Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Jus

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 9 van 20)

Topic: dap mission-800 (15-12-2004 16:47:00)

TCMC schreef:

Hoe zat het met de clipledjes? Knipperde die mee op de bass beat?
Ik heb zelf de p1200, en heb het clip ledje nog nooit zien branden...
Topic: Behringer DX-1000 probleem (15-12-2004 16:45:00)
Haha, me leverancier is net zo'n zeikerd als ik, dus zowel ik, als hij is er aardig achteraan gegaan wink ;) Misschien dat ze net even iets hebben hersteld wat eventueel kortsluiting maakte ofzo. Ik zal zien. Kan ik eigenlijk als het probleem zich nu nog steeds voordoet niet na een aantal keer een nieuwe mixer eisen? zoiets heb ik ooit gelezen, maar verder weet ik het niet
Topic: Behringer DX-1000 probleem (15-12-2004 16:39:00)
Ze hebben alle printplaten e.d. nog eens nagelopen, solderingen vloeibaar gemaakt en weer hard laten worden, dus ik wacht even af... anders gaat hij net zo hard weer die kant op
Topic: Behringer DX-1000 probleem (15-12-2004 15:10:00)
We zijn weer even verder, maar heb net een belletje gehad dat het mengpaneel weer bij me leverancier staat, en die zal em nu weer opsturen. Ze hebben alles even nagelopen, en zowel bij Behringer als bij de leverancier is er geen probleem meer gevonden... ben dus benieuwd, Zogauw hij terug is zal ik posten of het goed is gegaan
Topic: 5de aansluiting t-4 (14-12-2004 17:06:00)

martijn schreef:

veel reacties op een simpele vraag. shocked 8O
Vond ik ook wink ;) maar vond het niet netjes om te zeggen wink ;) Jongens, bedankt, ik weet genoeg laugh :D
Topic: 5de aansluiting t-4 (14-12-2004 16:20:00)
Dat kan natuurlijk wel, haha, nog geen eens aan gedacht.
Topic: 5de aansluiting t-4 (14-12-2004 16:18:00)
Okej, mijn dank is groot. Niet erg geschikt dus om een effectje aan te hangen wink ;)
Topic: We hebben een nieuw vip lid (14-12-2004 16:16:00)
Haaaa, daar zat ik op te wachten wink ;) Je hebt het verdient laugh :D

Van harte vanuit Nieuwegein en veel succes nog met Hartekamp happy :)
Topic: 5de aansluiting t-4 (14-12-2004 16:13:00)

Max schreef:

De 5e aansluiting geeft een constante 230V stroom,
Ik geloof dat je duidelijk ben, maar moet het toch even zeker weten, met constand bedoel je niet dat deze niet apart is uit te schakelen toch? ashamed :$ shut up :X Is dit dan een 5de dmx kanaal?
Topic: 5de aansluiting t-4 (14-12-2004 16:06:00)
Beste mensen,

Waarschijnlijk een behoorlijke n00b vraag maar ja, als het echt te ver gaat moet ie maar naar het newbie forum wink ;)

Ik zag dat er een 5de aansluiting zit op de t-4, en nu ben ik van plan deze te kopen (sliding alleen) en vraag ik me toch ernstig af waar die 5de voor dient. Ik heb de handleiding via new-line doorgelezen, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van. Zou ik hier bijvoorbeeld nog een effect op kunnen zetten?

Bij voorbaat dank,
Justin