Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hurricane

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 9 van 20)

Topic: nieuw lichteffect voor rond de 100 euro,scan effect (30-4-2004 19:52:00)

AT-WORK schreef:

heey... ik heb de patriot nou weer een tijdje..
En hij bevalt me zeer goed ik vind hem persoonlijk een aanrader!
En in prijs is hij ook nog betaalbaar...
Ik heb wat foto's gemaakt wat ik beloofd had.
ik wel bij zeggen dat je van de gobo's moeilijk foto's kan maken heb er paar gedaan.
en Dit zijn de foto's: groups.msn.com/djrobbert-atwork/fotosnieuwlichtpatriot.msnw

Groeten Robbert
hmm toch liever een datamoon, ik vindt em nou niet zozeer sterk. Leuk voor feestjes tot 75 man. maar zet er maar een paar flinke parren naast en weg is je effectje
Topic: Simpel knip programmaatje (27-4-2004 16:49:00)
Wavelab niet iets voor jou? Demo is gratis te downloaden en voldoet prima aan jou eisen
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (21-4-2004 17:22:00)

Dj Nathan schreef:

Ik heb net intake gehad in Utrecht sound & vision. Het ging goed volgens de man van utrecht, volgende week bericht of ik ben aangenomen. Dat wordt dus duimen wink ;)
Hoe zag ie man eruit? dikke. witte snor, luisterend naar de naam Paul Dam? Zo ja dan ben je zwaar de sjaak. degene die jou intaked wordt jou traject begeleider, en je wilt hem dus niet als traject begeleider hebben sad :(
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (15-4-2004 00:45:00)
"Mag ik je gaffertape even lenen?",

ja hoor, voor 5 euro per meter wink ;)
Topic: TMF Awards 2003 (14-4-2004 14:56:00)

Peter schreef:

wappie schreef:

Nou lijkt me duidelijk dat APR hier het geluid deed he.
<snip>
Volgens mij is het gewoon Ampco die het geluid verzorgt.
Uhm....?
Ampco Pro Rent
Topic: TMF Awards 2003 (13-4-2004 22:14:00)

Ritesh schreef:

DJ.T schreef:

Het idee van die laser achter de ingang voor de artiesten is leuk maar niet origineel.
volens mij is het een spooky blue.

het lijkt me een spooky blue, weet iemand het?
hahahahahahahahah, nee dat lijkt me niet

1 watt laser komt meer in de buurt denk ik
Topic: TMF Awards 2003 (11-4-2004 15:17:00)

dj negative schreef:

Berthus schreef:

Ik heb net ff de herhaling gekeken.
Kheb het helaas niet gezien sad :( Weet iemand of er nog een herhaling komt ??? zo ja wanneer??

gr. chris
Troost je. het komende half jaar zal er nog wel genoeg te zien zijn over de tmfawards op TMF (herhaling, herhaling, herhaling, herhaling etc etc)
Topic: TMF Awards 2003 (11-4-2004 00:39:00)
Vindt zowieso Silvie Meiss een bloedirritant (maar wel mooi razz :p ) Mens.

"Ja daar kan je je bedankje zeggen"
"Wil iemand nog een bedankje zeggen"
"In die microfoon kan je je fans bedanken"
"Willen jullie een bedankje daar doen"

AAAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHH angry
Topic: TMF Awards 2003 (11-4-2004 00:30:00)

Peter schreef:

[edit2] Jesus, Blue begint te zingen... lijkt wel alsoftie in de kerk staat. Die galm is niet gezond meer, laat staan dat het live is. Als ik me niet vergis staat Purplegroup het geluid te verzorgen, misschein dat Rene Masters er iets over kan vertellen? [/edit2]
Volgens mij is het gewoon Ampco die het geluid verzorgt. Misschien dat Rene achter de FOH staat maar purple group staat volgens mij los van de TMF Awards
Topic: TMF Awards 2003 (10-4-2004 20:19:00)
*Hillary Duff*

het optreden begint, he wat raar, de drummer mist zn que. nah ja, het zal wel aan mijn ogen liggen. He, de drummer tikt op zn ride en ik hoor een hihat. wat raar. nah het zal wel aan mn oren liggen. heh wat raar, de drummer speelt open hihat en ik hoor closed hihat. wat raar? he de drummer speelt clicks op zn snare en ik hoor volle snare.

Zou het dan toch playback zijn?????? shocked 8O

Neeeeeh. vast niet laugh :D