Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tha joshh

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 101 bijdrage(n) van Tha joshh (Pagina: 9 van 11)

Topic: Firestorm (15-9-2003 21:08:00)
Even dit topic "omhoog trappen". happy :) Ik probeer mij te orienteren op verschillende scans, en zo leek de firestorm mij wel een leuk apparaat. Maar toen ik opzoek ging naar concrete gebruikerservaringen van de firestorm vond ik bitter weinig. Ook na gebruik van de zoekfunctie. Dus: wie helpt mij aan een heldere uitleg van zijn ervaring met dit apparaat? (ik weet dat het een vrij nieuw ding is maar toch... )
Topic: brand (21-3-2003 20:14:00)
Bij mijn weten zijn halonen-blussers wegens oa de enorm zware milieu belasting bij wet verboden. Deze blussers zijn wel vele malen effectiever dan welk ander blusgas dan ook. 400ml is genoeg om een complete fabriekshal te blussen.
Topic: brand (19-3-2003 21:41:00)
ja peer, helemaal gelijk in. Maar het zou je maar overkomen...
Topic: brand (19-3-2003 20:50:00)
Ik vroeg mij het volgende af: Stel, je amp vlieg in de fik (geen idee wat eraan kan branden, maar het is even voor het voorbeeld) Hebben jullie voor zo’n geval zelf blusmiddelen bij? En zo ja, wat voor, een poederblusser of een CO2- blusser? En van welk formaat? Of ga je er gewoon vanuit dat er blusmiddelen ter plaatse aanwezig zijn? (lijkt me ontactisch) Zelf ben ik opzoek naar een CO2-blusser, maar deze zijn relatief moeilijk te verkrijgen, en ze zijn verrekte duur. Het voordeel is dan wel dat je geen blusschade overhoudt.

groeten van Jos (dj Pyro laugh :D)
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (11-3-2003 18:00:00)
Ik zou in deze richting gaan denken:
www.new-line.nl/v/7451
Topic: Komkommertijd, leuke verhaaltjes uit de oude doos. (10-3-2003 20:49:00)
Lang lang geleden, toen ik nog een jongetje was van 11 jaar laugh :D , hep ik ooit samen met een vriend een zoveel jarige bruiloft gedaan. Op een gegeven moment ziet die vriend een bekende, en roept naar hem: 'heej, matroos' De aangesroken man zat bij de mariniers en vatte de opmerking op als belediging. Waarop hij naar mijn maat loopt, hem oppakt bij zijn voeten, en zo met het ventje naar de plee loopt. Vervolgens heeft een bepaalde persoon die wc op zijn kop, van wel heel dichtbij mogen bewonderen, oftewel, hij werd met zijn kop in de plee gesopt. Vond ie niet zo leuk, er was de laatste keer niet doorgetrokken laugh :D laugh :D
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (6-3-2003 20:42:00)
Ik blijf liever nuchter. Dus ik BOB niet. (Bewust Ongelofelijk Beschonken) laugh :D
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (6-3-2003 20:16:00)
Ik moet jammer genoeg genoegen nemen met een niet el te riant grote opel corsa laugh :D laugh :D 'T is even passen en meten maar tot nu toe past het nog...
Topic: Flightcase bouwen (19-2-2003 20:00:00)
Bestaat er zwart keukenzeil?? Ik heb er een tijdje naar gezocht, maar de kleur die het dichtst in de buurt kwam was licht grijs sad :(
Topic: Popnagels (14-2-2003 11:42:00)
Ik heb net een flight-case in elkaar gezet. De profieltjes heb ik met pop/klink nageltjes vast gezet. Het zit muurvast. Alleen die tang.. dat was echt ff doorpompen sad :(