Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Davasch
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 101 bijdrage(n) van Davasch (Pagina: 9 van 11)
Topic: veels te goedkope dmx interface? (25-9-2005 21:02:00)
, maar opzich vind ik het toch wel lekker vlot lopen.
Alleen dat bpm/gain scannen zou wel een stukje sneller mogen, maarja, dat is één keer kwaad werk, daarna zijn het natuurlijk enkel de nieuw gekochte nummers die je scant.Nou, m'n oude pc'tje heeft het begeven en ik moest dus een nieuwe kopen (celeron 2,6 ghz, 512 mb) en, het loopt toch wel een stukje soepeler inderdaad. Vooral dat bpm/gain scannen, ik sta er van versteld dat het ook zó kan. Dat had ik al veer eerder moeten doen
Topic: Keuze rackmount/desktop (30-8-2005 12:43:00)
Zie hier.
Ik geef je dus weinig kans. Zou natuurlijk ook niet eerlijk zijn hè, Lightjockey gratis downloaden en dan een dongle van 100 euro erachter hangen
Overigens heeft velleman ook zo'n DMX dongle voor aan USB. Kost zo'n kleine 70 euro geloof ik, en werkt natuurlijk wél met gratis software (freestyler dmx bv.)
Topic: Keuze rackmount/desktop (11-9-2005 02:15:00)Ik geef je dus weinig kans. Zou natuurlijk ook niet eerlijk zijn hè, Lightjockey gratis downloaden en dan een dongle van 100 euro erachter hangen
Overigens heeft velleman ook zo'n DMX dongle voor aan USB. Kost zo'n kleine 70 euro geloof ik, en werkt natuurlijk wél met gratis software (freestyler dmx bv.)
davasch schreef:
TJa, het komt misschien omdat ik niets snellers gewend ben
, maar opzich vind ik het toch wel lekker vlot lopen.Alleen dat bpm/gain scannen zou wel een stukje sneller mogen, maarja, dat is één keer kwaad werk, daarna zijn het natuurlijk enkel de nieuw gekochte nummers die je scant.
Dat kan natuurlijk ook nog ja, als je kist niet in het zicht of bereik van je publiek staat.
Topic: Keuze rackmount/desktop (30-8-2005 11:08:00)Maar dan zit je nog wel altijd met je aansluitingen, en dan past het waarschijnlijk niet meer.
Topic: Originele Muziek / Illegale / Auteursrechten (25-8-2005 20:34:00)Er moeten inderdaad nog rechten apart rechten worden afgedragen aan de buma. Een formulier kan je daarvoor op hun website downloaden. Gelukkig ben je als DJ zelf daar niet verantwoordelijk voor, maar de organisatie die jou in huurt.
https://www.bumastemra.nl
edit:linkje toegevoegd
Topic: Agenda-software (25-8-2005 18:47:00)https://www.bumastemra.nl
edit:linkje toegevoegd
Opzich is het niet echt eerlijk nee, maar soms wel verdomd handig
En ach.. zolang je jezelf een beetje gedraagt...
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (23-8-2005 14:41:00)
En ach.. zolang je jezelf een beetje gedraagt...
Niet bouwen (misschien klein beetje helpen), wel het geluid erop zetten. Vorig jaar ook gedaan en dat was echt ontzettend leuk
Topic: Keuze rackmount/desktop (12-8-2005 16:43:00)
Hee, dat ziet er verdomd handig uit!
Ik heb nu een gewone desktop pc in een slant flightcase gebouwd (ziet er op zich ook netjes uit hoor), maar dit zou toch een stuk beter staan. Thnx voor de link dus
Topic: Keuze rackmount/desktop (25-7-2005 15:57:00)Ik heb nu een gewone desktop pc in een slant flightcase gebouwd (ziet er op zich ook netjes uit hoor), maar dit zou toch een stuk beter staan. Thnx voor de link dus
TJa, het komt misschien omdat ik niets snellers gewend ben
, maar opzich vind ik het toch wel lekker vlot lopen.
Alleen dat bpm/gain scannen zou wel een stukje sneller mogen, maarja, dat is één keer kwaad werk, daarna zijn het natuurlijk enkel de nieuw gekochte nummers die je scant.
Topic: Keuze rackmount/desktop (21-7-2005 21:49:00)
, maar opzich vind ik het toch wel lekker vlot lopen.Alleen dat bpm/gain scannen zou wel een stukje sneller mogen, maarja, dat is één keer kwaad werk, daarna zijn het natuurlijk enkel de nieuw gekochte nummers die je scant.
Snellere processor erin zou ik ook niet doen nee.
Ik heb hier thuis een P3 866 met met 256mb geheugen onder Windows XP draaien en dat werkt perfect! Dit heb al ruim een jaar zo en nog nooit problemen gehad. Windows staat op een 10 gig schijfje en de muziek op zo'n uitneembare hardeschijf (in zo'n slot waar ook je cd-rom speler in zit). Ik draai trouwens met PCDJ Fx + hardware controller. Ideaal vind ik
Firewall en antivirus staan er ook niet op, hij gaat gewoonweg nooit op het netwerk. Cd's rip ik op de pc zelf.
Ik heb hier thuis een P3 866 met met 256mb geheugen onder Windows XP draaien en dat werkt perfect! Dit heb al ruim een jaar zo en nog nooit problemen gehad. Windows staat op een 10 gig schijfje en de muziek op zo'n uitneembare hardeschijf (in zo'n slot waar ook je cd-rom speler in zit). Ik draai trouwens met PCDJ Fx + hardware controller. Ideaal vind ik

Firewall en antivirus staan er ook niet op, hij gaat gewoonweg nooit op het netwerk. Cd's rip ik op de pc zelf.