Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-olivier

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Dj-olivier (Pagina: 1 van 11)

Topic: Wat is het volgende onderdeel/accessoire van een platenspeler? (25-3-2016 22:02:00)
bedabkt voor het meedenken iedereen. Op het moment heb ik een aantal platen die erg knetteren en een static brush niet werkt... Het kan natuurlijk dat de groeven slecht zijn maar om dat uit te sluiten zou ik de platen goed schoon willen maken. Dus met het handje met gedestilleerd water is een optie?
Topic: Wat is het volgende onderdeel/accessoire van een platenspeler? (25-3-2016 13:08:00)
Poeh, wat een machines. Ik wist wel dat ze er waren maar niet dat ze er gewoon uitzien als een platenspeler. Even off-topic, wat is volgens jullie de beste manier om een elpee grondig schoon te maken? Voor het stof gebruik ik een no-static brush.
Topic: Wat is het volgende onderdeel/accessoire van een platenspeler? (23-3-2016 23:09:00)
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Jammergenoeg zit de arm en borstel er niet meer bij. Was wel grappig geweest. Bedankt iedereen voor het meedenken!
Topic: Wat is het volgende onderdeel/accessoire van een platenspeler? (23-3-2016 15:04:00)
Hallo allemaal,

Met hulp van een aantal forumleden heb ik een tijd geleden een Dual CS626 platenspeler gekocht waar ik erg blij mee ben. Nu zat er een onderdeel bij waarvan ik geen benul heb van wat het is en je er mee kunt. Wie kan mij helpen? De oude eigenaar wist het namelijk ook niet.

foto
Topic: Denon s1200 Of american audio radius 2000 (10-8-2012 10:29:00)
@tom tweedehands allebei voor tussen de 400-500 euro te koop.
Topic: Denon s1200 Of american audio radius 2000 (8-8-2012 21:35:00)
Hmmm, ik kijk nog wel rond en hou het in de gaten. Iedereen bedankt!
Topic: Denon s1200 Of american audio radius 2000 (8-8-2012 14:20:00)
Nou de Denon dn s-1000 heeft geen midi en usb inderdaad. En hij slikte bepaalde cd's niet, erg irritant dus. Ook ben ik nog de Stanton CMP-800 tegen gekomen. Lijkt me ook een leuk spelertje.

Edit: Dat hij geen cd's kan afspelen wist ik niet, is wel een afknapper...
Topic: Denon s1200 Of american audio radius 2000 (7-8-2012 19:08:00)
Zojuist mijn trouwe Denon s1000 verkocht. Was wel een beetje klaar met dit speeltje. Maar nu, welke spelers zal ik nu eens aanschaffen? Ik twijfel tussen de denon s1200 of de american audio radius 2000. Lees over beiden wel positieve/ negatieve dingen. Andere suggesties zijn ook altijd welkom! Budget is max 500 euro. Het gaat ook om tweedehands spelers.
Topic: Traktor Kontrol S2 (15-3-2012 22:28:00)
Dat kan eigenlijk vrijwel op elke midi-controller
Topic: Dance classics cd's (arcade) (15-3-2012 22:27:00)
Misschien eens kijken op de lokale rommelmarkten?