Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DvE

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 1 van 13)

Topic: Filmpje lichtset (5-6-2005 13:05:00)
jah weet deden niks heb daarom effe een andere map gepakt voor de filmpjes op de disk waar ie staat

dus nu doen ze het wel razz :p wink ;)
Topic: Filmpje lichtset (5-6-2005 12:52:00)
hoi,

ik heb gisteren even een 3tal filmpjes gemaakt en het leek mij wel leuk om deze te posten.

filmpje van de double wildmoon
filmpje van de mushroom
filmpje van de double wildmoon en de mushroom
Topic: Goede keuze??? (5-6-2005 01:03:00)
Heey,

Mooie set.. ik heb zelf ook de oem spelers alleen dan de duure versie die alle effecten enz ook heeft...

ik zou alleen voor deze koptelefoon gaan.. deze heb ik ook; lekker geluidje en gewoon ZEEEEER goed vooe het geld
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (3-6-2005 20:29:00)
Heey,

ik heb ook nog wat gevonden.. weet niet of het oud is

kijk maar effe
Topic: 2x antari f80z of 1x antari f800? (18-5-2005 23:09:00)
Ik zou ook voor 2 gaan want:

Ziet er goed uit van 2 kanten
Kan veel in 1keer spuiten
Kan veel vloeistof in
En als je is een keer iets klieners hebt dan kan je er gewoon 1tje menemen sneaky :V
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (18-5-2005 23:01:00)

Tom. V schreef:

Ik ga effe een heel harde kick doen,.. is die BPM-counter betrouwbaar?
jah deze is goed te doen...

als je 'm tapt kom je er SOMS net 1 boven of onder.. Maaar ze werken gewoon zeer goed ! en ook betouwbaar happy :)
Topic: fuif voor 500 Personen (17-5-2005 20:42:00)
Mijn mening:

Laat in ieder gevam 1 Laser over aangezien je voelbare bas wilt dus ik schat dat het voor een mooie disco/bass feest gaat en hier hoort VIND IK een Laser bij...

Oook zijn moving headjes altijd leuk natuurlijk... EN sommige zeggen dat het door elkaar (2 verschillende merken en types) niet echt mooi is.. MAAR Mijn ervaring: Staat wel gaaf aangezien je dan ook verschillende gobo's hebt enz..

En je hebt echt een mooi prijsje hoor wink ;)
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 23:38:00)

speakerfreak schreef:

ik heb ze ook gehad en vond het best leuke speakertjes, om t te gaan vergelijken met dure speaker zou natuurlijk NERGENS op slaan... maar zijn best te gebruiken voor simpel(!) drive innetje
oke...
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 22:54:00)

djmouse schreef:

en dan heb je ook twee van die speakers?
of heb je er nu nog geen een?

dj mouse
nU heb ik er nog geen 1 van die subbers laugh :D
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 22:45:00)
oke nog 1 keer.....

Ik heb hier thuis 3 MJS showmakers staan (zijn DMX scanners) en ook heb ik voor deze scanners een controller.
1 van de 3 scanners gebruik ik soms tot NOOIT.

Dus mischien ga ik 1 van die scanners ruilen voor deze subwoofer ruilen

Dus dan heb ik nog 2 scanners en een controller snappen julli het nu ? shut up :X sneaky :V