Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DvE
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 1 van 13)
Topic: Filmpje lichtset (5-6-2005 13:05:00)jah deze is goed te doen...
als je 'm tapt kom je er SOMS net 1 boven of onder.. Maaar ze werken gewoon zeer goed ! en ook betouwbaar
Topic: fuif voor 500 Personen (17-5-2005 20:42:00)oke...Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 22:54:00)
of heb je er nu nog geen een?
dj mousenU heb ik er nog geen 1 van die subbers
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 22:45:00)
jah weet deden niks heb daarom effe een andere map gepakt voor de filmpjes op de disk waar ie staat
dus nu doen ze het wel
Topic: Filmpje lichtset (5-6-2005 12:52:00)dus nu doen ze het wel
hoi,
ik heb gisteren even een 3tal filmpjes gemaakt en het leek mij wel leuk om deze te posten.
filmpje van de double wildmoon
filmpje van de mushroom
filmpje van de double wildmoon en de mushroom
Topic: Goede keuze??? (5-6-2005 01:03:00)ik heb gisteren even een 3tal filmpjes gemaakt en het leek mij wel leuk om deze te posten.
filmpje van de double wildmoon
filmpje van de mushroom
filmpje van de double wildmoon en de mushroom
Heey,
Mooie set.. ik heb zelf ook de oem spelers alleen dan de duure versie die alle effecten enz ook heeft...
ik zou alleen voor deze koptelefoon gaan.. deze heb ik ook; lekker geluidje en gewoon ZEEEEER goed vooe het geld
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (3-6-2005 20:29:00)Topic: 2x antari f80z of 1x antari f800? (18-5-2005 23:09:00)Mooie set.. ik heb zelf ook de oem spelers alleen dan de duure versie die alle effecten enz ook heeft...
ik zou alleen voor deze koptelefoon gaan.. deze heb ik ook; lekker geluidje en gewoon ZEEEEER goed vooe het geld
Ik zou ook voor 2 gaan want:
Ziet er goed uit van 2 kanten
Kan veel in 1keer spuiten
Kan veel vloeistof in
En als je is een keer iets klieners hebt dan kan je er gewoon 1tje menemen
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (18-5-2005 23:01:00)Ziet er goed uit van 2 kanten
Kan veel in 1keer spuiten
Kan veel vloeistof in
En als je is een keer iets klieners hebt dan kan je er gewoon 1tje menemen
Tom. V schreef:
Ik ga effe een heel harde kick doen,.. is die BPM-counter betrouwbaar?als je 'm tapt kom je er SOMS net 1 boven of onder.. Maaar ze werken gewoon zeer goed ! en ook betouwbaar
Mijn mening:
Laat in ieder gevam 1 Laser over aangezien je voelbare bas wilt dus ik schat dat het voor een mooie disco/bass feest gaat en hier hoort VIND IK een Laser bij...
Oook zijn moving headjes altijd leuk natuurlijk... EN sommige zeggen dat het door elkaar (2 verschillende merken en types) niet echt mooi is.. MAAR Mijn ervaring: Staat wel gaaf aangezien je dan ook verschillende gobo's hebt enz..
En je hebt echt een mooi prijsje hoor
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 23:38:00)Laat in ieder gevam 1 Laser over aangezien je voelbare bas wilt dus ik schat dat het voor een mooie disco/bass feest gaat en hier hoort VIND IK een Laser bij...
Oook zijn moving headjes altijd leuk natuurlijk... EN sommige zeggen dat het door elkaar (2 verschillende merken en types) niet echt mooi is.. MAAR Mijn ervaring: Staat wel gaaf aangezien je dan ook verschillende gobo's hebt enz..
En je hebt echt een mooi prijsje hoor
speakerfreak schreef:
ik heb ze ook gehad en vond het best leuke speakertjes, om t te gaan vergelijken met dure speaker zou natuurlijk NERGENS op slaan... maar zijn best te gebruiken voor simpel(!) drive innetjedjmouse schreef:
en dan heb je ook twee van die speakers?of heb je er nu nog geen een?
dj mouse
oke nog 1 keer.....
Ik heb hier thuis 3 MJS showmakers staan (zijn DMX scanners) en ook heb ik voor deze scanners een controller.
1 van de 3 scanners gebruik ik soms tot NOOIT.
Dus mischien ga ik 1 van die scanners ruilen voor deze subwoofer ruilen
Dus dan heb ik nog 2 scanners en een controller snappen julli het nu ?
Ik heb hier thuis 3 MJS showmakers staan (zijn DMX scanners) en ook heb ik voor deze scanners een controller.
1 van de 3 scanners gebruik ik soms tot NOOIT.
Dus mischien ga ik 1 van die scanners ruilen voor deze subwoofer ruilen
Dus dan heb ik nog 2 scanners en een controller snappen julli het nu ?