Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djdimi

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 9 van 20)

Topic: Welke DMX sturing? (13-8-2006 09:55:00)
Voor je scan's een scanmaster en voor je parren (mits je toch dimpack's hebt) een scene setter bijv.

Of je kan ook een tafel kopen all in zoals deze!

Ik weet wel niet of je er ook je strobo mee kan besturen.

Maar wat voor budget heb je?
Topic: eerste setje (11-8-2006 13:17:00)

nickolaas schreef:

ik zou graag een eerste dj-setje aanschaffen voor me (in het begin) wat te amuseren op men kamer... (later mss kleine feesjes doen ed)
sneaky :V
Topic: Wat kosten jullie nou? (11-8-2006 12:52:00)
Ik geloof dat we die niet snel gaan terug zien.

Tenzij Dré het laat sneaky :V.
Topic: Wat kosten jullie nou? (10-8-2006 10:10:00)

SoundExperience schreef:

^^
Verder geen subs oid ????

Vind de licht/geluid verhouding beetje vaag als ik eerlijk ben. Ik zo rond de 100€ gaan zitten.
Komt ook nog later, geen geld meer atm.

JeroenVDV schreef:

Mijn vraag is in zo'n geval eerder hoe oud jullie zijn, hoe lang jullie dit al (semi-)professioneel doen, wat voor referenties jullie hebben, etcetera. Geluid en licht moet er vooral fatsoenlijk uitzien.

Discoshow met een fantastische DJ en 2 fourbarren op statief en 2 topjes op statief kan in mijn ogen VEEL meer vragen dan een vrij jonge, beginnende DJ, die met 4 fourbarren, kilometers truss en een mega-geluidsset aan komt wandelen (die vervolgens opgebouwd er NIET netjes uitziet).
Ik 16, collega 18.

Ik weet het is vaag dat wij op zo een jonge leeftijd al "meter's" truss hebben, maar toch gaan wij proberen er zoveel mogelijk voor zorgen dat er alles netjes uitziet!
Topic: Wat kosten jullie nou? (9-8-2006 20:01:00)

KVM schreef:

djdimi schreef:

"plaatsingkosten" ?

Sinds wanneer vraag je zoiets? sneaky :V
Nou, eigenlijk al jaren wink ;)
Opbouwen en afbreken word gewoon berekend.
Maar veelal word er niet over gesproken aangezien je met een totaalprijs komt.

Martin.
Niets gezegd shut up :X..

Maar nu ben ik toch ook benieuwd hoeveel wij kunnen vragen (ja: wij wink ;)).

Licht:
6 Meter truss (natuurlijk echte en niet zo'n deco-ding, of zo plastieke dingen)
8x Par 56 Short
2x The Winner Scans
1x Geni Strobo
1x Smart Moonset van JB-Systems

Besturing:
1x Scene Setter
2x T-4
1x Scanmaster
1x Strobo Ignitor

Helaas nog niets in flightcase..

Geluid:
Mixer: Ecler Mac-40 (binnenkort)
Cd-Speler: Numark CDN-35 (binnenkort)
Draaitafels: 2x XTRM-1

^ Dit in case ^

2x Behringer Eurolive B212A (binnenkort)

Ik ben benieuwd!
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (8-8-2006 13:29:00)
Een monovolume van mijn collega zijn moeder happy :).

We hebben nog niet zo veel cases dus dat gaat wel happy :).
Topic: Drive-in show starten (7-7-2006 22:07:00)
Ga je nu toch geen drive-in starten of moet je al geen partner meer?

Vraag het anders eens lief aan je vriendjes ?
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-7-2006 22:04:00)
"plaatsingkosten" ?

Sinds wanneer vraag je zoiets? sneaky :V

Als je apparatuur verhuurt en er gaat daar een lokale dj ofzo draaien zou ik nog ja zeggen, maar ik vind het maar stom als je zelf draait wink ;).
Topic: Kids Disco (7-7-2006 22:02:00)

senne derine schreef:

die macarena
begint ook een beetje afgezaagd te klinken hé doe mij maar: hips

gr.senne
Vind jij, maar doet het nog gewoon prima hoor!
Topic: Drive-in show starten (7-7-2006 21:58:00)
Of maak wat vriendjes, en stel het voor aan hun sneaky :V!