Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj_mvandis

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 9 van 20)

Topic: Mega hoge prijzen tape-acts (26-1-2011 16:53:00)

joepurlings schreef:

Ik vind dan ook dat er eigenlijk al 5 jaar niks fatsoenlijk nieuws meer op tv komt. ... ik word oud razz :p
Hier ook last van, alleen op Discovery / Comedy Central en Af en toe de publieke omroep (denk aan Wie is de mol, flikken maastricht etcetera) is nog wel wat leuks te vinden.. ..voor de rest zap ik al die digitale kanalen maar zo snel mogelijk door.... razz :p
Topic: Mega hoge prijzen tape-acts (26-1-2011 14:01:00)
Als ze over jou installatie gaan, huur vragen! sneaky :V
Topic: Post hier je logo! (21-1-2011 11:52:00)

Master Partys schreef:

Het doet mij direct denken aan Lexa (zo'n datingsite). Die gebruiken ook volgens mij die kleuren.
Dat je dat weet! sneaky :V
Topic: HQ Power VDSABS15 help! (16-1-2011 17:08:00)
Wat raar dat deze dingen geen filter hebben, zit volgensmij gewoon dezelfde hoogdriver in als de Dap serie, heb zelf ook hier Warrior (L-400) kopie'tjes staan, deze hebben ook de FET limiter gewoon precies hetzelfde als de Dapjes sneaky :V

Een recone kost maar 14,95 voor de tweeter, dus misschien even kijken of typenummers overeen komen met de tweeter zelf, scheelt heel wat geld ;-)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (12-1-2011 13:57:00)
En het is géén Golf! hahaha laugh :D
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (12-1-2011 13:50:00)
Ik heb gekeken voor mijn eigen (privé) auto het hele land afgereden, en kwam er achter dat er vooral rondom Rotterdam veel autohandelaren zijn die denken dat ze goud verkopen, en het eigenlijk niet zoveel is laugh :D, uiteindelijk van een oud vrouwtje in Brabant een leuke gevonden, die voor een acceptabele prijs te koop stond wink ;)

Vind het zelf niet erg om ver ergens voor te rijden, maar weet wel graag waar ik aan toe ben, en wat er ergens mis mee is. Gelukkig zijn sommige handelaren dan net wel zo eerlijk over de telefoon om een lange reis te voorkomen. sneaky :V
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (9-1-2011 23:19:00)
Zelfs de Wibra heeft die zakjes voor je bh's volgensmij wink ;)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (4-1-2011 14:51:00)
Volgensmij woont Cyber zelf in België, en heeft zijn opslag in Nederland :-)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (3-1-2011 14:23:00)
Tof voor de dag komen kan je ook in een Fiat Panda (bij voorkeur Classic in deze context laugh :D)

Dat ligt aan jou, niet aan je auto! haha
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (3-1-2011 13:26:00)

Watt-Xtra schreef:

PS: mijn golf GTI uit 83 heeft ook geen winterbanden.. maar die staat dan ook netjes verwarmd, onder zeil te wachten totdat het weer lekker warm is en hij zn dakje mag laten zakken! laugh :D toch effe opscheppen.
Die ziet het licht dus ook alleen maar met de zomer! laugh :D

Vanochtend zelf even vergeten dat ik geen abs had haha, stond wel mooi na de stopstreep stil bij een rood-wordend stoplicht! razz :p