Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remczero

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 9 van 20)

Topic: Jb systems Q30 (19-11-2004 19:16:00)
Maar dre heeft al zo veel aan zijn hoofd (wel eens horen zeggen) ,dit gaat ie niet leuk vinden laugh :D
Topic: Jb systems Q30 (19-11-2004 18:25:00)

Dré schreef:

remczero schreef:

Tja de oplage is idd echt niet niks. Ga eens uitrekenen wat je dat kost als een tafeltje zeg 150 euro inkoop kost en je koopt er 500 ineens. Koop je een huis van shocked 8O
500 x 150 = 75000 euro. Da's dus een vrij klein huis in dat geval ;-)

Overigens verwacht ik dat bij deze aantallen de prijs wel wat lager zal zijn.

(En uiteraard spreken we hier over ex BTW prijzen).
Oke dat is waar ,maar toch is het niet niks om zoveel geld te investeren op een gok of het wel aanslaat. Maargoed als iedereen zo dacht was er nu niemand rijk geweest laugh :D Maarjah je snapt mijn punt wel denk ik. 75000 is gewoon een ongelofelijke gok als je er mee blijft zitten.

De prijs was vooral een voorbeeld ,maar er komt nog meer bijkijken als je in eerste instantie denkt. Invoeren ,verschepen naar Nederland. Die bedragen zijn in die oplages ook niet misselijk.

Schiet me nog een punt te binnen. Je zult ook moeten investeren in een afdeling voor garantie (of het moet zijn dat je alles zelf wil doen ,voor 500 misschien net te doen als het goede tafels zijn maar meer moet het echt niet worden). Tenminste ik geloof niet dat de OEM fabrikant ook voor garantie staat. Anders zou beglec e.a. ook de garantie aan hen overlaten
Topic: Partydimmer geschikt voor bouwlampen? (19-11-2004 13:30:00)

massive schreef:

Tom. V schreef:

dankuwel ,... maar die mailtjes die ene mail heb ik gestuurd omdat ik niet wist ofdat hij aangekomen was,...
Mail komt in 99% van de gevallen aan, tenzij je een foutmelding teruggestuurd krijgt.

Vertrouw je daar niet op, verzend dan met ontvangstbevestiging!

Mark.
Beetje offtopic misschien maar bij mijn mail account komt toch ook nogal eens mail niet aan hoor ,dus ik schat die 99 procent toch lager in ashamed :$
Topic: nieuw dingetje van hercules (foto's + lange lap text) (19-11-2004 13:20:00)

Reind schreef:

Ik krijg volgende week bezoek van de Belgen...... van de Belgen van Hercules wel te verstaan.

Ik krijg zo'n console ter beschikking voor een review en ik heb er vorige week ff mee zitten spelen op dj expo en zo'n ding is best leuk............ voor s'avonds in bed aan de laptop als je nog ff wat mixjes wil maken laugh :D
Ben heel benieuwd wat je er van vind reind ,zie de review wel terug op je site happy :) Ik heb er al even mee zitten spelen en was op de startsnelheid na blij verrast (was wel een windows versie met virtual dj). En laten we eerlijk zijn ,dit is geen ding voor als grote feesten draait (naar mijn mening) maar meer een heel leuk hebbedingetje voor thuisdj's.
Topic: Jb systems Q30 (19-11-2004 13:17:00)
Tja de oplage is idd echt niet niks. Ga eens uitrekenen wat je dat kost als een tafeltje zeg 150 euro inkoop kost en je koopt er 500 ineens. Koop je een huis van shocked 8O (komt dan weer wel van pas om ze in te zetten laugh :D)
Topic: Jb systems Q30 (19-11-2004 09:15:00)
Offtopic: word ie zeker ook paars/roze laugh :D Past goed bij de rest. Maar wel heel gaaf idee. Misschien een idee voor andre ,de enige echte Huisman tt happy :)
Topic: Geluids demping restaurant (14-11-2004 17:47:00)
Woeps ,niet naar de datum gekeken shocked 8O sorry ,dacht alleen maar mee wink ;) Wat word er hier weinig gepost zeg ,stond bovenin mijn lijstje in dit forum ergens.
Topic: Geluids demping restaurant (14-11-2004 11:42:00)
Ik weet niet wat voor vorm de muurschilderingen hebben ,maar als het aparte schilderingen zijn is misschien een gordijn aan bijde kanten ook een optie. Geeft in de goede situatie ook nog een sfeereffect happy :)
Topic: Pitchrange JBsystems CD-560 (13-11-2004 15:06:00)
Heb net nog even de handleiding erbij gepakt en verrek shocked 8O het zit er dus idd wel op!! Ze hebben het alleen stom in de handleiding staan (het staat onder het kopje Program ,en dat is een functie die ik op een djspeler niet gebruik dus daarom heb ik er overheen gelezen. Een appart kopje was misschien makkelijker geweest maarja... Mijn excuses ,ik dacht echt dat dit weer zon stom foutje was.
Topic: Pitchrange JBsystems CD-560 (9-11-2004 10:32:00)
Ja klopt. Zit ook te twijfelen om een cdn 35 te gaan kopen en deze te verkopen. De cdn 35 heeft toch dezelfde voordelen als de 30 maar dan wat meer extra's als ik eht goed heb begrepen dre? Of heeft ie ook minpunten tegenover de 30? (misschien niet het juiste topic maar zit al zo lang te twijfelen en in de buurt zijn geen dealers waar ik hem kan proberen sad :()