Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj rabe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 108 bijdrage(n) van Dj rabe (Pagina: 9 van 11)

Topic: Wat nemen jullie mee op een klus? (5-9-2005 18:08:00)
men mp3, kabel tester, rolletje plak band ook nooit weg laugh :D, extra vest, fles fanta of zow je weet maar nooit of je wel of niet wat krijgt, kaartjes met naam en aders enz

mvg mathijs
Topic: Waarom wil iedereen DJ worden (1-9-2005 18:20:00)
vrouwen natuurlijk (H)(H),
maar tis ook gewoon een leuke hobby,
naja voor het drinken en eten doe ik het toch echt niet dat kan ik thuis ook wel laugh :D
ik kom ech nie daar muziek draaien omdak een bult eten krijg sneaky :V

mvg mathijs
Topic: dap rw-15 (28-8-2005 17:15:00)
ik zal p-900 doen heb ik ook en gaat goed laugh :D, stuur ze over 5 min op
Topic: dap rw-15 (28-8-2005 17:07:00)
zal der even wat maken en naar je op stuuren

mvg mathijs
Topic: Nieuw meubel af (29-7-2005 18:58:00)
dankje ashamed :$

groeten mathijs
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (29-7-2005 18:56:00)
dat mensen 100 euro te duur vinden en ze iemadn van 20 euro kenne dan neem je die toch lekker laugh :D met 2 skypech speakertjes voro 100 man sneaky :V (je betaalt voor de kwalietijd)
Topic: Nieuw meubel af (29-7-2005 17:26:00)
sorry even off topic ferry waar heb je die ijzere v strips gehaald bij de gamma of zow ik ben namelijk ook op zoek naar zulke strips voor mijn case je ashamed :$

groeten mathijs (mijn excusus voor off topic
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (15-7-2005 15:59:00)
-eerst examen gedaan dus lekekr vroeg vakatnie wink ;)
-toen paar weekeies gewerkt happy :)
-op vakantie (oosterijk en na 10 dagen maar naar huis gegaan van wege het slecht weer sad :( )
-nu weer werken en op new-line lezen natuurlijk tot ik weer naar school moet

groeten mathijs
Topic: Beste subwoofer onder de €350,-??? (15-7-2005 15:50:00)
ik heb thuis ook de rw-18b ik moest hem een keer alleen vertillen nou ik zal je zeggen voor een 17 jarige ik vondt het geen pretje. maar het resultaat mag er dan wel wezen van de speakers ik heb niet het verschil kunnen horen tussen de ax serie en rw serie.

groeten mathijs
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (30-5-2005 20:48:00)
ik werk op een boom kwekerij ik doe daar van alles. ik werk mij der dan ook hemaal kapot om zo veel moglijk geld te verdienen, maja het is ook alemaal zo weer uit gegeven laugh :D ik verdien dan ongeveer 50 euro in de week overdag ga ik naar school maar de uurtjes dat ik vrij heb ben ik weg ook s avonds ben ik aan het werk wink ;)

mvg mathijs