Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj rabe
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 108 bijdrage(n) van Dj rabe (Pagina: 9 van 11)
Topic: Wat nemen jullie mee op een klus? (5-9-2005 18:08:00)
men mp3, kabel tester, rolletje plak band ook nooit weg
, extra vest, fles fanta of zow je weet maar nooit of je wel of niet wat krijgt, kaartjes met naam en aders enz
mvg mathijs
Topic: Waarom wil iedereen DJ worden (1-9-2005 18:20:00)
, extra vest, fles fanta of zow je weet maar nooit of je wel of niet wat krijgt, kaartjes met naam en aders enzmvg mathijs
vrouwen natuurlijk (H)(H),
maar tis ook gewoon een leuke hobby,
naja voor het drinken en eten doe ik het toch echt niet dat kan ik thuis ook wel
ik kom ech nie daar muziek draaien omdak een bult eten krijg
mvg mathijs
Topic: dap rw-15 (28-8-2005 17:15:00)maar tis ook gewoon een leuke hobby,
naja voor het drinken en eten doe ik het toch echt niet dat kan ik thuis ook wel
ik kom ech nie daar muziek draaien omdak een bult eten krijg
mvg mathijs
ik zal p-900 doen heb ik ook en gaat goed
, stuur ze over 5 min op
Topic: dap rw-15 (28-8-2005 17:07:00)
, stuur ze over 5 min op zal der even wat maken en naar je op stuuren
mvg mathijs
Topic: Nieuw meubel af (29-7-2005 18:58:00)mvg mathijs
dankje
groeten mathijs
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (29-7-2005 18:56:00)
groeten mathijs
dat mensen 100 euro te duur vinden en ze iemadn van 20 euro kenne dan neem je die toch lekker
met 2 skypech speakertjes voro 100 man
(je betaalt voor de kwalietijd)
Topic: Nieuw meubel af (29-7-2005 17:26:00)
met 2 skypech speakertjes voro 100 man
(je betaalt voor de kwalietijd)sorry even off topic ferry waar heb je die ijzere v strips gehaald bij de gamma of zow ik ben namelijk ook op zoek naar zulke strips voor mijn case je
groeten mathijs (mijn excusus voor off topic
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (15-7-2005 15:59:00)
groeten mathijs (mijn excusus voor off topic
-eerst examen gedaan dus lekekr vroeg vakatnie
-toen paar weekeies gewerkt
-op vakantie (oosterijk en na 10 dagen maar naar huis gegaan van wege het slecht weer
)
-nu weer werken en op new-line lezen natuurlijk tot ik weer naar school moet
groeten mathijs
Topic: Beste subwoofer onder de €350,-??? (15-7-2005 15:50:00)
-toen paar weekeies gewerkt
-op vakantie (oosterijk en na 10 dagen maar naar huis gegaan van wege het slecht weer
)-nu weer werken en op new-line lezen natuurlijk tot ik weer naar school moet
groeten mathijs
ik heb thuis ook de rw-18b ik moest hem een keer alleen vertillen nou ik zal je zeggen voor een 17 jarige ik vondt het geen pretje. maar het resultaat mag er dan wel wezen van de speakers ik heb niet het verschil kunnen horen tussen de ax serie en rw serie.
groeten mathijs
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (30-5-2005 20:48:00)groeten mathijs
ik werk op een boom kwekerij ik doe daar van alles. ik werk mij der dan ook hemaal kapot om zo veel moglijk geld te verdienen, maja het is ook alemaal zo weer uit gegeven
ik verdien dan ongeveer 50 euro in de week overdag ga ik naar school maar de uurtjes dat ik vrij heb ben ik weg ook s avonds ben ik aan het werk
mvg mathijs
ik verdien dan ongeveer 50 euro in de week overdag ga ik naar school maar de uurtjes dat ik vrij heb ben ik weg ook s avonds ben ik aan het werk
mvg mathijs