Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 9 van 20)

Topic: Het bouwen van een case (6-5-2008 19:46:00)
sexy, zal de foto's eens hier op het werk laten zien. Werken ook met PS10, maar met veel te ruime kisten.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-5-2008 20:43:00)
Ik dacht dat mijn bus er als een toerkenboes uitzag.. maar die van jouw ook razz :p
Bus van de zaak of niet? idd lekker makkelijk..

Hier cruissen we tegenwoordig met een craafter van de zaak, maar eigenlijk telt dat niet eens. Want wordt geen drive-in show mee vervoerd.
Topic: us-blaster/4-acoustic waar voor je geld? (15-4-2008 23:19:00)
denk dat we een x een meeting oid moeten organiseren..

of een demootje.. dan kunnen we meer toezeggingen doen.. want nu blijft het gissen en raden.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (15-4-2008 21:08:00)
lekker handig met laden ook.. lekker hoog..
Topic: us-blaster/4-acoustic waar voor je geld? (14-4-2008 23:25:00)

KVM schreef:

welke types heb je dan. Dacht aan de foto's te zien dat je uitsluitend Dap's had.

Martin.
jaren geleden ja ;)

de ap900 en de ap1200

https://www.believe-in-music.nl/foto/Album_2008_schoolfeestochten/imagepages/image27.html
Topic: us-blaster/4-acoustic waar voor je geld? (14-4-2008 21:55:00)
uithoudingsvermogen.

kan ik wel op inhaken denk ik.

Heb jaren met nadruk jaren, met een dap RW set gedraaid .. na een jaar beide subkasten één voor één speaker defect. heb die 4 acoustic set nu dik 2 jaar bijna en nog steeds geen problemen mee gehad. dat zegt toch ook wel wat over het merk. en die 4-acoustic set, word lomp gebruikt neem dat van mij aan..

hier ook een gebruiker van de eindversterkers van 4-acoustic.. leuke gebakjes die leuk presteren alleen het gewicht ervan is natuurlijk het nadeel.. ook bijna 1,5 jaar in bezit en elk weekend gebruikt geen rare verschijnselen die ik wel regelmatig met een dap palladium had,, zomaar uitschakelen of alle leds laten branden..

het is net wat hugo zegt, voor iemand die een leuk en betaalbaar! setje zoekt 4-acoustic is dan het merkje.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-4-2008 21:28:00)
nee nog niet te koop...
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-4-2008 20:04:00)
best zielig zo'n busje zonder stickers, als je hem altijd met stickers gewend bent sad :(

https://www.believe-in-music.nl/occasion/afbeeldingen/blanco.jpg
Topic: us-blaster/4-acoustic waar voor je geld? (7-4-2008 16:34:00)

SebasVD schreef:

Vind je het gek als ik hierdoor niet echt overtuigd raak?
ja echt waar hoor shut up :X wink ;)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (28-3-2008 22:55:00)
jep bmwtje is 9 jaar oud, maar van oud vrouwtje geweest ontzettend weinig km-ers

ja ik stop ermee, omdat ik idd ga werken ergens anders.

maar de peugeot boxer bus is hier nog steeds, alleen inmiddels zonder de bestickering.