Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 9 van 20)
Topic: QSC powerlight 4.0 data aansluiting ? (5-5-2017 09:18:00)
Zolanf het dynamisch blijft gaat af en toe een piek geen pijn doen.
Ga je echter een hele avond alleen hakke takke platgecompresed erdoor jagen dan moet je toch wat meer opletten.
En heel simpel, gaat het niet hard genoeg, meer neerzetten.
Topic: QSC powerlight 4.0 data aansluiting ? (3-5-2017 12:40:00)Ga je echter een hele avond alleen hakke takke platgecompresed erdoor jagen dan moet je toch wat meer opletten.
En heel simpel, gaat het niet hard genoeg, meer neerzetten.
De flyer zegt : Data Port for remote computer control
Wordt niet over dsp gesproken.
Richard
Topic: Driverack software (6-3-2017 09:22:00)Wordt niet over dsp gesproken.
Richard
Heb hier ook een laptop op windows 7 voor liggen,
met een pccard naar rs232 erbij, heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Richard
Topic: Gezocht; Denon control kabel tbv DN-D9000 (20-2-2017 10:28:00)met een pccard naar rs232 erbij, heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Richard
Wat nogal laat, maar volgens de service manual is het Micro Centronic 20-pin.
Heb dat geloof ik eens ooit eens gezien als printerpoort.
Topic: Gezocht; Denon control kabel tbv DN-D9000 (20-2-2017 02:43:00)Heb dat geloof ik eens ooit eens gezien als printerpoort.
Heb de indruk dat het 20 pins centronoc is.
Topic: DAP Audio DSM-26 - Geluid valt weg (9-1-2017 12:42:00)Ik mis in deze toch wat redelijkheid.
Je koopt een luidspreker management uit het goedkopere segment tweede hands.
Voor het zelfde geld is deze bij de vorige eigenaar eruit gegaan om deze al problemen had en jij nu het probleem van een ander gekocht hebt.
Nu is deze stuk, moet gerepareerd worden en je verwacht dat je garantie krijgt op een reparatie van een toestel wat al rare klachten heeft.
Helaas bestaat er ook zo iets als niet betrouwbaar te herstellen, voor het zelfde geld gaat volgende week wat anders kapot.
Wil je een betrouwbare luidspreker processor? Dre heeft vast wat moois in de webshop staan.
Richard
Topic: Onderdelen (ringkerntrafo) gezocht dap palladium 2000 (1-12-2016 09:19:00)Je koopt een luidspreker management uit het goedkopere segment tweede hands.
Voor het zelfde geld is deze bij de vorige eigenaar eruit gegaan om deze al problemen had en jij nu het probleem van een ander gekocht hebt.
Nu is deze stuk, moet gerepareerd worden en je verwacht dat je garantie krijgt op een reparatie van een toestel wat al rare klachten heeft.
Helaas bestaat er ook zo iets als niet betrouwbaar te herstellen, voor het zelfde geld gaat volgende week wat anders kapot.
Wil je een betrouwbare luidspreker processor? Dre heeft vast wat moois in de webshop staan.
Richard
Ipv de weg met de meeste weerstand had je ook een mail kunnen sturen naar info@new-line.nl
Dre is ook highlite dealer en deze lijn is net wat korter.
Richard
Topic: Geluidstafel aansturen via tablet (was geluidstech aanspreken)? (25-11-2016 10:04:00)Dre is ook highlite dealer en deze lijn is net wat korter.
Richard
Misschien een optie om wat info over geteste uitvoeringen te plaatsen?
Ben erg benieuwd wie wat voor op en antenne gebruikt.
Richard
Topic: DAP DCX-36 (9-11-2016 09:14:00)Ben erg benieuwd wie wat voor op en antenne gebruikt.
Richard
Even los van de x-over punten.
De xls 402 is niet gespecificeerd in 4 ohm bridge mode.
Als ik even kijk naar vermogens van het totaal is het aan de magere kant.
Voor de rest, gaan met de adviezen zoals deze al gegeven zijn.
Topic: Denon DN-F300 (28-10-2016 13:07:00)De xls 402 is niet gespecificeerd in 4 ohm bridge mode.
Als ik even kijk naar vermogens van het totaal is het aan de magere kant.
Voor de rest, gaan met de adviezen zoals deze al gegeven zijn.
Ik zie dat bij denon al niets meer te vinden is.
Zal een mailtje aan je dealer worden, de dn-f300 is upgradable via een usb stick.
Zal een mailtje aan je dealer worden, de dn-f300 is upgradable via een usb stick.