakantie genomen. Juni/juli fulltime vakantiebaan. Hele maand augustus vrij, en genieten van de rust. Wellicht in nederland, wellicht in het buitenland.
Kwa opdrachten alleen een bruiloft voor vrienden. Dus dat mag.
Topic: voldoet deze 15"? (16-7-2005 18:59:00)Kwa opdrachten alleen een bruiloft voor vrienden. Dus dat mag.
DJ Bastisito schreef:
Onze 12 inch 18sound 12MB700 heeft een rendement van 101,5 dB/w/m, die bestaat dus ook niet in jouw optiek?
DJ Delay schreef:
je kan er gerust vanuitgaan dat tcmc weet waar hij het over heeft. Is budget het probleem zet dan eens een ax-15b naast die rw-18B was het hé
TCMC vergelijkt 4x de RW-18b met de AX-18b, en de AX-15b wil ik niet, omdat ik al 15" bas heb, en graag een flinke 18" wil.Heb je ze beide wel gehoord?
SF schreef:
wat valt er voor een feestje nou te soundtjekke:POf kijk eens wat de zoekfunctie erover te zeggen heeft.
Topic: behringer setje (11-7-2005 23:11:00)Powerbeat schreef:
Toch een beetje bekende verschil tussen 18 en 15" naar mijn weten. Ik hoor de r&b & ganstarrap enzo liever over een flinke 18 incher. Lekker laag en lekkere lange bassen. Maar een goede trance/hardstyle plaat veel en veel liever op dubbel 15 inch (sub) baskasten. Soort van verschil in lange diepere bass vs. toch iets hogere korte punch. en de 18 inch pakt liever de eerste, de 15 inch liever de 2e.Tiordo schreef:
Als je echte punch wilt moet je geen baskasten nemen maar subkasten, en die kosten ook een heel stuk duurder. Je kan natuurlijk ook altijd naar echte kwaliteitbaskasten kijken maar voor dit geld moet je niet veel verwachten.DJ Bastisito schreef:
Vandaag met 3 punishers op klus geweest. Uiteraard wat dB testjes gedaan. Ik weet er het fijne verder niet van, wachten is op de resultaten van Sietse. Wel kan ik zeggen dat we met 1 enkele punisher op 132 dB (!) op 1 meter kwamen (half-space). Erg indrukwekkend mag ik wel zeggen!1 x Punisher: 132 dB(C)fast 129 dB(C)slow
2 x Punisher: onmeetbaar 131,5 dB(C)slow
3 x Punisher op 10 meter: 122 dB(C)slow
Het schoolfeest wat we ermee deden ging trouwens erg goed. Afmeting van de dansvloer waren 18 x 15 x 4 (BxLxH). We hadden twee punishers en twee toppen per kant. Gedurende de avond heb ik in de DJ booth geluidsdrukken van 110 to 120 dB gemeten.
Waarom niet zelf maken?
Topic: Het Punisher baskast topic (27-6-2005 23:26:00)jeroenvdv schreef:
Wat heeft dit nou zo ongeveer gekost, puur de speakers (inc. kasten natuurlijk) zonder versterking?