Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 9 van 20)
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (17-1-2005 12:08:00)leverbaar is ie wel, ik kon hem zo kopen als ik wilde, maar ben voor de HD-25 gegaan.Topic: Ubb tags willen niet (12-12-2004 19:33:00)
Volgens mij houdt de HP 700 het toch niet zo goed uit in het veld. Ik heb al een aantal problemen zien voorbijkomen.
Topic: Het bouwen van een case (4-1-2005 21:24:00)Wat je wilt, het maakt helemaal niet uit!
Topic: Geboren te Weert (29-12-2004 20:51:00)Gefeliciteerd met de kleine!
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (20-12-2004 14:36:00)Dave the Rave schreef:
ik vraag me dan ook af of 'ie überhaupt al verkrijgbaar is...Is het ook niet mogelijk om de klik hier link te laten zien in een quote, en niet zoals dit:
www.new-line.nl/forum/read/?m=210152#210152
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (7-12-2004 22:04:00)www.new-line.nl/forum/read/?m=210152#210152
Ja, je hebt gelijk, ik ga waarschijnlijk ook voor de HD-25, maar ik wil toch de Stanton Dj Pro 3000 even proberen, beter teveel geprobeerd dan te weinig.
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (7-12-2004 21:27:00)Nouja, ik heb het geld. Ik wil iets goed en iets wat niet snel kapot gaat. Nu weet ik wel dat de American audio goed is, maar ik heb ze allebei geluisterd, en ik vind de sennheiser lekkerder zitten, en mooier geluid geven, dus de keuze is voor mij gemaakt tussen die 2.
edit: de beyer dynamic klinkt ook wel lekker, Ik ga trouwens nog wel de Stanton 3000 luisteren. Het is toch eigenlijk best moeilijk.
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (7-12-2004 16:35:00)edit: de beyer dynamic klinkt ook wel lekker, Ik ga trouwens nog wel de Stanton 3000 luisteren. Het is toch eigenlijk best moeilijk.
Ik wil hem ook bestellen, maarja, levertijden! Dus ik ga voor de sennheiser HD-25!
Topic: Tas? (6-12-2004 09:39:00)Ik heb nu een aantal cd's in deze hoesjes zitten, maar het valt me wel op dat er snel krassen op de cds komen met in en uithalen.
Topic: Nieuwe stanton dj pro 3000 hoofdtelefoon? (4-12-2004 11:37:00)Heeft iemand inmiddels al ervaring met deze koptelefoon, in het veld?