Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stefke96
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stefke96 (Pagina: 9 van 20)
Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (6-12-2021 23:05:00)
De 15DS115 speelt zeer netjes, in de huidige kast gaan ze laag zat en hebben een nette kick.
Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (6-12-2021 09:02:00)Bevallen prima hoor, maar wellicht weer een nieuw project.
Gaat me voornamelijk ook meer om het bouwen uiteindelijk
Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (12-11-2021 19:10:00)Gaat me voornamelijk ook meer om het bouwen uiteindelijk
@Soundpower
Is toch echt de foam die iets omhoog zit daar.
De korf zit iets van 'grond' af door de extra laag rubber aan de voorkant.
Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (11-11-2021 22:50:00)Is toch echt de foam die iets omhoog zit daar.
De korf zit iets van 'grond' af door de extra laag rubber aan de voorkant.
@Dre korf krom getrokken? Of bedoel je de extra foam surround die daar zit aan de binnenkant?
Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (10-11-2021 22:12:00)En gezien ik toch het verschil wilde ervaren..


Heb ik toch nog een SAN215.30 gekocht
Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (7-11-2021 14:11:00)

Heb ik toch nog een SAN215.30 gekocht
Wat metingen met een UMIK 1:
Enkel laagsectie, geen EQ of filters:

Ook snel getest met de DCX464, geen allignment gedaan, enkel LPF en HPF (beide 24dB BW, rond 700-750Hz)

Na wat wat nummers geluisterd te hebben, was direct duidelijk dat ik wel op de goede weg ben met het ontwerp.
Zeer goede verstaanbaarheid, en heel LUID! Volgende stap is om beide kasten nu echt in elkaar te gaan zetten. Daarna op zoek naar een (veel) betere locatie om wat metingen te doen. Nu is het altijd wat behelpen, en ben ik zeer afhankelijk van het weer. Het liefste wil ik dan ook wat half-space metingen doen (ala production partner).
Topic: EV RX 118s of JBL SRX 718? (2-9-2021 12:47:00)Enkel laagsectie, geen EQ of filters:

Ook snel getest met de DCX464, geen allignment gedaan, enkel LPF en HPF (beide 24dB BW, rond 700-750Hz)

Na wat wat nummers geluisterd te hebben, was direct duidelijk dat ik wel op de goede weg ben met het ontwerp.
Zeer goede verstaanbaarheid, en heel LUID! Volgende stap is om beide kasten nu echt in elkaar te gaan zetten. Daarna op zoek naar een (veel) betere locatie om wat metingen te doen. Nu is het altijd wat behelpen, en ben ik zeer afhankelijk van het weer. Het liefste wil ik dan ook wat half-space metingen doen (ala production partner).
Keus gemaakt?
Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (17-8-2021 15:41:00)Met grill/schuim:



Topic: JBL SRX725 (4-8-2021 21:47:00)


Die 37Hz gaat toch best lastig worden met de 725's (response staat in de specsheet). Zelfbouw wil trouwens tegenwoordig zeker niet zeggen dat iets minder is. Laatste jaren zelfs genoeg ontwerpen waar aardig wat "pro" spul niet tegenop kan.
Je hebt dus twee opties:
-Toch wel een sub.
-Genoegen nemen met minder laag (ofwel diepgang).
Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (29-7-2021 19:21:00)Je hebt dus twee opties:
-Toch wel een sub.
-Genoegen nemen met minder laag (ofwel diepgang).
Kleine update:
Begin aan de 4x10" is gemaakt. Helaas wel een tegenvaller i.v.m. de grills.
Duitse firma heeft schade opgelopen door de overstromingen, en kunnen dus niet leveren voor een hele tijd.
Hopelijk kan ik de gemaakte tekeningen wel nog overnemen om ze hier in NL te laten snijden.
Begin aan de 4x10" is gemaakt. Helaas wel een tegenvaller i.v.m. de grills.
Duitse firma heeft schade opgelopen door de overstromingen, en kunnen dus niet leveren voor een hele tijd.
Hopelijk kan ik de gemaakte tekeningen wel nog overnemen om ze hier in NL te laten snijden.