Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Magik77

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 151 bijdrage(n) van Magik77 (Pagina: 9 van 16)

Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (17-12-2003 20:01:00)
Goede muziek??? Probeer tracks als
CERN - the message (zowel de Nothern als de southern remix)
Mesh - purple haze
Carlos Resoort - O class
Tomcraft - Brainwashed (dj choose F' mucho remix)
Sincere - Firewall
Ernesto vs. Bastian - Who is the starter
Mark Norman - Overkill
enz enz.
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (17-11-2003 20:25:00)
Tiesto is populair. Tiesto zijn muziek is populair, maar je zei dat je zijn roem niet wou hebben. Omdat je dan zou vergeten waar het eigenlijk om draaide. Nou, tiesto is dat echt niet vergeten, het is niet zo dat hij uitsluitend voor 10.000+ man draait. Zo heeft hij een terugkerend ritueel "invited" waar hij draait in bijv. de Panama in Amsterdam, voor zo'n 2 a 300 man. Het goede van tiesto is juist dat hij door de jaren heen zichzelf is gebleven. Ok, 5 jaar geleden maakte hij geen (zwakke vind ik althans) tracks als traffic, en rain down on me, of nog mindere tracks als Flight 643, maar dat schijnt erbij te horen, als je je als DJ en producer ontwikkelt. Gelukkig maakt hij nog wel tal van goede tracks zoals bijv. Nyana.
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (17-11-2003 18:28:00)
En dan nog ff iets. Niemand zegt volgens mij hier dat Tiesto de beste is. Het topic draagt de naam DJ Tiesto beste DJ van de Wereld? En dat is dus een vraag. Ik luister zelf zo'n 6 jaar naar zijn muziek, heb al zijn CD's ga naar vrijwel alle feesten waar hij draait, en nog vind ik hem niet de beste DJ ter wereld. Waarom? Omdat de beste DJ ter wereld niet bestaat. Waarom ik tiesto goed vind?
Hij draait (naar mijn mening) de beste muziek. Hij voelt het publiek aan, en weet donders goed hoe hij het publiek moet bespelen. Tevens is hij een charimatsche man, die grensverleggende dingen doet. Live act met Dinand van Kane. twee DVD's uitbrengen in een jaar. Tiesto in concert. En wint alles wat er te winnen valt.
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (17-11-2003 18:19:00)
Maak er maar grapjes over, ik heb dat topic opgericht, omdat ik strontziek werd van elke keer diezelfde vragen. Tiesto komt zelf amper op die site. Zijn naam is eraan verbonden, en zo heel af en toe beantwoord hij vragen van forum bezoekers.....

En dan nog iets, de sfeer zoals die was op 10 Mei 2003, oftewel Tiesto in concert, was juist heel intiem, omdat de DJ in het middelpunt stond. De sfeer was optimaal, en niks op aan te merken.
Topic: Beatmatchen? (8-11-2003 09:53:00)
Een kameraad van mij, doet het beatmatchen op zijn koptelefoon. Dus de cue fader tussen de twee kanalen in zetten, en zo de tracks gelijkzetten. Ikzelf doe het met de que fader geheel op het in te mixen kanaal te zetten, en met 1 oor luisteren naar de lopende track, en met het andere oor luisteren naar de in te mixen track. Welke methode is het beste? Als er tenminste sprake is van een beste methode. Heeft trouwens elke mixer een que fader? Of zijn er ook met que-switches, want dan kun je dus niet beatmatchen met je koptelefoon.
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (3-10-2003 18:28:00)
Zijn grote bekendheid, op commercieel gebied kwam door nummers als flight 643 en Lethal industry, ik volg hem zelf vanaf 1998, en toen was het nog altijd lekker "rustig" op feestjes waar hij draaide. Met koninginnedag 2002, besefte ik pas hoe bekend en populair hij was geworden, 15.000 man op het Stationsplein in Eindhoven, een paar maanden daarvoor draaide hij nog op wat feestjes in Nederland, en het was er echt niet druk. kwalitatief draaide hij toen wel beter vond ik.
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (1-10-2003 18:54:00)
Dan mag jij mij vertellen waar DJs als Sasha en Digweed dan beter in zijn..... En die DJ's zijn ook razend populair, ze staan niet voor niets jaar in jaar uit, in de top 10 van DJ Mag. De echte populariteit van Tiesto is trouwens pas gekomen NA dat hij werd verkozen tot wereld no.1 DJ. Dus of hij de meest commerciele DJ is, neh betwijfel het, kijk maar naar mensen als Boozywoozy, en Jan Wayne. Je moet niet vergeten dat Tiesto een hele hele goede DJ is. Zijn magik serie is de best verkochte trance mix compilatie welke ZONDER!!!! reclame verkocht werd. Dus wie heeft het hier over commercie????
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (29-9-2003 20:54:00)
Mee eens, die reply had een bijzonder hoog breezah gehalte....
Tiesto is idd wereld no.1 DJ, maar er wordt nergens beweerd, dat degene die no.1 is, ook de beste DJ ter wereld is. Ik zie het meer als meest toonaangevende DJ. En dat hij leuk doet, tja dat doe ik ook hoor. Stem je dit jaar op mij??? laugh :D laugh :D
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (27-9-2003 10:05:00)
Die remix van Tiesto van het nummer Samuel Barber's adagio for strings, van William Orbit. Word gereleased, eerst zou het 1 sept. worden, daarna werd het een maand uitgesteld, en nu word het 1 Maart 2004. ik denk dat het wel betekent dat het een volledige release krijgt, net als traffic, Wel moet ik zeggen dat het een hele goede remix is. waar de energie vanaf spat. Het origineel is ook niet misselijk. dat je van sommige nummers af moet blijven....Ach...Ieder zijn ding, als maar niet hetzelfde gebeurt als met O-Fortuna Apotheosis....
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (27-9-2003 09:56:00)
Meningen zijn er om te uiten.
Link tussen klassiek en traffic, zie en voel ik ook niet. Link tussen klassiek en Tiesto zijn muziek zie en voel ik wel degelijk. Als je alleen al naar een nummer als Magik journey luistert, zul je het met me eens zijn. Idd, als iemand populair word, is diegene niet meer interesant voor de die-hards. Niemand wil op dezelfde foto worden gezien (terwijl hij/zij uit z'n dak gaat) met een breezah sletje van 13. Het gros van de mensen die naar feesten van Tiesto gaan, doen dat sinds een jaar, en vooral die mensen vinden nummers als traffic, Flight 643, en Lethal industry helemaal te gek. Afgelopen aflevering van Invited 25 sept. Draaide hij weer wat lekkere nummers, maar toch kan hij het niet laten om die paar tracks die vooral die 16-ers leuk vinden, te draaien. Zie hieronder een tracklist, (onder voorbehoud)

Dibaba - Hold You (Agoria 'Bear' Remix)
Three Drives (On Vinyl) - Carrera 2
PQM - Are You Sleeping (Luke Chable vs. PQM Mix)
Remy - Bang!
Ton TB - Electronic Malfunction
Mojado ft. Mr Sam - Naranja (Dmitri Andreas Vision)
Zero - Emit
Literon / Speedy J - Collabs 200: Snackers
F. Massif - Understatement
Mark Norman - Stream
Mark Norman - Rush
Shmuel & Choopie - Sun Rising )
Mark Norman - Phantom
Benno Benassi - Love Is Gonna Save Us
Fictivision vs. Phynn - Escape (Phynn Mix)
Tiesto - Traffic
Skin - Faithfulness (Tiesto Remix)
Radiohead - Street Spirit (Tiesto Remix)
Jens - Loops & Things (Marco V Bootleg Remix)
Ron van den Beuken - Timless
Riley & Durrant - Toccato Push - Strange World
Darren Tate vs. Jono Grant - Let The Light Shine In
Mindtrap - Better Man
Tiesto - Adagio For Strings

paar leuke nummers, maar ook mindere. En dan krijg je opmerkingen dat Tiesto commercieel word, ja ergens wel, maar hij draait gelukkig nog wel muziek waardoor hij zo goed is geworden.