Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van John_voof
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 9 van 20)
Topic: Vergelijking tussen QSC USA's, Carver PM 1.5 en Yamaha P4500 (9-3-2005 20:01:00)
is dat nog een beetje goed spul dan.?Niet echt slim om zoiets NA je aankoop te vragen... Dat is toch iets wat ik voor de aankoop ga opzoeken/vagen, of het een goed product is.Topic: Ik hoor het niet... (9-3-2005 18:14:00)
zijn er projectjes staande, met een 12" ciare sw, of lab12, waarbij deze in kleine reflex kasten zitten? dit in verband met een luxe car audio setup van iemand met geld over
Wat is die persoon van plan? Heb gelezen dat men die Ciare wel met een 1500 Watt aan kan sturen (mits goed versterkt uiteraard), dus wellicht heeft die persoon ook de nodige euro's voor een fatsoenlijke versterker. En dat wil hij in zijn auto hebben
? FF voor de duidelijkheid, auto's zijn voertuigen om van A naar B te gaan, geen discotheken
(alhoewel sommige toch wel errug extreem tunen/uitbouwen qua audio).
Lijkt me wel een grote overkill, maar ook errug mooi om te zien/horen (alhoewel het aan de andere kant ook een beetje weggegooid geld is; wie gebruikt er nou een 1,5 kW sub in zijn auto?
, mja; als je toch genoeg geld hebt....
). Misschien dat je ooit eens een paar foto's kan posten van zijn auto ná zijn audio-plannen
?Topic: jonge beginner (20-2-2005 17:39:00)Je hoort totaal geen verschil. Maar ik gebruik nooit de master over de koptelefoon.
Laatst ook: op een feestje (zie post in het 'slechtste ervaring' topic') mocht ik een draaien van de DJ (is een vriend van me) en ik wil dus de nieuwe plaat op de pfl zetten. Hup, denk ik, knopje boven kanaal indrukken en cue'en maar. Maar ik hoorde helemaal niets!! Naald nog zelfs in het midden van de plaat gezet, nog niets!. Na tijdje zoeken en proberen toch maar die cue-pgm schuif op cue gezet (me vriend had hem op pgm staan)
.
Ik vind het zelf fijner om zelf de kanalen toe te voegen op de pfl dan gewoon de master op de pfl te selecteren. Ik zie graag aan de LED'jes welke kanalen er dan over de pfl gaan.
Ik denk ook dat er niet veel verscil in zal zitten met snelheid oid.
maarten 25 schreef:
Ik heb me net een carver pm 1201 gekocht.is dat nog een beetje goed spul dan.?
En natuurlijk op het briefje zet wanneer je welke plaat moet aanzetten en wanneer je hem erin gooit e.d.
.
Topic: plaat materiaal (21-2-2005 18:32:00)
.bartsegers schreef:
eventjes compleet offtopic
zijn er projectjes staande, met een 12" ciare sw, of lab12, waarbij deze in kleine reflex kasten zitten? dit in verband met een luxe car audio setup van iemand met geld over
Wat is die persoon van plan? Heb gelezen dat men die Ciare wel met een 1500 Watt aan kan sturen (mits goed versterkt uiteraard), dus wellicht heeft die persoon ook de nodige euro's voor een fatsoenlijke versterker. En dat wil hij in zijn auto hebben
? FF voor de duidelijkheid, auto's zijn voertuigen om van A naar B te gaan, geen discotheken
(alhoewel sommige toch wel errug extreem tunen/uitbouwen qua audio). Lijkt me wel een grote overkill, maar ook errug mooi om te zien/horen (alhoewel het aan de andere kant ook een beetje weggegooid geld is; wie gebruikt er nou een 1,5 kW sub in zijn auto?
, mja; als je toch genoeg geld hebt....
). Misschien dat je ooit eens een paar foto's kan posten van zijn auto ná zijn audio-plannen
?Misschien is het de moeite om een keer naar de Pioneer CDJ-100s te kijken? Zelf heb ik er geen ervaring mee en ik hoor er ook neit al te vaak iets van, maar ben toch benieuwd of dit niet iets is voor je. Pioneer heeft toch wel naam gemaakt in de CDJ wereld, ik weet niet of dat mede aan de CDJ-100s ligt? Hij ligt iig wel in je budget als je 1000 euro voor 2 toploaders wil besteden.
Topic: Ik hoor het niet... (18-2-2005 20:02:00)Of je onthoudt tijdens het pitchen over de PFL al welke nét iets langzamer/sneller loopt
Topic: We hebben een nieuw vip lid (17-2-2005 16:20:00)
Tis geen VIP lid, maar sinds wanneer is Sylvia moderator?
. Iig erg leuk dat Sylvia nu is toegevoegd aan het moderatorengroepje
. Keep up the good work!
Topic: [van plaat op cd] hoe vinyl te digitaliseren? (10-2-2005 19:12:00)
. Iig erg leuk dat Sylvia nu is toegevoegd aan het moderatorengroepje
. Keep up the good work!Misschien je volume-regeling op je pc verkeerd ingesteld? Kun je simpel even nalopen:
- Dubbelklik op het luidspreker icoontje in de taakbalk (rechtsonder is standaard);
- Druk in de grijze balk bovenaan op 'Opties';
- Druk op 'Eigenschappen';
- Selecteer het juiste mixer apparaat;
- Selecteer het bolletje voor 'Opnemen';
- Bij 'De volgende volumeregelingen weergeven' alle vakjes aanvinken;
- Op 'OK' drukken.
Je ziet nu een andere volumeregeling op je scherm. Vink het hokje 'Selecteren' onder je line-in schuif aan. Zet nu de schuif van je line-in ingang een stukje hoger, totdat de dB meters van Audacity tot het gewenste geluidsniveau komen.
Als de schuifjes in de volumeregeling goed staan heb je dus niks aan het bovenstaande verhaal, maar het kan dus best zijn dat die schuif misschien te laag stond.
Anders zou je nog eens kunnen proberen om er een mixer tussen te hangen, aangezien het opnemen van mixen wel lukt.
Weet je trouwens zeker dat de phono/line switch op je XTRM-1 op line staat?
Topic: Aansluiten van 4 woofers in 1 kast, hoe zit het met de impedantie (10-2-2005 16:58:00)- Dubbelklik op het luidspreker icoontje in de taakbalk (rechtsonder is standaard);
- Druk in de grijze balk bovenaan op 'Opties';
- Druk op 'Eigenschappen';
- Selecteer het juiste mixer apparaat;
- Selecteer het bolletje voor 'Opnemen';
- Bij 'De volgende volumeregelingen weergeven' alle vakjes aanvinken;
- Op 'OK' drukken.
Je ziet nu een andere volumeregeling op je scherm. Vink het hokje 'Selecteren' onder je line-in schuif aan. Zet nu de schuif van je line-in ingang een stukje hoger, totdat de dB meters van Audacity tot het gewenste geluidsniveau komen.
Als de schuifjes in de volumeregeling goed staan heb je dus niks aan het bovenstaande verhaal, maar het kan dus best zijn dat die schuif misschien te laag stond.
Anders zou je nog eens kunnen proberen om er een mixer tussen te hangen, aangezien het opnemen van mixen wel lukt.
Weet je trouwens zeker dat de phono/line switch op je XTRM-1 op line staat?
Wil je die allemaal in 1 kast monteren?
Topic: Welke speakers? (2-2-2005 18:34:00)Die gegevens kloppen waarschijnlijk niet helemaal...
Topic: Ik hoor het niet... (2-2-2005 13:29:00)Opelfreak schreef:
Sorry voor de misschien nu stomme vraag, maar waarom de schakelaar op pfl zetten ipv master voor het corrigeren? Beide faders staan open dus moet je op master toch hetzelfde horen, niet?Laatst ook: op een feestje (zie post in het 'slechtste ervaring' topic') mocht ik een draaien van de DJ (is een vriend van me) en ik wil dus de nieuwe plaat op de pfl zetten. Hup, denk ik, knopje boven kanaal indrukken en cue'en maar. Maar ik hoorde helemaal niets!! Naald nog zelfs in het midden van de plaat gezet, nog niets!. Na tijdje zoeken en proberen toch maar die cue-pgm schuif op cue gezet (me vriend had hem op pgm staan)
.Ik vind het zelf fijner om zelf de kanalen toe te voegen op de pfl dan gewoon de master op de pfl te selecteren. Ik zie graag aan de LED'jes welke kanalen er dan over de pfl gaan.
Ik denk ook dat er niet veel verscil in zal zitten met snelheid oid.