Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj rabe
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 108 bijdrage(n) van Dj rabe (Pagina: 1 van 11)
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (24-5-2012 22:37:00)is een standaard dynacord paneel.
mischien ook wel leuk om te weten wat deze versterkers sturen
4x dynacord cobra 2 top
4x dynacord cobra 4 pwh bas
de versterkers beschikken over de originele iris net kaarten die bij deze set horen.
mvg mathijsTopic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (5-7-2010 22:16:00)
hee jorrit morgen staat er een cobra set van ons in de tent. en las net dat je er ook wasdus leef je uit :P
en 27 juni hebben we hier in wehl op 3 locatie`s een set staan met verschillende band`s en dj`s dus misschien ook de moeite waard
Topic: Martin Mac 250 op staande truss (23-12-2010 13:17:00)en 27 juni hebben we hier in wehl op 3 locatie`s een set staan met verschillende band`s en dj`s dus misschien ook de moeite waard
hallo,
wij hebben bij de band ook mac 250 op 1,5 meter trussen staan, onder aan de truss is een massieve plaat van 75x75 en 4 dik geplaats. boven op liggen plankjes die net zo groot als de truss zijn 40x40 met gaatjes waar de nopjes die onder 250 zitten in vallen naar mijn menning staan ze stevig je moet ze wel op een vlakke onder grond plaatsen. we gebruiken ze iedere week en nog nooit 1 vanaf gevallen. mocht je een foto willen laat het maar even weten.
mvg mathijs
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (5-7-2010 23:39:00)wij hebben bij de band ook mac 250 op 1,5 meter trussen staan, onder aan de truss is een massieve plaat van 75x75 en 4 dik geplaats. boven op liggen plankjes die net zo groot als de truss zijn 40x40 met gaatjes waar de nopjes die onder 250 zitten in vallen naar mijn menning staan ze stevig je moet ze wel op een vlakke onder grond plaatsen. we gebruiken ze iedere week en nog nooit 1 vanaf gevallen. mocht je een foto willen laat het maar even weten.
mvg mathijs
malcolm schreef:
Nice! Waar komt het patchpaneel vandaan als ik vragen mag?mischien ook wel leuk om te weten wat deze versterkers sturen
4x dynacord cobra 2 top
4x dynacord cobra 4 pwh bas
de versterkers beschikken over de originele iris net kaarten die bij deze set horen.
mvg mathijs
Hallo,
hier een van mijn amp racken
1x dynacord h 2500
1x dynacord h 5000
https://www.party-style.nl/wp-content/uploads/2008/07/719070388_6_rpwg.jpg
mvg mathijs
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (24-1-2010 19:18:00)hier een van mijn amp racken
1x dynacord h 2500
1x dynacord h 5000
https://www.party-style.nl/wp-content/uploads/2008/07/719070388_6_rpwg.jpg
mvg mathijs
wij hebben bij ons op de wagen het volgende
1x dynacord h-5000
1x dynacord h-2500
2x dynacord s-1200
2x dynacord p-1050
en nog rook machientje en beetje rand apperatuur.
dit alles wordt door een
15 kva 64 ampere bredenoord aggergaat voor zien van stroom.
mischien ook wel een goede tip je hebt vrij goed koop een aggergaat van goede kwalitijd.
wij huren deze voor 2 weken ex brand stof voor 230,- hoeven hem ook niet in tussen tijd terug te brengen.
mvg mathijs
Topic: Prolight+sound te Frankfurt (5-4-2009 14:09:00)1x dynacord h-5000
1x dynacord h-2500
2x dynacord s-1200
2x dynacord p-1050
en nog rook machientje en beetje rand apperatuur.
dit alles wordt door een
15 kva 64 ampere bredenoord aggergaat voor zien van stroom.
mischien ook wel een goede tip je hebt vrij goed koop een aggergaat van goede kwalitijd.
wij huren deze voor 2 weken ex brand stof voor 230,- hoeven hem ook niet in tussen tijd terug te brengen.
mvg mathijs
ja heb er een fototje van gemaakt zal hem vandaag of morgen even online zetten.
mvg mathijs
Topic: Prolight+sound te Frankfurt (2-4-2009 19:49:00)mvg mathijs
zo gister ook even wezen kijken, vondt het indrukwekkend hoe groot het is (was er nog nooit geweest)
maar viel me vooral op hoeveel led verlichting der was.
Mvg Mathijs
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (24-1-2009 10:49:00)maar viel me vooral op hoeveel led verlichting der was.
Mvg Mathijs
hallo,
ja dat snap ik maar der moet eerst weer even wat geld worden verdiend voor dat die aangeschaft kunnen worden.
als x over gebruik ik de powermax 230.
mvg mathijs
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (23-1-2009 22:38:00)ja dat snap ik maar der moet eerst weer even wat geld worden verdiend voor dat die aangeschaft kunnen worden.
als x over gebruik ik de powermax 230.
mvg mathijs
dus dit houdt in dat het wel kan ?
mvg mathijs
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (23-1-2009 18:53:00)mvg mathijs
hallo,
ik krijg volgende week ( week5) de subs binnen (eindelijk na lang wachten) nu had ik nog even een vraag over de versterkers 2x S-1200 deze kunnen gebrugd worden is het een goed idee om iedere sub een gebrugde s-1200 te geven of is dit te veel van het goede
al vast bedankt
mvg mathijs
ik krijg volgende week ( week5) de subs binnen (eindelijk na lang wachten) nu had ik nog even een vraag over de versterkers 2x S-1200 deze kunnen gebrugd worden is het een goed idee om iedere sub een gebrugde s-1200 te geven of is dit te veel van het goede
al vast bedankt
mvg mathijs