Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stieno

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stieno (Pagina: 9 van 20)

Topic: Stel je even voor... (9-11-2012 12:54:00)
Volgens mij heb je dan iets met de 8 bit / 16 bit settings verkeerd gedaan.
Topic: Explore 250 pro mk1 of iets anders (4-10-2012 11:11:00)
eeh er zit nog wel wat tussen de explorer (budget) en de krypton (high end) in hoor.

Movitec sl250
Robe xt/at
Showtec phantom
Explorer pro

Explorer is een leuke head komt goed licht uit en beweegt netjes.
Topic: Pioneer CDJ-2000nexus (20-9-2012 11:18:00)
Moet het eerste jongetje van 15 nog tegenkomen die 3500 euro neertelt voor een dj setje. Die syncen al sinds 2000 met virtual dj en aanverwanten. Nou niet direct een feit dat ze de markt overnemen.

Die jongens zijn over 15 jaar prima dj's als ze blijven draaien met of zonder techniek
Topic: speakercoating spetterlak net als orgineel! (14-9-2012 23:02:00)
Knap resultaat, kan niet anders zeggen!
Topic: Pioneer CDJ-2000nexus (10-9-2012 13:41:00)
Laatst een cdj 2000 open gehaald en naast een reloop rmp gelegd... dan vind ik de verschillen in bouwkwaliteit inderdaad niet zo groot....

De truc van een succesvol product is een product maken wat voldoet, en niet te duur is in productie. Pioneer doet dit heel knap. zonder twijfel. Ik houd zelf meer van een overgedimentioneerd ontwerp. Lekker stevig, niet beknibbeld op het materiaal. Maar een fabrikant die dat op de markt brengt prijst zichzelf de markt uit..

Als pioneer weer een mk1 mk2 mk3 serie laat zien van de cdj 2000 net als bij de 1000 zal het zakken van de prijzen wel meevallen. (wat bracht een cdj 1000 mk2 4 jaar geleden nog op? Ik bedoel maar)

Voorlopig doe ik mijn 2000's niet de deur uit. Ik vind de extra functies de meerprijs niet waard. En @ Tom... Ik heb inderdaad stiekem al bedacht dat ik nu niets meer doe dan ik met mijn cdj 400's ook al kon. En wat ik daarvoor op mijn dubbele us-blaster cd speler ook leuk deed.. de cdj 400's zijn ook gewoon fijne spelers. De link functie van de 2000 is wel heel practisch. Maar 2 usb stickjes ging ook prima..

m.a.w. Dit is geen discussie op argumenten. Dit is het volgen van de praktijk.. En al brengt pioneer een digitale drol op de markt als de grote jongens op de digitale drol gaan draaien, wil elke gearjunkie een digitale drol.... Ik en vele anderen zullen klagen dat het ding erg lijkt op een drol... en hem vervolgens kopen en er stiekem wel blij mee zijn. (ook al ging het draaien op de vorige keutel ook prima) razz :p
Topic: Pioneer CDJ-2000nexus (6-9-2012 12:30:00)
Het valt me eerlijk gezegd een beetje tegen. Met traktor mijn cdtjes en 2 2000's kan ik niet minder dan hiermee.

De draadloze verbinding vind ik tricky. Zeker op een festival o.i.d. maar dit zal wel echt goed getest zijn neem ik aan...

En dan de prijs, moet dat ding nou echt nog duurder zijn dan de cdj 2000 bij introductie?

Maar goed.. Zal evengoed maar gaan sparen, want hoewel er geen duidelijke reden voor is zal t ding wel op de riders gaan verschijnen.

Het wave display vind ik wel een mooie feature

(dubbel geplaatst in cdj 2000 topic excuses)
Edit Mod: Dré: Dubbele post gewist, no problem.
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (6-9-2012 09:19:00)
Al meer bekend?

Her en der (maar dat mag niet gelinkt worden) Zijn al texten te vinden over de cdj 2000 nexus.. foto's heb ik nog niet gezien. Een concurerende webshop had om 12 uur een hele lap text die eem kwartier later weer was verdwenen inc. een verkoopprijs van .....1899 ..... De cdj 2000 staat nu hier en daar vermeld als cdj 2000 mk 1
Topic: Achter dieven van je spullen aan? (3-9-2012 18:33:00)
Meer borg dan het waard is...

Dank voor het huren van deze pioneer dj set.. dat wordt dan 5000 euro borg.. laugh :D
Topic: Achter dieven van je spullen aan? (3-9-2012 16:16:00)
Het is maar wat je een leuke dag noemt..ok,...Ik snap het gevoel wel. Toen ik 16 jaar geleden mijn gillera citta niet aantrof bij de galderse meren heb ik echt vervloekt dat er geen remote detenator op dat ding zat. shocked 8O

Iets niet terugbrengen is iets anders dan een gewapende overval. Er past ook een ander persoon in dat profiel. Evengoed diefstal, Daar niet van.

Via marktplaats al eens gehad dat een betaald artikel niet werd opgestuurd. Tel werd niet meer beantwoord. Adres achterhaald, mailtje met het feit dat ik inmiddels wist waar de persoon woonde en dat ik met deze info naar de politie zou gaan. Vervolgens excuses en artikel ontvangen.

Ook in een situatie dat een dj setje niet terug komt denk ik dat er gevallen zijn dat na een confrontatie de spullen gewoon retour komen. Vaak is het probleem dat de persoon in kwestie niet geconfronteerd kan worden. En negeren is makkelijker dan een confrontatie doorstaan.

Geweld maakt de wereld er niet mooier op. De vvd doelt op zelfverdediging tijdens een misdrijf. Het terugvragen van zaken die in jouw bezit zijn is geen misdaad. Een huis binnen dringen en voor eigen rechter spelen uiteraard wel.
Topic: Achter dieven van je spullen aan? (3-9-2012 12:51:00)
Aanbellen met de boodschap ik wil nu mijn spullen terug wellicht een humanere optie waar ik persoonlijk niet voor terug zou schrikken. Ik denk dat er inderdaad vaak gelegenheidsdieven wannabee dj's en kruimeldieven spullen niet terugbrengen (als het om enkele stuks van een klein verhuurbedrijf gaat)

Waar ik persoonlijk trouwens benieuwd naar ben is of het mogelijk is om zaken tegen diefstal te verzekeren als je ze verhuurd (specefieke items bedoel ik dan)

een algemene all risk verzekering voor je drive in is onbetaalbaar en lastig met dekking (ik heb geen bonnetjes van mijn flightcases en bekabeling hoor... toch aanzienlijke kosten..) Van bijzondere items (dj set e.d.) uiteraard wel.