Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-olivier
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Dj-olivier (Pagina: 9 van 11)
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (7-1-2012 19:16:00)Dat zal ik proberen, maar dat is echt het probleem niet, als ik de nummers via itunes koop krijg ik precies hetzelfde probleem...Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (7-1-2012 19:07:00)Aan de cd's ligt het niet... En cd's branden hoeft helemaal geen ellende te zijn...
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (7-1-2012 16:29:00)
Ik zet trouwens max 10 nummer op een cd. (dan houd ik voor mezelf beter overzicht) en ik brand op de laagste snelheid.Ik denk niet dat dat helpt het probleem op te lossen. Dan zou je precies dezelfde download moeten hebben, precies dezelfde cd, precies dezelfde brand software en precies dezelfde cd-drive... Wel bedankt voor je post!
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (7-1-2012 14:44:00)
Er gebeurt dan helemaal niets, maar is dat niet omdat het geen audio-cd is?
sinuz schreef:
Misschien moet je dan overweg je muziek op een iets legalere manier te verkrijgen?Dré schreef:
Op dit forum is héél wat informatie te vinden over het branden van CD's (en de ellende die daar aan te pas kan komen).
dj stoke schreef:
Om welk nummer gaat het precies? Dan download ik hem hier en kijk ik of mijn cd spelers er ook problemen mee hebben.Ik zet trouwens max 10 nummer op een cd. (dan houd ik voor mezelf beter overzicht) en ik brand op de laagste snelheid.
De nieuwste Firmware (uit 2006) staat al op de spelers ben ik zojuist achter gekomen...
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (7-1-2012 14:10:00)Het zijn btw 2 spelers en beiden problemen met dezelfde nummers..
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (7-1-2012 14:09:00)Dat ze gedownload zijn maakt niet uit. In mijn DVD-speler werken ze wel gewoon perfect. Ik gebruik ze om te oefenen...
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (7-1-2012 14:06:00)De losse mixen van Zippyshare en Hulkshare. De albums van Thepiratebay of Btjunkie
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (7-1-2012 14:03:00)nogsteeds hetzelfde probleem...
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (7-1-2012 13:44:00)oke ga ik nu proberen!
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (7-1-2012 13:39:00)PatrickvHaeften schreef:
Probeer het voor de grap eens met iTunes