Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MC Party

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 102 bijdrage(n) van MC Party (Pagina: 9 van 11)

Topic: Flightcases (28-11-2004 22:43:00)
Heb eens prijzen onder me neus gehad van zwart betonplex en volgens mij verschilt dit niet veel met hpl zwart, tja dan is voor mij de keuze snel gemaakt.
Topic: Flightcases (28-11-2004 19:44:00)
Tja ik wil gewoon strak voor de dag komen en vind zelf geschilderde cases toch een beetje ama.. overkomen, helemaal wanneer je ook met hpl cases werkt.
Ben zelf nog nooit geschilderde cases tegengekomen bij grote (verhuur) bedrijven. Lijkt me ook niet erg logisch, want dat kan nooit uit wanneer je uurloon moet betalen.
Wel cases van blanco hout voor grote spiegelbol oid.
Topic: Flightcases (27-11-2004 18:27:00)
Idd het zelfbouwen van een goede flightcase is waarschijnlijk de betere oplossing. Ik heb hier altijd de kisten zelf beplakt maar begin ook hier niet aan.
Het is maar een klein prijs voordeel tov het aantal uren extra werk, wanneer er dan ook nog eens een luchtbel onder je hpl komt is je winst al een verlies geworden.

Wat ik zeker wil aanraden: zoek eens iemand binnen je familie/vrienden/kenissen die iets met hout doet, vaak kan deze voor ook wel hpl voor je bestellen.
Topic: Flightcases (27-11-2004 16:46:00)

eddie schreef:

ik ben mede eigenaar van een vrij verhuurbedrijf van licht, audio en video, wij hebben reeds enkele jaren regelmatig
2 a 3 fuiven per weekend. alles wat zelf te bouwen is, bouwen wij zelf, dus ook onze fl. cases, allemaal gebouwd
in multiplex (geschilderd) 8mm , koop je materiaal bij een fl. case handelaar, niet in een muziekwinkel is meer dan
de helft goedkoper. al onze four-bars zitten in fl-cases , op mekaar gestapeld neemt dit niet meer plaats in dan
een meatrack , maar ze blijven wel proper, een zelfgemaakte fl.case kost tussen de 75& 100€, ik heb fl-cases gebouwd
voor 10 mini-macs van martin 2 kisten van 2, en 2 kisten van 3 heads kostprijs materiaal ongeveer 180€
de voorbereiding van het bouwen is het halve werk . veel geluk eddie vragen info@devents.be
Tuurlijk het kan ook zeker wel, maar wat denk je wat ze nog waard zijn bij verkoop? Heb vroeger ook eens kisten geschilderd en heb er nog steeds spijt van,
1. Het lijkt vele malen minder strak dan echte HPL,
2. Diepe sleuven (van het "botsen") zijn eerder regel dan uitzondering.
3. restwaarde is vele malen minder dan echte case.
4. Waarom al dat extra werk voor die (wat zal het zijn) 50 euro.
5. Verhuur zal ook minder zijn, ik zal niet snel bij iemand huren die met geschilderde case werkt.

Denk dat de meeste mensen die kisten geschilderd hebben er later spijt van krijgen, maargoed ik was zelf ook net zo vroeger: lekker eigenwijs en voor het goedkoopste gaan. laugh :D

Groeten,
Martin
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (28-10-2004 10:30:00)

foxy music schreef:

verder viel de beurs me tegen,stond zelfs een vent met stofzuigers???
Was dat Tom niet die aan het showen was hoe snel/makkelijk je zijn matten kan schoonmaken laugh :D laugh :D
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (18-10-2004 09:43:00)
Moet wel zeggen dat de beste stuurlui hier zitten zeg laugh :D laugh :D laugh :D

- Kan/mag Eureka al vertellen hoeveel kaartjes er verkocht zijn?
Topic: Wat zetten jullie neer voor 300 man? (16-9-2004 13:22:00)
Re; scan op de kop; Een beetje hoogte verschil is altijd wel leuk.

Verder vind ik de klus een beetje rommelig uitgevoerd, maar dat moge duidelijk zijn.
Topic: New-Line chatbox [test] (23-8-2004 21:04:00)
Zowww het is nu wel ff spits op de chat ..

fossalta.xs4all.nl/newline wink ;)
Topic: Showtec / Firestorm ---VS--- JB systems / Winner (18-8-2004 21:22:00)
Is het niet verstandig om gewoon (optie 1) Zelf een degelijke kist te bouwen (optie 2)te zoeken naar een degelijke 2e handse kist.
Vind die dap kist er wel erg gammel uitzien en ik neem aan dat het voor in the road gebruik is.
Topic: Bedrijf Beginnen (7-8-2004 19:28:00)
- Die jongen wil 15000 gaan investeren en heeft helemaal niet in de gaten dat het geld na een aantal jaren weer bij de overheid in het laadje moet ligge. laugh :D Denk dat het dan toch wel handig is dat je bedrijf ook wat opbrengt met al die risico's die je neemt.

- Hij praat over een BV, ja sorry hoor maar je denkt toch niet dat hij er serieus me bezig is geweest.

Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil... sad :( sad :( sad :(