Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remco

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 143 bijdrage(n) van Remco (Pagina: 9 van 15)

Topic: Welke geluidsset raden jullie aan? (11-6-2004 19:17:00)
Tja blijkbaar persoonlijk, maar mijn kasten gaan prima rechtdoor wanneer ik dat wil.

Oja kijk eens wat voor wielen er op vrijwel alle speakers zitten....jeps zwenk.

Bezuinig trouwens niet op die wielen, neem gewoon Tente of Guitel's.
Topic: Welke geluidsset raden jullie aan? (11-6-2004 19:08:00)
Ik zou toch echt aanraden om 4 zwenkwielen te nemen! Wat is het toch irritant om de kasten niet op alle manieren te kunnen rollen.
Topic: Ervaringen Prolight & Sound Frankfurt (27-5-2004 12:38:00)
Nouja je kunt natuurlijk ook een wash-versie van een MH pakken, dan heb je wel weer dat breedstralende effect als dat van een par.
Topic: nieuwe geluidsset voor drive in show (25-5-2004 13:51:00)
Roberto, kijk even op de verschillende vraag & aanbod sites voor een leuke set 2e hands. Neem 2-4 18" subs met een goede speaker (RCF/Beyma/Eminence/18Sound) erin. Vervolgens 2-4 12/1-2" toppen en je bent klaar. Dan heb je 1: meer speaker voor je geld, 2: vrijwel geen afschrijving meer.

Kijk gewoon even rond en post hier je opties als je wat gevonden hebt.

Succes!
Topic: Problemen met rumble (22-5-2004 20:38:00)
Freefloats zijn hier vaak wel erg effectief tegen. Of je het goed vindt draaien is erg persoonlijk. Ik zou zeggen, koop er 2 en probeer eens, het kost nou niet echt veel.
Topic: Koninginnedag:D (2-5-2004 13:26:00)
Mooie foto's Tom, vooral leuk om de Pl4'en en maccen te zien happy :)

Het kruis zit over die ene Mac600 omdat die een error gaf. Dit probleem komt door een kapotte sensor die even vervangen moet worden.
Topic: boxen onder handen genomen (16-4-2004 00:46:00)

Hendrik schreef:

Jij hebt liever een grotere kast? Dat zie je niet vaak! Hoe kleiner hoe beter toch!
Hoi Hendrik,

De keus voor een enkele of dubbel uitgevoerde kast heeft gewoonweg veel te maken met het gebruik. Ikzelf moet er niet aan denken om alle (2x18") subs enkel uitgevoerd te hebben. Wanneer je een set met 10-20 van deze kasten moet neerzetten is het toch echt een stuk minder fijn wanneer je 2x zo vaak moet lopen. Ik kan me voorstellen dat het voor de wat kleinere drive-in shows wel prettiger is, vooral wanneer je vaak op moeilijk bereikbare (trappen?) plekken draait.

Natuurlijk is het soms wel fijn wanneer je een compactere kast hebt staan. Opzich worden er geen spullen trappen opgesjouwd, behalve wanneer het gemeld wordt en hier dus extra geld voor berekend wordt, omdat er meer personeel mee moet helpen.

Dus ook voor mij liever dubbele subs dan enkele.
Topic: X Series (15-4-2004 14:41:00)
Haha bedankt Remy, ik vat het gewoon maar positief op he :-)

Het soort feest heeft inderdaad grote invloed op het benodigde vermogen. Wij zetten vaak geluid neer op dancefeesten, dus daar moet je altijd flink uitpakken.
Topic: X Series (15-4-2004 12:53:00)
Klopt Niek, vandaar dat ik ook wel eens aantallen mensen noem in combinatie met een geluidsset, maar dan wel erg voorzichtig ben met het schatten. Liever iets te krap schatten dan te overmoedig.
Topic: X Series (10-4-2004 01:33:00)
Tuurlijk Iko, het gaat mij (voor zover dat nog niet duidelijk is geworden) niet om het geval dat mensen een reële schatting maken hoeveel mensen zij aankunnen met een set. Het gaat mij om de (vele) mensen die juist geen reële schatting maken. Veel mensen overdrijven nogal en denken 2x zoveel man aan te kunnen met hun set dan in werkelijkheid.

Het gaat dus om een willekeurig voorbeeld, niet de genoemde set.