Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klaaske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 9 van 18)
Topic: Hoorngeladen toppen (20-1-2005 18:59:00)Dat zijn geen 1" ers, dat zijn WaveGuidesTopic: plaat materiaal (19-1-2005 12:32:00)
en testen kan beginnen. ik ga hem eens goed aan de tand voelen.
https://groups.msn.com/bartsegers/hoornsubmonacor10inch.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=160
en verder klikken levert de andere 3 plaatjes op.Vanwaar die gigantische achterkamer? Topic: Hoorngeladen toppen (19-1-2005 12:17:00)heb je hier misschien een foto van? (ik zoek nog steeds iets voor op me punishers)Die zijn te vinden op het forum hier onder de query; labhorns. Dat topje is ook niet goedkoop om te vullen; 2* 12LW1400, de mid driver naar keuze en een B&C DE-500Met wat voor idiote spreiding in je HF ?Topic: Hoorngeladen toppen (18-1-2005 20:19:00)Staj ik smergens vruug op de A2 en dan vraog ik; Maag ik hir rooke ?
Topic: T.amp Proline (23-12-2004 15:42:00)
Dus komend voorjaar T.Amp Proline 1500 vs. QSC PLX3402 vs. QSC MX3000 ws. Carver PX1450
Vermogens zijn niet geheel in verhouding, maar wordt in ieder geval een leuke test
Welke zou er toch winnen
Pfoe, als je even een mailtje stuurt, dan reply ik met een attachment. Ik heb een document van een man gekregen die al zijn HF hoorns zelf freest/dremelt. Ook zijn MF hoorns maakt hij zelf, met faseplugs !
Topic: Hoorngeladen toppen (20-1-2005 15:54:00)Zelf maken uit MDF met een dremel...
Topic: Hoorngeladen toppen (19-1-2005 22:30:00)Op een waveguide ? Speciale Hoorn ?
Topic: Hoorngeladen toppen (19-1-2005 17:21:00)Djtommie6 schreef:
Haha, ampco plaatst er 6 in een kast met een 30graden spreiding, mijn idee was 60gradenbartsegers schreef:
nouw het subje is droog, (lijm)en testen kan beginnen. ik ga hem eens goed aan de tand voelen.
https://groups.msn.com/bartsegers/hoornsubmonacor10inch.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=160
en verder klikken levert de andere 3 plaatjes op.
lichtenlawaai schreef:
tds schreef:
Neem er een 8" bij en dan 2" kan een 1" worden. Heb zo een topkast staan, 2*12" 1*8" 1*1" volledig hoorngeladen.Djtommie6 schreef:
Mee eens, mijn idee was echter om 4 1"ers in een kast te plaatsen (coaxiaal gemonteerd) in combinatie met 2x12"per kast, heeft iemand trouwens nog suggesties voor 12" speakers?Neem er een 8" bij en dan 2" kan een 1" worden. Heb zo een topkast staan, 2*12" 1*8" 1*1" volledig hoorngeladen.
Topic: Het Punisher baskast topic (25-12-2004 14:01:00)Echt laag kun je zo-wie-zo niet verwachten uit een hoorn van dit formaat, de Punisher kickt gewoon lekker voor zijn formaat (Goed voor Disco dus)
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (23-12-2004 16:02:00)Zv de Keen schreef:
De Wc Experience met Mag ik hier rooke? Zal het ook wel goed gaan doen denk ik.
Niek Bolscher schreef:
Ik verwacht binnenkort een T.Amp Proline 3000 (voor dat geld, die vermogens en met de gebruikerservaringen van vorige series niet écht een risico) en die gaan we dan ff testen amp's met collega DjTommie.Dus komend voorjaar T.Amp Proline 1500 vs. QSC PLX3402 vs. QSC MX3000 ws. Carver PX1450
Vermogens zijn niet geheel in verhouding, maar wordt in ieder geval een leuke test