Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Marijn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 9 van 20)

Topic: Post hier foto's van je drive in show.. (20-6-2014 01:04:00)
Gezien de locatie (grote loods met oranje muren) leek zwart me de beste oplossing.. ziet er altijd gewoon strak uit.
Af en toe stap opzij om te tappen en chase te wisselen ja..
Topic: Post hier foto's van je drive in show.. (19-6-2014 19:40:00)
Trouwfeestje dit weekend

foto
Topic: Contest 250 MSD (ervaringen?? (20-5-2014 18:21:00)
Iemand enig idee of dit deftige dingen zijn? (in de categorie budgetscans).

www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/licht-en-laser/m807230179-8x-contest-robe-msd-250-scanners.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Topic: Avolites Pearl TIGER (20-5-2013 21:08:00)
Heb toch liever knoppen onder m'n vingers..
Topic: Avolites Pearl TIGER (19-5-2013 16:26:00)
iemand?
Topic: Martin hazer (15-5-2013 12:04:00)
€300 en leeftijd 3 jaar.. Wat was de aankoopprijs? Ik vind geen nieuwprijs mee aangezien het niet meer in productie is.
Topic: Martin hazer (14-5-2013 19:46:00)
Ik heb een vraagje: ik weet een 2dehandse ZR 24/7 te koop staan, alleen heeft de eigenaar deze altijd JEM K1 haze vloeistof gegeven.
Kan dit een probleem zijn? Staat niet dat hij ervoor geschikt is, maar het is wel ook haze vloeistof..

Gr.
Topic: Unique 2.0 vs. 2.1 hazer (10-5-2013 21:33:00)
Weet iemand de juiste verschillen? Over de 2.0 valt heel weinig te vinden op internet.
Topic: Avolites Pearl TIGER (9-5-2013 20:35:00)
Wat is een goede prijs om de dag van vandaag nog een Tiger over te kopen? met kist, toetsenbord, schermpje en wing (geen ori Avo)

De man vraagt er €3000 voor (incl. btw)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (30-4-2013 17:40:00)
Eindelijk m'n eigen auto, een zwarte Vito! (kort model)

https://i41.tinypic.com/35b9i1f.jpg