Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dutchspiders

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Dutchspiders (Pagina: 9 van 15)

Topic: Het bouwen van een case (16-8-2005 14:05:00)
Dat is niet nodig je moet ze op de zeikant leggen.
Topic: Het bouwen van een case (16-8-2005 12:55:00)
Het is maar een stukje schuim dat leg in het midden.
Bespaard je wel wat geld inplaats zelf een op maat te maken.
Topic: Het bouwen van een case (16-8-2005 12:26:00)
Deze kist zit goed inelkaar je moet alleen het schuim wat je bij je winners heb gekregen tussen de winner en het zeischot inleggen dan ligt de winner goed vast.

Owja de bevestings doppen van de beugel die zie je wel in de onderkant van je case..
Maar ja het is toch maar een flightcase.
Topic: Het bouwen van een case (16-8-2005 12:01:00)
www.new-line.nl/v/10889
Gewoon die nemen werkt perfect heb er nu 2.
1 voor de winners en 1 als kabel kist.
Groeten Mark
Topic: Karaoke set (24-5-2005 21:17:00)
hehehe uhh ff denke wat komt hier naar razz :p
Topic: Karaoke set (24-5-2005 18:28:00)
Aha op zo manier.
He dat was mijn oude qoute Wie niet waagt wie niet wint
Topic: Karaoke set (24-5-2005 15:13:00)

fredje schreef:

dutchspiders schreef:

Uhh als je net bent begonnen had ik deze klus maar laten schieten
Dit is ook een echte One Liner geworden hier op het forum.Aan de ene kant geef ik jullie wel gelijk maar het is zo simpel om dit elke keer weer te plaatsen wink ;)

Als je niet probeert dan kom je nergens!!!
als je geen advies of raad vraagt dan word het nooit wat.
Nee heb je-Ja kun je krijgen.
Diegene die zn nek niet uitsteekt zal nooit verder komen.

En eigenlijk voldoen de meeste die hier raad vragen of hulp wel aan bovenstaande regels sneaky :V
Advies voor een solide set en opbouw is waarschijnlijk veel belangrijker dan het maar altijd afraden/afkraken!
Mins en Plussen tezamen bekijken en alternatieven aandragen.
En dan zal wel blijken of de DJ/Drive in kwestie er wat van bakt.

Oefenen en meelullen is heel leuk maar is iets heel anders dan to the point staan met publiek,en eens moet de eerste keer zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groet
Wat bedoel je daar mee fredje?
Topic: Karaoke set (23-5-2005 22:13:00)
Uhh als je net bent begonnen had ik deze klus maar laten schieten
Topic: Drive in show meubel (20-5-2005 20:20:00)
Hier doen alleen deze linkjes het nietwww.new-line.nl/forum/read/?t=10492&p=17
Topic: Waarom wil iedereen DJ worden (6-4-2005 15:36:00)
Wordt gewoon LJ veel leuker wink ;)