Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Laxap

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Laxap (Pagina: 9 van 20)

Topic: Qlimax 2007 (24-11-2007 03:26:00)
De grote moving heads zijn trouwens geen Showgun´s.
Het effect van de showgun is namelijk erg verschillend met het effect van de lampen die er hingen. Zie filmpje Showgun
Topic: Drive in show meubel (20-11-2007 21:27:00)
Ja daar heb je gelijk in.
Topic: Drive in show meubel (20-11-2007 20:21:00)
Waarom heb je eigenlijk geen sluitprofiel gebruikt?
Topic: Drive in show meubel (20-11-2007 18:50:00)
Als ik zelf zo'n meubel zou maken zou ik met een boor (die de diameter heeft van de dopjes die onder je blad zitten) een paar gaatjes boren in je schotten aan de bovenkant zodat hij er ook nog eens invalt. Op deze manier kan hij er namelijk nog afschuiven. Verder ziet het er wel stevig uit. Wat heeft het je in totaal gekost (excl. HPL) als ik vragen mag?
Topic: Qlimax 2007 (20-11-2007 14:38:00)
Zijn er hier op het forum nog mensen naar Qlimax 2007 geweest afgelopen zaterdagnacht in het Gelredome in Arnhem?

Het eerste wat mij eigenlijk opviel bij binnekomst was dat er voor het eerst geen moving heads meer hingen aan het dak maar "gewone" scanners.
Verder hingen er nog een stuk of 7 moving heads in de zaal die het formaat hadden van een koelkast razz :p Zat een soort van luxaflex voor om te dimmen en de bundel was erg strak.
En ik had nog nooit zoveel Atomics aan 1 wand zien hangen als afgelopen zaterdag. De lasershow viel naar mijn idee wel weer een beetje tegen. En wat er ook erg gaaf uitzag waren de bewegende video schermen welke aan de achter kant led balken hadden met parren in een kruisvorm.

En voor de mensen die er niet waren een paar foto's:
Scanners en de stralen van de enorme moving heads
Grote moving heads
Lasers
Achterkant video scherm

En een paar filmpjes van youtube (niet door mijzelf gemaakt):
En nog een filmpje
En nog eentje waar de atomics wel goed in uitkomen
ps. Let niet op geluidskwaliteit.

Al met al was het een mooie show met goed geluid. Tot 100 meter nog volbare bass in de broekspijpen. Volgens mij was dit ook de eerste keer dat er 2 extra line arrays op de tribunes waren gericht.

Misschien dat er hier op het forum mensen zijn die wat meer kunnen vertellen over de gebruikte licht en geluidsapparatuur? Vind het altijd wel leuk omt weten namelijk.
Topic: Drive in show meubel (16-11-2007 10:32:00)
@partyfish:

Ik zit zelf ook al een tijdje met het idee om een meubel te maken bestaande uit schotten welke gelijk het "werkblad" dragen. Echter heb ik geen idee hoe je het werkblad stevig kunt bevestigen aan de schotten. Heb je hier misschien ook een foto van hoe je dat gedaan hebt?
Topic: Versterker bruggen (ervaringen) (5-11-2007 23:09:00)
Ik brug mijn AA V5000 plus wel eens wanneer ik mijn 18" Hybride subs (800 watt, 8 ohm) in een center kluster gebruik.

Dit houd hij de hele avond makkelijk vol.

Het voordeel voor mij is dat ik op 8 ohm 810 watt per kant heb. Wanneer ik ga bruggen is dit 2100 watt op 4 ohm. Dan staat er dus ipv 810 watt, 1050 watt op 1 sub. En het scheelt weer een extra kabel wink ;)
Topic: Grootste subwoofer ooit (1-11-2007 21:54:00)
Volgens mij valt het wel mee.

60 inch

en de Matterhorn 105 dB op 250 meter wink ;)

Filmpje matterhorn
Topic: rcf sub kasten vallen tegen (31-10-2007 22:48:00)
Heb je nu ook al in het wilde-weg een filter gekocht? shocked 8O

Waarschijnlijk zal dit net zo erg gaan tegenvallen als de basskast die je had gemaakt zonder te berekenen. Je kunt een filter niet kopen omdat hij wel goede specificaties heeft. Hij moet ook nog eens bij je speakers en kast passen.

Misschien moet je je toch eerst eens wat verdiepen in de materie voordat je weer geld gaat uitgeven aan dingen die achteraf niet werken.
Topic: rcf sub kasten vallen tegen (31-10-2007 15:47:00)

keepvogel schreef:

ik heb de kisten na gemaakt van de behringers omdat deze precies in me auto passen met 2 toppe en met me rek (reactie op qwout)
Met andere woorden: je het dus gewoon een kast gepakt welke je wel handig vond qua formaat en hebt daar een willekeurige speaker in gestopt? Dat gaat dus niet werken zoals je misschien wel achter gekomen bent.