Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djbidji

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 9 van 20)

Topic: Filmpje lichtset (3-10-2008 19:19:00)
@ jeroen, ik wacht nog steeds op je verklaring, aangezien ik mij persoonlijk aangevallen voel. ondanks dat ik mijn job serieus neem? wink ;)
Topic: Filmpje lichtset (26-9-2008 19:03:00)
@dj merinos.

De laser is ons eigen merk. 400 mw groen, 300 mw blauw en 600 mw rood. 50 kbps scanners @ 60°. kan zowel op sound, dmx als ilda werken. momenteel hebben we een nieuwe dmx board, zodat je twee extra kanalen hebt om een wave te sturen. Ik zal bij de volgende gelegenheid eens een filmpje maken, beter als deze wink ;) .
Topic: Filmpje lichtset (26-9-2008 18:23:00)

JeroenVDV schreef:

FF offtopic, maar denk alsjeblieft de volgende keer heel goed na voordat je dit soort projecties doet..
Ik snap het probleem niet? dit was geprojecteerd met een 200 mW groene laser, waarvan de output op de helft stond. plus dat deze verdieping onbewoonbaar is. Kan je me even uitleggen wat daar verkeerd aan is??
Topic: Filmpje lichtset (24-9-2008 19:08:00)
ja, ivm. wapper wapper: mijn broer helpt me met opstellen en afbreken en doet daarbij het licht, helaas moet hij nog veel oefenen om dit onder de knie te krijgen wink ;) . maar voor deze fuiven speelt het niet veel rol.

De ledparren hebben wel degelijk hun dienst bewezen, alleen tijdens het filmpje heeft hij ze helaas niet gebruikt.

geluid werkt wel degelijk.

wat betreft de sturing van de laser, was het de voeding van het zwarte doosje die van usb naar ilda gaat.
Topic: Filmpje lichtset (23-9-2008 22:59:00)
heb ook nog eens mijn camera meegenomen en even snel iets gefilmd.

wat er hing/stond:

Licht:

6 meter mylos truss
6 x eurolite ts-7 scans
8 x led par 64 jb-systems
8 x led spots jb-systems
1 x 1.3 watt full colour laser
1 x laptop met X-control futurelight (zelfde als dashlight)
1 x led controller
Geluid:

2 x SA 1530 top mackie
2 x SWA 1801 bas mackie
2 x srm 450 monitor mackie
2 x S3500 denon
1 x X1500-S menger

Had nog een laptop mee met mamba black erop voor de laser, alleen is de voeding van de adapter verdwenen angry , daarom op sound mode gewerkt.

filmpje
Topic: Zelfbouwproject:: laser (14-9-2008 00:30:00)

Xplod schreef:

@ Bjorn: ik heb je gisteren gemaild!
Beste xplod: ik heb nog geen mail gehad, anders moet je nog eens proberen.
Topic: Zelfbouwproject:: laser (9-9-2008 22:01:00)
beste xplod, ik kan je misschien wel helpen voor een paar onderdelen en analoge modules die nog binnen je budget passen, mail me anders eens wat je nog zoekt. groeten bidji
Topic: fbt of mackie? (7-7-2008 22:36:00)
zo, heb ze dit weekend getest, en man wat een zuiver geluid shocked 8O . voldoende vemogen in openlucht. zeker een aanrader ondanks het zwaardere gewicht. helaas geen fotos kunnen maken wegens vergeten van fotocamera(stom angry )

Ook zondag veel lovende reacties gehad van de optredende artiesten, dat het een superinstallatie was, dit wordt een set voor een paar jaar... wink ;)

groeten,

djbidji
Topic: fbt of mackie? (3-7-2008 20:31:00)
wij hebben na onze 4 srm 450, een complete nieuwe set van mackie bijgekocht, nl. 2 SA 1530z (1300watt/rms) toppen en 4 x SWA 1801 (800 watt/rms) bassen. de toppen hier even getest en vindt deze superstrak klinken.

Zaterdag de hele set eens uittesten in buitenlucht en zondag pa mee doen. ben benieuwd wat dit gaat geven.

Ik laat jullie zeker iets weten, en misschien wat foto's.

Een nadeel ze wegen wel wat, de toppen 50kg en de bassen 60 kg, het stuk.
Topic: Downloaden vanaf nu officieel verboden (27-6-2008 22:06:00)
Heb deze week een brief gekregen van sabam (hier in belgië)

Bij ons mag vanaf heden gebruik gemaakt worden van kopies (hetzij via cd, hetzij via computer) als je daarna kan bewijzen dat je de originele, ofwel legaal verkregen nummers kan bewijzen. Hiervoor moet je een licentie aanvragen bij sabam. kostprijs: 250 euro zonder 6% btw per jaar. Benieuwd hoeveel deze dit zullen aanvragen wink ;) .

Ik ben akkoord dat het illegale gedoe moet stoppen, zeker in onze branche. maar geef toe: je hebt al een kapitaal gegeven aan de originele cd's, en je wil volledig digitaal gaan (computer, e.d.). En je moet daar bovenop nog eens per jaar extra betalen?? waar gaat dit eindigen?

Als ze hier in belgië eens beginnen met maar 6% btw te heffen op cd's, zou dit al een heel pak schelen.