Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van OmErta

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 9 van 20)

Topic: Hi-fi / DJ - speakers? (22-11-2005 13:51:00)
Volgens google zou je versterker inderdaad 2*80W zijn.

mvg Alex
Topic: Thema Duitsland (21-11-2005 20:10:00)
mja misschien wel hier in belgie is hockey niet zo bekend dus geen idee welke muziek er gedraait word maar inderdaad misschien beter iets algemenere stijlen kiezen wink ;) . Schnappie is al gezegt veronderstel ik? mja meer weet ik er meteen niet te noemen.
Topic: Thema Duitsland (21-11-2005 16:52:00)
dacht spontaan ook aan rammstein maar als ze daar niet van houden dan niet natuurlijk. Draai dan bijvoorbeeld berlijnse electro(clash). Namen zijn te vinden op internet. En anders zoek je gewoon even enkele bekende techno en/of trance artiesten op en kijk je of er leuke uit duitsland bijzitten. In duitsland maakt men natuurlijk alle genres van muziek, keuze zat dus lijkt me.

grtz Alex
Topic: Nummer om mee wakker gemaakt te worden. (19-11-2005 20:59:00)
reveille lijkt me het geschikte nummer en is ook met dat doel geschreven. Zelf speel ik het wel eens graag om mijn huisgenoten te plagen om 6 uur smorgens (als ouders niet thuis zijn) maar dan wel zelf op trompet, komt toch nog net iets leuker over laugh :D .
Topic: Foto's nieuwe LED Vloer van TDE (19-11-2005 20:52:00)
die vloer is ook meer "gewoon" een led-video wall die ze nu in vloervorm hebben volgens mij.
Topic: Fliteware bestellen. (19-11-2005 10:23:00)
het grootste nadeel lijkt mij het extra werk dat Dré eraan zou hebben. En dat zou voor mij persoonlijk (mocht ik Dré zijn) al een goede reden zijn om het niet te doen (nog buiten de transport-problemen). Voordelen voor Dré lijken mij nogal zeer klein als er al zijn
Topic: Techno en electro (6-11-2005 17:56:00)
titel is techno en electro
Topic: html-tips voor het maken van je site (11-10-2005 22:06:00)
Tips voor iedereen die een toegankelijke website wil ontwerpen of zijn bestaande website wil verbeteren:

https://diveintoaccessibility.org/ en download daar het pdf bestandje print het af en gebruik het.

Klik hier lees eens en bekijk de links eens
Edit Mod: Dré: En hou ZELF even rekening met de lengte van je links. Als ze te lang zijn, gebruik dan die ANDERE URL methode!!!
Topic: Ergernis...! (10-10-2005 11:09:00)
hey das leuk nu kunnen we iedereen die naar de regels verwijst er zelf ook naar verwijzen.
Topic: Scheldwoordenlijst (9-10-2005 13:35:00)
vraag aan enkele jongeren (16 jaar ofzo) de schelwoorden in hun breezah (of hoe je het ook verkeerd schrijft)-taaltje. Want veel normale woorden zal je niet tegenkomen denk ik.

mvg Alex