Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 9 van 20)
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (9-1-2011 20:52:00)
Case kan je alleen hanteren maar is niet heel gemakkelijk. met twee is het simpel.
In de handvaten staat Kiro flightcases. daar heb ik mijn materiaal gekocht en is het hout op maat gezagen.
Een bedrijf hier bij mij in de buurt.
De tulpjes zitten er lang niet altijd aan, en ook het kabeltje was te kort voor deze avond.
Maar je roeid met de riemen die je hebt op de avond
onderkant is voor mijn geen mogelijkheid. zoals hier te zien hier staat hij op mijn meubel en is er aan de onderkant geen plaats.
De zijkant vond ik ook niet gemakkelijk/ mooi. dit omdat daar het publiek kan opkijken en er in de toekomst in dezelfde styl nog een lichtsturings meubel/case komt. en er straks langs komt te staan. tevens zitten er twee handvaten aan de zijkant van het meubel (zwarte) op deze op te pakken.
aan de bovenkant van het meubel zitten aan weerskanten van de cdn 90 bedieing, een wcd en twee tulp aansluitingen in schotel.
hier kan ik op in prikken wat er nodig is.
geen cdj's mee? dan laptop er? gast dj met platen spelers? prik maar in.
Met die gedachten is het gemaakt.Ziet er netjes uit! erg netjes!
Misschien ideetje om van die hoekwielen eronder te zetten? heb ik ook bij mij gedaan en gaat ideaal! wel niet over klinkertjes ermee, vinden de spelers niet erg fijn
Ps. leuke honda!Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (9-12-2010 18:04:00)
aanhanger 300x150x180 (lxbxh)Ron had jij niet eerst een witte renault bus?
Groeten StijnTopic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (22-11-2010 18:58:00)
Zo voelt het inderdaad.
Als er meerdere faders kapot zijn moet ik dan alles vervangen van de faders ?
Ik ga er zo eens een mailtje uitdoen naar Mackie zelf. En van t weekend open maken :)
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (9-1-2011 20:18:00)Als er meerdere faders kapot zijn moet ik dan alles vervangen van de faders ?
Ik ga er zo eens een mailtje uitdoen naar Mackie zelf. En van t weekend open maken :)
Oke, dan laat ik ze gewoon zitten, hij heeft immers een dik jaar stil gestaan.
Het schema was ik gewoon even benieuwd naar, en puur uit intresse, misschien wel handig bij het repareren dacht ik.
Ik hoop dat mackie kan helpen. heb gehoord dat ik er niet zomaar een andere fader of pot erin kan zetten ook al hebben ze dezelfde waarde.
Knopjes gaan morgen in de was! :D
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (9-1-2011 20:02:00)Het schema was ik gewoon even benieuwd naar, en puur uit intresse, misschien wel handig bij het repareren dacht ik.
Ik hoop dat mackie kan helpen. heb gehoord dat ik er niet zomaar een andere fader of pot erin kan zetten ook al hebben ze dezelfde waarde.
Knopjes gaan morgen in de was! :D
Behoorlijk zwaar ja! :P
Heb je hem vanaf boven of onder open gemaakt?
Heb in de handleiding iets gevonden wat verdacht veel op het blok schema lijkt.
Verder ben ik opzoek naar een winkel waar ik de onderdelen kan krijgen/spare parts)
Weet jij misschien iets harry??
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (9-1-2011 18:48:00)Heb je hem vanaf boven of onder open gemaakt?
Heb in de handleiding iets gevonden wat verdacht veel op het blok schema lijkt.
Verder ben ik opzoek naar een winkel waar ik de onderdelen kan krijgen/spare parts)
Weet jij misschien iets harry??
Hallo Allemaal.
Heb net een 2e hands mackie cfx 12 tafeltje gekocht voor 25 euro,
Hij moet even een grote goede beurt krijgen, aantal faders (of allemaal vervangen) en misschien een aantal potjes.
Heeft iemand een schema liggen of ervaring met deze tafel en de nodige kennis beschikt?
Zijn er verder nog tips waar ik op moet letten met het uit elkaar halen en schoonmaken in de mixer zelf?
En hoe ik bijvoorbeeld vergeelde knopjes weer netjes wit kan krijgen?
De tafel zelf ziet er erg netjes uit nog. paar knopjes die vergeeld zijn.
Wie o wie kan mij helpen?
Hier een linkje van de foto's: www.mijnalbum.nl/Album=64ICWNDQ
Stijn
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (26-12-2010 20:03:00)Heb net een 2e hands mackie cfx 12 tafeltje gekocht voor 25 euro,
Hij moet even een grote goede beurt krijgen, aantal faders (of allemaal vervangen) en misschien een aantal potjes.
Heeft iemand een schema liggen of ervaring met deze tafel en de nodige kennis beschikt?
Zijn er verder nog tips waar ik op moet letten met het uit elkaar halen en schoonmaken in de mixer zelf?
En hoe ik bijvoorbeeld vergeelde knopjes weer netjes wit kan krijgen?
De tafel zelf ziet er erg netjes uit nog. paar knopjes die vergeeld zijn.
Wie o wie kan mij helpen?
Hier een linkje van de foto's: www.mijnalbum.nl/Album=64ICWNDQ
Stijn
Hehe ook al hebben de meeste het kerstfeest er al op zitten, Alsnog een zalig kerstfeest en een goed Nieuwjaar! met hopelijk veel klussen en leerzame ervaringen!
Groeten Stijn
Topic: Het bouwen van een case (9-12-2010 18:44:00)Groeten Stijn
Ronny B schreef:
cdj's zijn van ws soundexspres waarvoor ik daar draaien en zijn in losse cases vervoer.Case kan je alleen hanteren maar is niet heel gemakkelijk. met twee is het simpel.
In de handvaten staat Kiro flightcases. daar heb ik mijn materiaal gekocht en is het hout op maat gezagen.
Een bedrijf hier bij mij in de buurt.
De tulpjes zitten er lang niet altijd aan, en ook het kabeltje was te kort voor deze avond.
Maar je roeid met de riemen die je hebt op de avond
onderkant is voor mijn geen mogelijkheid. zoals hier te zien hier staat hij op mijn meubel en is er aan de onderkant geen plaats.
De zijkant vond ik ook niet gemakkelijk/ mooi. dit omdat daar het publiek kan opkijken en er in de toekomst in dezelfde styl nog een lichtsturings meubel/case komt. en er straks langs komt te staan. tevens zitten er twee handvaten aan de zijkant van het meubel (zwarte) op deze op te pakken.
aan de bovenkant van het meubel zitten aan weerskanten van de cdn 90 bedieing, een wcd en twee tulp aansluitingen in schotel.
hier kan ik op in prikken wat er nodig is.
geen cdj's mee? dan laptop er? gast dj met platen spelers? prik maar in.
Met die gedachten is het gemaakt.
Misschien ideetje om van die hoekwielen eronder te zetten? heb ik ook bij mij gedaan en gaat ideaal! wel niet over klinkertjes ermee, vinden de spelers niet erg fijn
Ps. leuke honda!
Ronny B schreef:
bus 2.5 dci 140 pkaanhanger 300x150x180 (lxbxh)
Groeten Stijn
Zondag sinterklaas gehad.
Goedheilig man verteld een verhaaltje dat ze vanavond allemaal hun SCHOENEN mogen zetten, net toen die schoenen zei viel het geluid weg. (sint drukte knopje naar beneden van mic) dus ik hem weer aangezet voor hem zegt de goedheilig man voor mijn neus! Nou nou DJ nu moet je niet het geluid weg gaan draaien als ik zeg dat ze hun SCHOENEN mogen zetten ipv schoen! haha
Topic: Algemeen Hyves Topic (15-11-2010 18:55:00)Topic: Beeld - live beelden, vj (12-11-2010 21:52:00)Goedheilig man verteld een verhaaltje dat ze vanavond allemaal hun SCHOENEN mogen zetten, net toen die schoenen zei viel het geluid weg. (sint drukte knopje naar beneden van mic) dus ik hem weer aangezet voor hem zegt de goedheilig man voor mijn neus! Nou nou DJ nu moet je niet het geluid weg gaan draaien als ik zeg dat ze hun SCHOENEN mogen zetten ipv schoen! haha
Pff.
Zou ik even aan hem moeten vragen, zelf heb ik niet echt heel veel ervaring ermee
Zou ik even aan hem moeten vragen, zelf heb ik niet echt heel veel ervaring ermee