Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Masterboy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 167 bijdrage(n) van Masterboy (Pagina: 9 van 17)

Topic: Pioneer DJM 400 en DJM 800 (16-2-2008 05:16:00)
Bedankt Dré, nu weet ik al heel wat meer.
Topic: Pioneer DJM 400 en DJM 800 (15-2-2008 14:25:00)
Bedankt voor de info.
Ik had het nooit eerder gezien met andere mengpanelen die ik heb gehad.
En dit is mijn eerste Pioneer.
Topic: Pioneer DJM 400 en DJM 800 (15-2-2008 13:09:00)
Vandaag mijn DJM-800 afgehaald.
Waarom steken er eigenlijk zwarte dopjes in de rca ingangen van de phono kanalen?
Als het is ter bescherming van de connectoren, dan vind ik het vreemd dat er geen steken in de line-ingangen.
Topic: Pioneer DJM 400 en DJM 800 (7-2-2008 13:20:00)
Ik had vorige week een DJM-800 bestelt in een winkel in België (ik woon in België) en heb vandaag van de winkelier te horen gekregen dat hij verwacht dat de DJM-800 ten vroegste pas eind volgende week terug zouden binnen komen.
Is er dan nog steeds zo een grote vraag naar de DJM-800, dat Pioneer niet kan volgen met leveren?
Topic: Pioneer DJM 400 en DJM 800 (30-1-2008 13:34:00)
Ik ben aan het uitkijken om een DJM-800 te kopen.
Daarom had ik nog een vraagje.
Heeft het zin om de cd spelers via de digitale ingangen aan te sluiten als ik toch gewoon een analoge uitgang van de mixer gebruik om naar de versterker te gaan?
Of heeft het digitaal aansluiten van de cd spelers enkel nut als je ook de digitale uitgang van de mixer gebruikt?
Topic: Denon software updates! (25-10-2007 13:21:00)
Binnenkort kun je nog eens opnieuw updaten, want heb onlangs op het Amerikaans Denon forum gelezen dat er deze maand nog een nieuwe update zal uitkomen.
Topic: Denon software updates! (24-10-2007 06:51:00)
Kijk eens welke extensie het update bestandje heeft? Volgens mij moet dat extensie .BIN hebben als ik me goed herinner.
Als het bij jouw een extensie .EXE of ZIP heeft, dan moet je dat eerst effe runnen en laten uitpakken naar je stick of HD, want daarin zit dan dat .BIN bestand, wat je in de root van je USB stick moet zetten.
Zelf heb ik het bestand verwijdert na het updaten van mijn speler anders kon ik hier effe kijken, maar dacht dus dat het extensie .BIN heeft.
Topic: Denon software updates! (23-10-2007 15:15:00)
Das vreemd.
Want ik heb mijn Dn-HD2500 ook een tijdje geleden geupdate naar versie 1100.
Heb ook gewoon de instructie's gevolgd en alles ging gewoon perfect.
Ben je heel zeker dat je het update bestandje gewoon los op de USB stick hebt gezet en dus niet in een map?
Want het lijkt erop dat je update bestandje niet word gevonden.
Heb je het bestandje toch eerst uitgepakt?
Want dacht dat het gedownload bestand een selfextract bestand is, dat je dus eerst moet uitpakken naar je HD of stick.
Topic: Rodec (cx 1100) (9-8-2007 15:05:00)
Ik heb een Rodec MX-300MKIII gehad en heb hem nadien terug verkocht omdat ik niet echt tevreden was van de geluidskwaliteit.
Vond de klank niet zo mooi helder klinken ten opzichte van Ecler.
En omdat ik mijn mixer vaak gebruik om platen te digitaliseren vond ik de geluidskwaliteit zeer belangrijk.
Maar qua stevigheid is de Rodec heel goed, kan dus tegen een stootje.
Topic: Einde Technics SL-1200? (23-4-2007 12:27:00)
Ik zou eerlijk gezegd mijn vinyl verzameling ook zomaar niet kunnen verkopen.
Ben al vinyl aan het kopen van rond 1982 en als ik die hoezen terug bekijk geeft dat toch vaak mooie herinneringen aan die tijden.
Met een mp3 heb je dit dus niet.(is gewoon een bestandje).
Ik heb ook al veel van mijn verzameling gedigitaliseerd, maar zou dan nog niet mijn vinyl collectie kunnen wegdoen.