Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Timmiej

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Timmiej (Pagina: 9 van 15)

Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (3-7-2005 14:08:00)
De vraag is ook meer bedoelt om te kijken welke controller goed is voor mijn toepassingen. Afschrijving ed dus niet naar kijken wink ;)
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (3-7-2005 13:32:00)
Samenwerken gaat volgens mij niet? Maar het is de bedoeling een dmx splitter te gebruiken. Waarom heb ik het idee dat ik iets doms zeg wat helemaal niet kan ashamed :$ Maar zo kun je dus of je show met pc besturen of met hardware. Waarom 2? Eerst ervaren voordat je een mening over iets kunt geven. Aangezien ik beiden (grote controllers en pc sturingen) niet ken, zal ik ze toch allebij moeten proberen.
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (3-7-2005 12:51:00)
Dus als ik een software sturing naast de licon zet is het helemaal optimaal? En kan er ook aan alle eisen voldaan worden.
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (1-7-2005 20:08:00)

Victor schreef:

De Mission Controls worden niet meer gemaakt. De VX en VX Compact kunnen 16 scans/heads apart aansturen. Meer dan genoeg, lijkt me zo. Als je 32 heads hebt schakel je er gewoon steeds 2 op hetzelfde dmx-adres. Dat ga je toch niet allemaal apart zitten sturen!?

Onder de EUR 3.000 lijkt de JB-Lighting Licon CX één van de betere. Zie het aparte topic daarover.
Maar, is de licon dan beter dan de mission control? Specs zeggen me vrij weinig dus ik moet vertrouwen op jullie mening.
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (1-7-2005 15:04:00)

kvm schreef:

Ik krijg af en toe sterk het idee dat mensen in een Ferrari willen rijden omdat er Ferrari opstaat en het er indrukwekkend uitziet, en ze eigenlijk niet weten wat het is. Laat staan of je er uberhaupt wat aan hebt.

Ik neem aan dat je nu de hierboven genoemde verlichting hebt?

Martin.
Is dit voor mij bedoelt? Op het moment heb ik 6 scans 16 par en 4 heads. Maar zoals ik al zei ik probeer toekomstig te kijken zonder nog 5 keer te wisselen.

Ik kijk niet alleen naar het merk, alleen ken ik geen controllers van ''budgetmerken'' die aan die eisen zouden voldoen. Dus zal ik naar de duurdere autodealer moeten gaan wink ;)

Merk gebonden? nee Het moet wel hardware zijn.
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (1-7-2005 14:45:00)
Als de mission control aan mijn eisen voldoet volgens jullie ga ik ook eens opzoek. Was ook het kijken naar zero 88 producten, maar heb er nog niet veel verstand van. En om nog 5 keer te wisselen heb ik geen zin in vandaar jullie hulp. De controller komt naast een pc sturing zoals ik al zij. Terugverdienen hoeft niet, Tis een hobby.
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (1-7-2005 13:57:00)
Pc vervalt, gewoon door het feit dat die ernaast komt te staan. Ik zoek dus echt een controller. Vandaar dat verhuur ook niet hoeft, dan geef je gewoon de pc mee. Deze heb ik overigens ook nog niet, maar komt eraan.

Een Ultralite mission controll heeft die niet toevallig de funkties die ik zoek? mh's samen per 4 kan ik mee leven. razz :p

Owja, niet onbelangrijk er moet ook een keybord op aangesloten worden.
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (1-7-2005 13:36:00)
Dus dit is echt niet mogelijk in deze prijsklasse? (eigenlijk dacht ik het al maargoed.)

Natuurlijk mijn volgende vraag, over welk bedrag hebben we het dan? 20 mh's heb ik nog niet, dus kan nog wel even vooruit met hetgeen we nu hebben wink ;)
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (1-7-2005 13:22:00)
Er is zoveel keus, en zo weinig kennis dat ik jullie even inschakel.

Goed ik ben dus opzoek naar een nieuwe lichtcontroller. Waarom een nieuwe? Deze wat we nu hebben is perfect qua functies alleen niet idiaal voor grote shows. Toekomst gericht is hij te klein voor ons.

De eisen:

Combi controller par / mh's (minimaal 24 pars liefst meer. Minimaal 20 mh's / scans)
Figuurtjes moeten erin zitten, das wel zo makkelijk
Liefst ene die je aan een pc kan koppelen.
Directe knoppen voor scans en funties, zodat ik maar op de knop hoef te drukken en scans 1 + 2 gaan aan en 3 + 4 doen niks. Zo ook knoppen voor strobe kleur ed.
Monitor aansluiting is ook wel handig.
Liefst faders voor de pars.
Liefst ook 2 faders voor de scans, 1 voor snelheid 1 voor dimmen.

Het moet wel een controller zijn, dus geen software. Hoeft verder niet in de verhuur, dus als hij ingewikkelt en uitgebreid is geen probleem.

De prijs: Tja, ik pak het even ruim, onder de 3000 euro. Mag nieuw of 2de hands.

Ik hoop dat iemand van jullie mij verder kan helpen, zijn er vragen stel ze gerust. Misschien dat ik nog een paar belangrijke dingen vergeten ben.
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (19-6-2005 12:48:00)

Dj Joeri schreef:

ok,
Mijn basskist is dus 1000 watt peak en mijn full-range kast zijn 700 watt peak.....
mzzl Joeri
Nu weten we nog niks razz :p watt zegt niks. Watt duw je in je oren als je oorpijn hebt. Merk boxen, db op 1 meter. Waarmee versterkerd en welke prosessing.