Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TimD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TimD (Pagina: 9 van 20)
Topic: Maakt de vorm van een gesloten kast uit, of is de inhoud het belangrijkst? (23-9-2015 15:56:00)Goeie tip!Topic: We hebben een nieuw vip lid (19-9-2015 10:59:00)Misschien een nieuwe titel in het leven roepen: VIP Tweedehands?Topic: [GESTOLEN] Aanhanger Hapert Stark + Licht&geluids apparatuur (9-9-2015 08:54:00)
Dan ben je met een 23cm slijper wel ff bezig, maar na een minuut of 5 is tie toch wel door hoor
En dan zeg je, dat ziet iedereen toch rijden? Hup zilveren spuitbus erop.....dan zie je er al een stuk minder van.
En als dat niet lukt, weet je wat ze dan doen?
Gewoon autoambulance met elektrische lier.
Trekken met grof geweld gewoon met geblokkeerd wie en al de aanhanger erop, en rijden maar.
en dan zeg je, dat ziet iedereen toch rijden?
Nou en wie zegt er dan wat van?
Wat is de pakkans snachts?
En ook voor het zicht is weer een oplossing, dan sleep je hem toch gewoon een bakwagentje in
Nee, er is bijna geen verdediging mogelijk voor een onbeheerde aanhanger te parkeren op een beetje verlaten plaats.
als wij onze lege aanhanger bij een gig moesten parkeren op de Amsterdamse grachten (toen kon dat nog) dan lieten wij de sloten van de klep eraf, zodat je junk er even in kon kijken of hij leeg was.Je moet je maar al die moeite willen doen voor een aanhanger die misschien leeg is... Ik vind het wat vergezocht, want zoals jij 't schrijft werkt geen enkele beveiliging en kunnen we net zo goed geen sloten erop maken?Topic: Huurprijs bepalen (5-8-2015 08:44:00)
Maar Tom, als jij maandag gaat, kom ik foto's maken
Haha geniaal!Topic: Showtec Showmaster 24 MKII (10-7-2015 13:45:00)
In mijn woning wil ik graag een 2-tal luidsprekers in het plafond verwerken. Mijn keuze is gevallen op deze: KLIK. De grotere 8" variant heb ik al in de woonkamer hangen en die klinkt prima - met zelfgebouwde backbox, die qua formaat begrensd werd door de aanwezige profielen van de metal-stud.
In een andere ruimte heb ik de dragende binnenmuren gesloopt en hier liggen 20cm hoge H-balken in. Omdat het plafond niet hoog is (nét boven de 2 meter bij de H-balken, dus iets meer dan 220 hoog tussen de 2 balken in) zullen de gipsplaten zo dicht mogelijk tegen het oude plafond gezet worden. Hier blijft dus geen ruimte over om luidsprekers in te bouwen (duh), maar ik kan natuurlijk wel de bekleding van de H-balken verbreden zodat deze niet 20cm breed worden, maar bijvoorbeeld 20cm + ongeveer 25cm = 45cm.
De vraag is echter: als ik het formaat van de luidspreker aanhoud maak ik een backbox van grofweg 25 (L) x 25 (B) x 20 (H) cm, wat dus een vrij kleine inhoud geeft. Heeft het doel om de backbox bijvoorbeeld 100 x 25 x 20 te maken? Ik kan niet hoger dan 20, breder dan 25 liever niet, maar in de lengte zou ik zelfs tot 2 meter kunnen gaan. Het wordt een gesloten kast met schuimnoppen erin.
Topic: Annulatie kosten (23-9-2015 12:36:00)In een andere ruimte heb ik de dragende binnenmuren gesloopt en hier liggen 20cm hoge H-balken in. Omdat het plafond niet hoog is (nét boven de 2 meter bij de H-balken, dus iets meer dan 220 hoog tussen de 2 balken in) zullen de gipsplaten zo dicht mogelijk tegen het oude plafond gezet worden. Hier blijft dus geen ruimte over om luidsprekers in te bouwen (duh), maar ik kan natuurlijk wel de bekleding van de H-balken verbreden zodat deze niet 20cm breed worden, maar bijvoorbeeld 20cm + ongeveer 25cm = 45cm.
De vraag is echter: als ik het formaat van de luidspreker aanhoud maak ik een backbox van grofweg 25 (L) x 25 (B) x 20 (H) cm, wat dus een vrij kleine inhoud geeft. Heeft het doel om de backbox bijvoorbeeld 100 x 25 x 20 te maken? Ik kan niet hoger dan 20, breder dan 25 liever niet, maar in de lengte zou ik zelfs tot 2 meter kunnen gaan. Het wordt een gesloten kast met schuimnoppen erin.
YourLiVe schreef:
Nog even een tip trouwens, je kunt ook de feestlocatie even bellen om te kijken of het feest bij hun ook is gecanceld. Als dat niet het geval is weet je ook genoeg natuurlijk...Hollender schreef:
UltrasoundTom schreef:
is dat uitstekende anti wegrij stokje massief dan?Dan ben je met een 23cm slijper wel ff bezig, maar na een minuut of 5 is tie toch wel door hoor
En dan zeg je, dat ziet iedereen toch rijden? Hup zilveren spuitbus erop.....dan zie je er al een stuk minder van.
En als dat niet lukt, weet je wat ze dan doen?
Gewoon autoambulance met elektrische lier.
Trekken met grof geweld gewoon met geblokkeerd wie en al de aanhanger erop, en rijden maar.
en dan zeg je, dat ziet iedereen toch rijden?
Nou en wie zegt er dan wat van?
Wat is de pakkans snachts?
En ook voor het zicht is weer een oplossing, dan sleep je hem toch gewoon een bakwagentje in
Nee, er is bijna geen verdediging mogelijk voor een onbeheerde aanhanger te parkeren op een beetje verlaten plaats.
als wij onze lege aanhanger bij een gig moesten parkeren op de Amsterdamse grachten (toen kon dat nog) dan lieten wij de sloten van de klep eraf, zodat je junk er even in kon kijken of hij leeg was.
Hoe bepaal je grofweg de huurprijs? Ik snap dat er een aantal producten zijn waar standaardprijzen voor zijn (CDJ's, parren), maar als je bijvoorbeeld een actieve geluidsset verhuurt, wat waar baseer je de huurprijs op? Aanschafwaarde delen door 10 of 15? Of geldt er een andere stelregel?
Topic: PA-kofferbaksale in Houten op zondag 30 augustus (29-7-2015 14:39:00)Malle Pietje schreef:
Volgens de site is het zondag 30 Augustus......
Maar Tom, als jij maandag gaat, kom ik foto's maken
Hoi Thomas, de MK2 variant heeft enkel uiterlijke wijzigingen, is verder qua functies gelijk aan de MK1
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (30-6-2015 12:54:00)Strak gemixt mannen!
Topic: Suggestie webshop en forum (9-4-2015 16:01:00)Thanks, gelukt!
Topic: Suggestie webshop en forum (9-4-2015 14:29:00)Sorry Andre, ik zie het helaas niet...