Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Chuckie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 9 van 20)
Topic: sensation (27-9-2004 22:35:00)Dat zou ik niet doen. Het is immers niet iets wat je constant als combinatie in beeld hebt, en een hoop andere foto's hebben allemaal verschillende kleuren.
De zwarte links zijn zo mooi duidelijk op de gele achtergrond.
Bovendien roept een geel/blauwe kleurcombinatie associaties op met lang wachten, vertragingen en irritante mede-passagiers
Ik bedoelde niet als standaart kleur blauw.
Alleen als je er met de muis overheen gaat!Topic: html-tips voor het maken van je site (24-9-2004 11:35:00)
*knip*
Ik heb het dingetje van Fossalta gebruikt, werkt prima!
home.hetnet.nl/~m.raayen/contact.html
Behalve dan dat ik onlangs ServicePack2 heb geïnstalleerd en IE een beveiligingswaarschuwing geeft als je alles nog op default hebt staan, waarbij je eerst via opties "geblokkeerde inhoud toestaan" moet aanklikken. Je wordt er toch niet goed van! Realiteit is wel dat driekwart van Nederland al die beveiligingstroep op default heeft staan, en het effect dus gaat missen.Nog ff een tip dan wat betreft de kleuren.
Als ik met mijn muis over die plaatjes bovenin ga dan worden die plaatjes blauw. dat ziet er aardig netjes uit vind ik.
Alleen maak dan de linkjes ook blauw om het wel aan je kleuren schema te laten voldoen. want anders krijg je toch uiteindelijk weer een kermis website met 1001 kleuren.Topic: Skytec luidsprekerset van Kijkshop (20-9-2004 18:39:00)
Ik kan gewoon met kladblok/crimson editor veel betere dingen eruit halen dan met dreamweaver.Sorry?
Ik heb de oude site compleet met dreamweaver gemaakt, werkte perfect, zag er gelikt uit en werkte prima.
De site die ik nu heb, paar dingen veranderd in de php door met dreamweaver ff flink te editten in sommige gedeeltes en dat werkt ook prima.
Dreamweaver is dus een prima programma. Nog veel makkelikker is gewoon een kant en klare cms gebruiken zoals ik nu ook doe, in principe geen html/php kennis nodig en toch een nette site (na het grondig verbouwen en samen voegen van een aantal template's).Ik zeg niet dat dreamweaver een slecht programma is hoor. Ik zeg alleen dat het voor mij voor geen meter werkt.
En ik heb liever juist WEL die html/php kennis...
Ik vind kladblok/crimson editor gewoon lekkerder/beter werken dan zo'n programma waar alles klaargebakken voor mij staat.Topic: html-tips voor het maken van je site (19-9-2004 12:34:00)
Defqon niet.
dat is van Q-dance. heel wat anders.
Topic: html-tips voor het maken van je site (24-9-2004 13:17:00)dat is van Q-dance. heel wat anders.
Et moet ook niet vel blauw zijn oid.
beetje zoals de sfeer in die foto's dan zou het (volgens mij) perfect moeten zijn.
Topic: html-tips voor het maken van je site (24-9-2004 12:22:00)beetje zoals de sfeer in die foto's dan zou het (volgens mij) perfect moeten zijn.
massive schreef:
Chuckie schreef:
Alleen maak dan de linkjes ook blauw...De zwarte links zijn zo mooi duidelijk op de gele achtergrond.
Bovendien roept een geel/blauwe kleurcombinatie associaties op met lang wachten, vertragingen en irritante mede-passagiers
Alleen als je er met de muis overheen gaat!
sylvia schreef:
Even hier verder, voordat ik op m'n donder krijg dat het te technisch wordt:*knip*
Ik heb het dingetje van Fossalta gebruikt, werkt prima!
home.hetnet.nl/~m.raayen/contact.html
Behalve dan dat ik onlangs ServicePack2 heb geïnstalleerd en IE een beveiligingswaarschuwing geeft als je alles nog op default hebt staan, waarbij je eerst via opties "geblokkeerde inhoud toestaan" moet aanklikken. Je wordt er toch niet goed van! Realiteit is wel dat driekwart van Nederland al die beveiligingstroep op default heeft staan, en het effect dus gaat missen.
Als ik met mijn muis over die plaatjes bovenin ga dan worden die plaatjes blauw. dat ziet er aardig netjes uit vind ik.
Alleen maak dan de linkjes ook blauw om het wel aan je kleuren schema te laten voldoen. want anders krijg je toch uiteindelijk weer een kermis website met 1001 kleuren.
Mooi.
ik zou je in iedergeval nog een raad geven.
VEEL lezen gaan in het geluids forum e.d. je leert zoveel he hiero.
als je naar mij kijkt toen ik hier kwam toen kon je van alles roepen maar ik wist niks. nu is dat wel ffjtes heel anders geworden.
Topic: Skytec luidsprekerset van Kijkshop (20-9-2004 18:32:00)ik zou je in iedergeval nog een raad geven.
VEEL lezen gaan in het geluids forum e.d. je leert zoveel he hiero.
als je naar mij kijkt toen ik hier kwam toen kon je van alles roepen maar ik wist niks. nu is dat wel ffjtes heel anders geworden.
Niet doen iig. punt uit.
Topic: Welke Haak ? (19-9-2004 14:12:00)
Mja ik zit ook een beetje te wachten tot ze in de websjop verkrijgbaar zijn.
De showmaster 48 heb ik al gekocht.
ik heb ook al alu balkjes gekocht met 6 shuko's erin.
dus een kleine kwestie van die dingen ff inbouwen en plugjes eraan en klaar.
Maarja wanneer komen ze.
Topic: html-tips voor het maken van je site (19-9-2004 13:31:00)De showmaster 48 heb ik al gekocht.
ik heb ook al alu balkjes gekocht met 6 shuko's erin.
dus een kleine kwestie van die dingen ff inbouwen en plugjes eraan en klaar.
Maarja wanneer komen ze.
Reind schreef:
Chuckie schreef:
Het werkt gewoon voor geen meter.Ik kan gewoon met kladblok/crimson editor veel betere dingen eruit halen dan met dreamweaver.
Ik heb de oude site compleet met dreamweaver gemaakt, werkte perfect, zag er gelikt uit en werkte prima.
De site die ik nu heb, paar dingen veranderd in de php door met dreamweaver ff flink te editten in sommige gedeeltes en dat werkt ook prima.
Dreamweaver is dus een prima programma. Nog veel makkelikker is gewoon een kant en klare cms gebruiken zoals ik nu ook doe, in principe geen html/php kennis nodig en toch een nette site (na het grondig verbouwen en samen voegen van een aantal template's).
En ik heb liever juist WEL die html/php kennis...
Ik vind kladblok/crimson editor gewoon lekkerder/beter werken dan zo'n programma waar alles klaargebakken voor mij staat.
Het werkt gewoon voor geen meter.
Ik kan gewoon met kladblok/crimson editor veel betere dingen eruit halen dan met dreamweaver.
Topic: Nieuwe meubels van Tom (19-9-2004 00:20:00)Ik kan gewoon met kladblok/crimson editor veel betere dingen eruit halen dan met dreamweaver.
Ziet er netjes uit hoor.
vind alleen die kleur niet mooi. alleen dat is denk ik persoonlijk.
verder netjes!
vind alleen die kleur niet mooi. alleen dat is denk ik persoonlijk.
verder netjes!