Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJefke
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJefke (Pagina: 9 van 20)
Topic: compact light showtec (25-4-2010 17:18:00)
elektuur dit is misschien wel een beetje wat ik zoek..Je bent niet verplicht van er 3KW op te steken. Je kan gerust een minder zware versie van de triac nemen (al zal dat uiteindelijk niet veel uitmaken in de prijs).
Tom heeft wel een punt wat de kostprijs betreft. Met zelfbouw ben je niet automatisch goedkoper uit. Ergens een aantal brakke T4's waarvan de electronica het nog goed doet is wel een goede optie.Topic: PA-markt 2010 (28-2-2010 16:20:00)"iets"
Hoe snel krijg jij wel 500 mensen door een deur geduwd dan? :DTopic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (15-2-2010 20:38:00)Zo heel vreemd is dat toch niet? Dat volgt gewoon het patroon van elke andere industrie op deze aardbol. Het is maar wat het beste dingen aan de man kan brengen dat goed scoort.
Nuja, dat ze samen met Celco jarenlang de wereldstandaard zijn geweest zal ook wel helpen om tafels te blijven verkopen. Al heeft Celco hier minder geluk mee gehad.Topic: Techniek gebruikt bij ''vliegende'' reclame objecten (o.a. tmf awards en vrienden van amstel live) (1-2-2010 18:07:00)
Hier is een youtube review te vinden over een gelijkaardige led 4-bar met trileds. Deze is wel van KAM, maar mij lijkt het dat die gewoon door dezelfde chinees in mekaar is gezet :P https://www.youtube.com/watch?v=8xW1qJlgSMc&feature=channel
Topic: Dimmers bouwen (28-2-2010 16:25:00)watje schreef:
die 2e had ik inderdaad ook al gevonden, maar 3kw per kanaal vond ik weer wat overdreven.. kan uiteraard wel maar is overbidig.elektuur dit is misschien wel een beetje wat ik zoek..
Tom heeft wel een punt wat de kostprijs betreft. Met zelfbouw ben je niet automatisch goedkoper uit. Ergens een aantal brakke T4's waarvan de electronica het nog goed doet is wel een goede optie.
Tja, helemaal niks gevonden is veel gezegd natuurlijk. Ik was wel een beetje teleurgesteld dat ik niets van mijn lijstje heb kunnen vinden aan een goede prijs. Had deels te maken met het uur waarop ik arriveerde, want ik heb toch wel wat mensen zien lopen met spullen die ik zocht. Maar ik ben toch als een tevreden man buitengewandeld met een aankoopje. En ik moet blijkbaar moet ik nog leren om te onderhandelen enzo op de beurs.
Topic: Dimmers bouwen (28-2-2010 13:39:00)Elektuur heeft een aantal jaren geleden een compacte 3-kanaals DMX dimmer gepubliceerd. Of je er vrolijk van wordt deze na te bouwen is een andere zaak natuurlijk. De mensen van elektuur hebben naar mijn mening niet echt kaas gegeten van dit soort schakelingen.
Op deze site zijn ook wel leuke schakelingen te vinden: https://www.hoelscher-hi.de/hendrik/english/dimmer.htm. Als je een beetje je weg kent in het Duits, is de Duitse versie van zijn site ook wel de moeite voor extra info.
Topic: PA-markt 2010 (28-2-2010 00:03:00)Op deze site zijn ook wel leuke schakelingen te vinden: https://www.hoelscher-hi.de/hendrik/english/dimmer.htm. Als je een beetje je weg kent in het Duits, is de Duitse versie van zijn site ook wel de moeite voor extra info.
Was mijn eerste keer (nuja, was er wel op de belgische versie, maar die was nogal klein ;)). En ja, het aanbod was een beetje een teleurstelling voor mij. Het zal er wel mee te maken hebben dat ik pas om 13u30 aangekomen ben, en ook geen doorwinterde koopjesjager en onderhandelaar ben. Maar ik heb van men lijstje eigenlijk niets gevonden. Nuja, sommige dingen wel gevonden, maar niet aan een leuke prijs.
Uiteindelijk wel naar huis gegaan met een switchpack van SGM, ingebouwd in een 6U FC met een hoop stopcontacten op de achterplaat.
Topic: PA-markt 2010 (26-2-2010 17:54:00)Uiteindelijk wel naar huis gegaan met een switchpack van SGM, ingebouwd in een 6U FC met een hoop stopcontacten op de achterplaat.
Domme vraag misschien, maar is de parking gratis of betalend?
Topic: PA-markt 2010 (22-2-2010 20:20:00)Companion schreef:
Koop je een kaartje aan de kassa, dan is het iets later.
Hoe snel krijg jij wel 500 mensen door een deur geduwd dan? :DJeroenVDV schreef:
Volgende keer betrouwbaardere lichttafel? ;) Eigenlijk nog steeds niet te bevatten dat een merk met het verkopen van redelijk onbetrouwbare crap met tot voor kort slechte faders en tot op heden onstabiele hardware (yes, Expert inclusief) nog steeds bij de wereldleiders op t gebied van lichtsturingen hoort.Nuja, dat ze samen met Celco jarenlang de wereldstandaard zijn geweest zal ook wel helpen om tafels te blijven verkopen. Al heeft Celco hier minder geluk mee gehad.
De "vroegere" producers van 2Unlimited? Wie zijn dan wel de nieuwe producers? :P 2Unlimited is gewoon doorgegaan nadat Ray en Anita opgestapt zijn. Met niet al te groot succes. Blijkbaar was het de combinatie producers + frontman en -vrouw dat hem deed.
Overigens komen 2Unlimited en Milk Inc (of Milk Incorporated zoals het in de gebinjaren was) niet uit dezelfde periode. Toen Milk Incorporated doorbrak met La Vache had 2U zijn beste periode al achter de rug.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (24-1-2010 12:47:00)Overigens komen 2Unlimited en Milk Inc (of Milk Incorporated zoals het in de gebinjaren was) niet uit dezelfde periode. Toen Milk Incorporated doorbrak met La Vache had 2U zijn beste periode al achter de rug.
Tja, veel "grote" namen doen dat. Een aantal jaartjes geleden was er zo eentje in Cafe d'Anvers (ik denk Green Velvet, maar pin me er niet op vast), waarbij het gewoon niet aan te horen was door de vervorming. Er stond toen nochtans een Rodec, en die dingen hebben een grote headroom. Ik vraag mij af hoe zijn set zou geklonken hebben op bv een DJM