Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van H.

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 9 van 20)

Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (6-6-2005 21:48:00)
ik heb vorige week dus gekozen voor de driverack 260 en wat ben ik blij met die keuze happy :)

geweldige apparaat vind ik het.

en...

hier in dit topic is al een paar keer gesproken over het ontbreken van een output-relais bij de driverack pa, het nadeel was dat als de stroom uitvalt en je geen tijd hebt om de driverack uit te zetten dat het kon zijn dat je je speakers (gedeeltelijk) kon opblazen. Er is toen ook gezegt dat dat niet vaak voor komt... maarja... als het voorkomt sad :(

en je raad het al... ik ben de eerste keer met de driverack onderweg en een paar keer stroomuitval. De krachtstroomvoorziening was te ligt voor licht en geluid waardoor die geregeld uitviel. (probleem is naderhand opgelost door een losse stroomgroep uit de zaal zelf te nemen). maar wat was ik blij dat ik een driverack 260 had ipv een pa.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (23-5-2005 23:00:00)

Webbie schreef:

Hallo,

Nog wat opgezocht:

E-mu Proteus 1 => meer info

Greetz Webbie...
uhm... ik dacht het ging hier over licht? wat is de connectie met een e-mu proteus en lampen? happy :)
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 22:04:00)
werkt die gui-control ook vanaf een mac? happy :)
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 21:12:00)
ik krijg net van iemand een tip dat er ergens de driverack 260 voor 910 euro te koop staat, nieuw. ik ga morgen even contact opnemen met die zaak en dan denk ik dat mijn keuze op de driverack 260 valt.
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 19:25:00)

powersound schreef:

Je kan ook eens naar Xilica kijken. Heeft misschien minder "gadgets" als een DR260, maar is totaal vrij te proggen. Ook is de klankkwaliteit een tikje hoger dan de DR en BSS. Ik spreek over de DLP serie (2060/4080). De HD versies zijn top der top, maar wel veel duurder.
die zijn we net wat te duur, ik wil niet echt duurder gaan dan de driverack 260 (1200-1400 euro), het mag wat kosten, maar er is een grens... en de driverack 260 is echt geen verkeerd apparaat happy :)

ik denk dat mijn keuze toch of de driverack PA of de driverack 260.
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 13:57:00)
de automatic gain control functie van de driverack 260 is ook erg mooi, deze heeft de driverack pa niet als ik het goed heb happy :)
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 13:50:00)
vorige week lagen de sites van dbx en van de driverack eruit, toen heb ik via via ergens de manual van de driverack pa kunnen vinden, ik zie dat www.driverack.com het weer doet, dus ik ga de manual van de 260 eens doorspitten happy :)
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 13:47:00)

Dré schreef:

Voor de verhuur is de afwezigheid van een wachtwoord beveiliging ook erg jammer. Er is wel een toetscombinatie maar die kan iedereen natuurlijk op internet opzoeken ;-)
de 260 heeft dat wel? dit is ook een erg belangrijk voordeel vind ik, omdat hij ook geregeld met een geluidsset de verhuur in zal gaan happy :)
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 13:41:00)
topic

in dat topic hebben ze het over het ontbreken van een relais in de driverack pa, dat vind ik eerlijk gezegt tot nu toe het grootste nadeel van de driverack pa.
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 13:37:00)

Dré schreef:

En een subharmonic synth als ik me niet vergis (maar da's alleen een optie als je hufterig goede subs hebt).
klopt, maar dat is voor mij ook niet de belangrijkste reden dat ik de driverack koop, het is natuurlijk wel meegenomen als het erop zit happy :)