Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DvE

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 9 van 13)

Topic: Citronic: American audio en Synq ?? (14-8-2004 17:16:00)
ik zie nu pas dat de omnitronic duurder is als de Synq Dat kan toch niet!!!! (nou ja schijnbaar wel)
Topic: Citronic: American audio en Synq ?? (14-8-2004 14:38:00)
Hij lijkt hetzelfde, naar mijn mening vind ik dit toch een veel mooier kleurtje dan de Synq, als hij precies hetzelfde zou zijn en misschien ook nog is goedkoper is mijn keuze snel gemaakt.
Vind ik ook vind het een mooiere kleur en de knoppen vind ik ook mooier
Ik zou niet weten wat ie gaat kosten heb al naar een paar bedrijven een mailtje gestuurt en dat wacht ik wel even af
Topic: Citronic: American audio en Synq ?? (14-8-2004 13:02:00)
Zat net te kijken op de site van BST en hun hebben volgens mij ook de zelfde mixer als Synq www.bstdj.net/categorie_produits_uk.asp?ref_produit=791&ref_site=39#

Staat op de mixer zelf DSP is dat dan precies de zelfde als de Synq ?
Topic: Citronic: American audio en Synq ?? (14-8-2004 10:36:00)

Reind schreef:

Dat was al even bekend dat het hier om OEM producten gaat.

De mixers zijn trouwens in grote lijnen hetzelfde alleen heeft synq zelf de DSP software aangepast. Er zit dus een klein verschil tussen de synq en de rest van de mixers.
Maar wat is dat DSP dan ? en heb je dat nodig ?? Word de citronic daar zeg maar minder op ??
Topic: Citronic: American audio en Synq ?? (14-8-2004 10:34:00)

DJDarkness schreef:

Slot in kan ook kapot, net als een lade, tis meer een verkoop truuke, slot in net als de duurder pio modellen, net echt wink ;)

HEt gaat hier puur enkel en alleen om oem, kan goed en slecht zijn, gewoon per product dit forum en reacties van dré in de gaten houden!
oke dan wacht ik wel af maar als jullie iets weten hoor ik het graag
Topic: Citronic: American audio en Synq ?? (13-8-2004 23:58:00)
Is de Slot-in eigenlijk beter als de lade van de anderen

Of moet je van een slot-in van citronic niks verwachten gaat zo'n slot-in snel kapot (zo'n eentje van citronic dan) ??
Topic: Citronic: American audio en Synq ?? (13-8-2004 23:50:00)

Reind schreef:

American audio heeft niet alleen OEM spul. PSX en een aantal mixers zijn gewoon in "eigen" beheer gemaakt.

Ow en DVE als je nou de search is gebruikt ben je veel sneller van een antwoord voorzien.
oow oke

kon niet echt iets meer vinden erover want het is een nieuwe cd-speler
Topic: Citronic: American audio en Synq ?? (13-8-2004 23:30:00)

Reind schreef:

Het is hetzelfde product dus als een citronic flut is is een american audio dat ook. Het gaat dan om de leverancier/importeur die er achter zit en wat die er voor over heeft om zijn klanten te behouden.
Is american audio flut ??
Topic: Citronic: American audio en Synq ?? (13-8-2004 23:18:00)

Reind schreef:

Dat was al even bekend dat het hier om OEM producten gaat.

De mixers zijn trouwens in grote lijnen hetzelfde alleen heeft synq zelf de DSP software aangepast. Er zit dus een klein verschil tussen de synq en de rest van de mixers.

Wat betreft de CD spelers, die zijn allemaal hetzelfde.
Citronic viel vroeger volgens mij onder de zelfde importeur die ook skytronic e.d doet. Of dat nog steeds het geval is weet ik niet. Citronic is trouwens ook een merk wat je hier in NL niet veel tegen komt. In de UK daarintegen word je er mee dood gegooid net zoals het merk KAM.
Maar is het een beetje een goed merk of kan je daar niet over oordelen

Is het een beetje een merk zoals American audio/american dj of een beetje een reloop idee

Is het wel goed of is het gewoon FLUT ??

Dave
Topic: Citronic: American audio en Synq ?? (13-8-2004 22:29:00)
Zat net eens te kijken op de site van Citronic en toen viel me iets op namelijk:

Citronic maakt (ten minste voor zover ik kan zien) de zelfde Mixer als de Synq SMX-1
Kijk maar eens op
www.skytronic.com/citronic/product.php?prod=171.129

En dit is ie van Synq
home.versateladsl.be/mark.ameryckx/SMX1.htm

Dat is toch de zelfde of ligt dat aan mij ?? Als dat zo is dan hebben ze er mischien wel een leuke concurrent bij laugh :D

En Citronic maakt ook de nieuwe cd-speler maar dan met Slot-in en die zou ook 419 euro kosten; zelfde bedrag als de Reloop RCD-900s (heb ik me door bedrijven laten informeren)
kijk maar eens naar de Citronic cd-speler
www.skytronic.com/citronic/product.php?prod=170.648

En die van American audio
www.adjaudio.com/product.asp?ProductIDNumber=1210&cat=CD_Players

En hoe zit het eigenlijk met het merk Citronic ?? Is dat wat of is het niks??
want ik zie het ook bijv niet in de webshop staan!

Laat jullie reacties maar horen

Dave