Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hurricane
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 9 van 20)
Topic: nieuw lichteffect voor rond de 100 euro,scan effect (30-4-2004 19:52:00)
En hij bevalt me zeer goed ik vind hem persoonlijk een aanrader!
En in prijs is hij ook nog betaalbaar...
Ik heb wat foto's gemaakt wat ik beloofd had.
ik wel bij zeggen dat je van de gobo's moeilijk foto's kan maken heb er paar gedaan.
en Dit zijn de foto's: groups.msn.com/djrobbert-atwork/fotosnieuwlichtpatriot.msnw
Groeten Robberthmm toch liever een datamoon, ik vindt em nou niet zozeer sterk. Leuk voor feestjes tot 75 man. maar zet er maar een paar flinke parren naast en weg is je effectjeTopic: Simpel knip programmaatje (27-4-2004 16:49:00)
Hoe zag ie man eruit? dikke. witte snor, luisterend naar de naam Paul Dam? Zo ja dan ben je zwaar de sjaak. degene die jou intaked wordt jou traject begeleider, en je wilt hem dus niet als traject begeleider hebben
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (15-4-2004 00:45:00)
<snip>
Volgens mij is het gewoon Ampco die het geluid verzorgt.Uhm....?Ampco Pro RentTopic: TMF Awards 2003 (13-4-2004 22:14:00)volens mij is het een spooky blue.
het lijkt me een spooky blue, weet iemand het?hahahahahahahahah, nee dat lijkt me niet
1 watt laser komt meer in de buurt denk ikTopic: TMF Awards 2003 (11-4-2004 15:17:00)Kheb het helaas niet gezien
Weet iemand of er nog een herhaling komt ??? zo ja wanneer??
gr. chrisTroost je. het komende half jaar zal er nog wel genoeg te zien zijn over de tmfawards op TMF (herhaling, herhaling, herhaling, herhaling etc etc)Topic: TMF Awards 2003 (11-4-2004 00:39:00)Volgens mij is het gewoon Ampco die het geluid verzorgt. Misschien dat Rene achter de FOH staat maar purple group staat volgens mij los van de TMF AwardsTopic: TMF Awards 2003 (10-4-2004 20:19:00)
AT-WORK schreef:
heey... ik heb de patriot nou weer een tijdje..En hij bevalt me zeer goed ik vind hem persoonlijk een aanrader!
En in prijs is hij ook nog betaalbaar...
Ik heb wat foto's gemaakt wat ik beloofd had.
ik wel bij zeggen dat je van de gobo's moeilijk foto's kan maken heb er paar gedaan.
en Dit zijn de foto's: groups.msn.com/djrobbert-atwork/fotosnieuwlichtpatriot.msnw
Groeten Robbert
Wavelab niet iets voor jou? Demo is gratis te downloaden en voldoet prima aan jou eisen
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (21-4-2004 17:22:00)Dj Nathan schreef:
Ik heb net intake gehad in Utrecht sound & vision. Het ging goed volgens de man van utrecht, volgende week bericht of ik ben aangenomen. Dat wordt dus duimen
"Mag ik je gaffertape even lenen?",
ja hoor, voor 5 euro per meter
Topic: TMF Awards 2003 (14-4-2004 14:56:00)ja hoor, voor 5 euro per meter
Peter schreef:
wappie schreef:
Nou lijkt me duidelijk dat APR hier het geluid deed he.<snip>
Volgens mij is het gewoon Ampco die het geluid verzorgt.
Ritesh schreef:
DJ.T schreef:
Het idee van die laser achter de ingang voor de artiesten is leuk maar niet origineel.het lijkt me een spooky blue, weet iemand het?
1 watt laser komt meer in de buurt denk ik
dj negative schreef:
Berthus schreef:
Ik heb net ff de herhaling gekeken.
Weet iemand of er nog een herhaling komt ??? zo ja wanneer??gr. chris
Vindt zowieso Silvie Meiss een bloedirritant (maar wel mooi
) Mens.
"Ja daar kan je je bedankje zeggen"
"Wil iemand nog een bedankje zeggen"
"In die microfoon kan je je fans bedanken"
"Willen jullie een bedankje daar doen"
AAAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHH
Topic: TMF Awards 2003 (11-4-2004 00:30:00)
) Mens."Ja daar kan je je bedankje zeggen"
"Wil iemand nog een bedankje zeggen"
"In die microfoon kan je je fans bedanken"
"Willen jullie een bedankje daar doen"
AAAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHH
Peter schreef:
[edit2] Jesus, Blue begint te zingen... lijkt wel alsoftie in de kerk staat. Die galm is niet gezond meer, laat staan dat het live is. Als ik me niet vergis staat Purplegroup het geluid te verzorgen, misschein dat Rene Masters er iets over kan vertellen? [/edit2]*Hillary Duff*
het optreden begint, he wat raar, de drummer mist zn que. nah ja, het zal wel aan mijn ogen liggen. He, de drummer tikt op zn ride en ik hoor een hihat. wat raar. nah het zal wel aan mn oren liggen. heh wat raar, de drummer speelt open hihat en ik hoor closed hihat. wat raar? he de drummer speelt clicks op zn snare en ik hoor volle snare.
Zou het dan toch playback zijn??????
Neeeeeh. vast niet
het optreden begint, he wat raar, de drummer mist zn que. nah ja, het zal wel aan mijn ogen liggen. He, de drummer tikt op zn ride en ik hoor een hihat. wat raar. nah het zal wel aan mn oren liggen. heh wat raar, de drummer speelt open hihat en ik hoor closed hihat. wat raar? he de drummer speelt clicks op zn snare en ik hoor volle snare.
Zou het dan toch playback zijn??????
Neeeeeh. vast niet