Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van StijnS
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van StijnS (Pagina: 9 van 20)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (8-5-2011 15:33:00)
Ik heb een musical gedaan met middelbare school kinderen. 7 van hen droegen een headset. Los van het feit dat er een in geslaagd is om een microtje kapot te breken (Een dure Countryman dan nog...) vonden ze het grappig om steeds de beltpacks uit te zetten. Stukje gaffa over de aan/uit knop denk je dan. Nee denken de kinderen: wij trekken dat stukje tape er af en zetten het zendertje nog steeds uit. "Want de grote boze geluidstechnieker moest ons maar eens kunnen afluisteren als we backstage zitten..."
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (11-3-2011 14:47:00)Ach, tegen mij heeft er ook eens iemand zitten verklaren dat onze Martin mini line array maar kleine prutskastjes waren en dat we er daarom zoveel nodig hadden...
Voor de duidelijkheid: 6 kastjes per kant gebruikt in een diepe tent.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (28-2-2011 22:15:00)
Voor de duidelijkheid: 6 kastjes per kant gebruikt in een diepe tent.
"Hou je oor even voor de hoogdriver dan mag jij vanuit het ziekenhuis even bellen om een gokje te wagen..."
Topic: Speakers opwarmen? (25-2-2011 08:48:00)
Zolang je met "opwarmen" niet bedoeld dat het laagje ijs er af moet smelten....
Topic: Carnaval (apres ski variant) 2011 (7-2-2011 19:34:00)
Over carnavalmuziek gesproken... De mensen die een beetje bekend zijn met het "klassieke" carnaval, zullen wel al eens gehoord hebben van een opmars: een aanstekelijk deuntje met een goed ritme dat gedraaid wordt om iemand op of van het podium te laten komen.
Twee veelgebruikte klassiekers hiervoor zijn De Bloaskaken - Over and out en natuurlijk Alte Kameraden... Deze beginnen me echter ondertussen m'n strot uit te komen, dus ben ik op zoek naar iets "nieuws"...
Welke deuntjes gebruiken jullie wel eens?
Topic: Botex T4 Master/Slave (17-1-2011 15:03:00)Twee veelgebruikte klassiekers hiervoor zijn De Bloaskaken - Over and out en natuurlijk Alte Kameraden... Deze beginnen me echter ondertussen m'n strot uit te komen, dus ben ik op zoek naar iets "nieuws"...
Welke deuntjes gebruiken jullie wel eens?
Even de fourbar aan de logic analyser gehangen. Dit kreeg ik er uit:
Kanaal 3 on, anderen uit:

Kanaal 4 on, anderen uit:

Begin van data tot einde data = 0,29ms
Lijkt dus inderdaad in de verste verte niet op DMX.
Topic: Botex T4 Master/Slave (3-1-2011 10:32:00)Kanaal 3 on, anderen uit:
Kanaal 4 on, anderen uit:
Begin van data tot einde data = 0,29ms
Lijkt dus inderdaad in de verste verte niet op DMX.
Even geprobeert om de fase van het dmx signaal om te draaien (pin 2 en 3 omgewisseld), dat gaf geen resultaat.
Ik heb geen 2e T4 bij de hand, maar wel een stapeltje dimmers welke ik wilde laten aansturen door de T4.
T4 op master, kabel naar dimmers en deze ingesteld op adres 1.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (31-12-2010 15:19:00)Topic: Botex T4 Master/Slave (29-12-2010 15:35:00)Ik heb geen 2e T4 bij de hand, maar wel een stapeltje dimmers welke ik wilde laten aansturen door de T4.
T4 op master, kabel naar dimmers en deze ingesteld op adres 1.
Ik heb er enkele andere DMX gestuurde apparaten aangehangen (strobo en led par), en bij geen van beide ging het dmx lichtje branden.
Als ik met de multimeter (Fluke 111) meet tussen pin 2 en 3 van de XLR dan meet ik wel een wisselspanning met een frequentie van ongeveer 200Hz.
Het lijkt er op dat de T4 wel wat uitstuurt, maar dat het in de verste verte niet lijkt op DMX....?
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelde logic analyser, als ik die binnen heb kan ik eens wat meer gaan meten...
Topic: Botex T4 Master/Slave (26-12-2010 15:20:00)Als ik met de multimeter (Fluke 111) meet tussen pin 2 en 3 van de XLR dan meet ik wel een wisselspanning met een frequentie van ongeveer 200Hz.
Het lijkt er op dat de T4 wel wat uitstuurt, maar dat het in de verste verte niet lijkt op DMX....?
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelde logic analyser, als ik die binnen heb kan ik eens wat meer gaan meten...
Ik heb de balk open gegooid en op de printplaat staat dat het Rev 1.8 Jul 2006 is, terwijl op de processor REV1.4 staat...