Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Michael
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Michael (Pagina: 8 van 20)
Topic: nieuwe merken op new line (3-3-2004 22:31:00)
users.skynet.be/wimber/ps-12.jpg
mvgze gebruiken wel dezelfde achterlijke reclamestickers die dap ook gráág op metalen roosters plakt... probeer ze er maar es netjes af te krijgen
Welke sticker????
Toen ik ze in mijn handen kreeg zat er toch echt geen ekele sticker op???? Waar haal je dat uit???
Als dat dezelfde drivers zijn als in de dap rw dan heeft dap toch:
1. Een rampzalig ontwerp gebouwd
2. De meest mislukte filter in die speakers geplaatst
3. Met verlies zo'n kastje in elkaar zetten
want:
1. Een sirus ps-12 kost ongeveer drie tot vier keer zoveel als een dap rw-12
2. Er is helemaal geen link tussen sirus en highlite, nog beter sirus is het huismerk van de diekte en grootste concurrent van highlite namelijk B&K.
3. Een sirus ps-12 gaat veel harder en klinkt veel beter dan een DAP rw-12.
Ik hoop dat ik zo mijn beweringen voldoende heb onderbouwd
Topic: Sirus PS.12 --> aeroquip flying points? (28-2-2004 16:07:00)de velleman is meer een kopie van de martin toch weten dat het meteriaal uit dezelfde fabrikant komt met gewoon de ene steek zijn elektronica in dan de andere. Verschillen zijn gewoon dat de martin wat rapper reageert van snelheid betreft spiegels en motor wat de velleman ietske trager doet maar wara het niet erg is. Wat lichtkwaliteit betreft heb ik de beide scanners op dezelfde dmx gezet , licht is gewoon hetzelfde kwaliteit alleen best een osram lamp gebruiken dan de meegeleverde lamp. Kort: martin betaal je veel , velleman betaal je weinig aan veel kwaliteit en als je draait, de mensen dansen en feesten , ze kijken niet of die dingen rap bewegen heVelleman cq hqpower is hetzelfde als skytech en consorten, een goedkoop budget merk met een redelijk slechte kwaliteit welke wordt compenseert door een lage prijs. Deze dingen zijn leuk voor op een kamer of om eens in het jaar op pad mee te nemen maar de bouw en kwlaiteit van deze scanners laat staan de betrouwbaarheid laten niet toe dat deze dingen echt on the road gebruikt kunnen worden. Resultaat, ja de velleman is de betere keus op de martin als je ze toch thuis hebt staan voor de rest is de martin beter en daarbij wel even gezegd dat de mx-1 geen oem produkt uit dezelfde fabriek als de velleman. De chinesen hebben een mx-1 opengehaald en gekopieerd met goedkope onderdelen, en dat gebeurd bijna altijd. Denk maar eens aan de dap k-112, denk je nou werkelijk dat ev zijn sx-serie speakers in china laat maken?Topic: nieuwe merken op new line (22-2-2004 14:43:00)
Ik ontdek steeds meer van die gekke merken met best wel pittige speakers maar echt totaal onbekend. Iemand ooit gehoord van audio madness, ook weer een merk maar kan er echt niks over vinden.
Topic: Sirus PS.12 --> aeroquip flying points? (29-2-2004 12:16:00)In mijn ogen probeer je hier een link te leggen tussen dap audio en sirus alleen is er een probleem zoals dap audio het huismerk is van highlite is sirus audio het huismerk van B&K beiden de grootste concurrenten van elkaar dus dat DAP=Sirus dat klopt dus voor geen meter. De toppen zijn aangepast en we praten nu al over een tweede genearatie van deze speakertjes. Latenw e zeggen datde importeur in Nederland van B&K niet erg blijw as met de prestaties van de toppen waardoor er toch serieuze aanpassingen hebben plaatsgevonden welke gelukkig een goed resultaat teweeg hebben gebracht (denk dat Dré wat meer van dit verhaal weet te vertellen). Nou kom me niet aanzetten van als... dan is sirus evens slecht als dap. Nee deze kastjes kosten het vierdubbele en dat is niet zonder reden.
Topic: Sirus PS.12 --> aeroquip flying points? (28-2-2004 20:31:00)massive schreef:
dawizze schreef:
Ik vind de gelijkenis met de dap componenten toch sterker dan met deze ps-12.users.skynet.be/wimber/ps-12.jpg
mvg
Toen ik ze in mijn handen kreeg zat er toch echt geen ekele sticker op???? Waar haal je dat uit???
Als dat dezelfde drivers zijn als in de dap rw dan heeft dap toch:
1. Een rampzalig ontwerp gebouwd
2. De meest mislukte filter in die speakers geplaatst
3. Met verlies zo'n kastje in elkaar zetten
want:
1. Een sirus ps-12 kost ongeveer drie tot vier keer zoveel als een dap rw-12
2. Er is helemaal geen link tussen sirus en highlite, nog beter sirus is het huismerk van de diekte en grootste concurrent van highlite namelijk B&K.
3. Een sirus ps-12 gaat veel harder en klinkt veel beter dan een DAP rw-12.
Ik hoop dat ik zo mijn beweringen voldoende heb onderbouwd
Mhoehahahaha!!!!
Heb jij die kastjes al eens gehoord, gezien of gebruikt? Nee?! Hoe kan je dan zeker zijn dat dit dezelfde driver is als die van de dap? Ooit er aan gedacht dat de hoornmond gelijk kan zijn maar er een andere 1inch-driver achter zit? Goed zo!
Topic: Sirus PS.12 --> aeroquip flying points? (27-2-2004 08:45:00)
Heb jij die kastjes al eens gehoord, gezien of gebruikt? Nee?! Hoe kan je dan zeker zijn dat dit dezelfde driver is als die van de dap? Ooit er aan gedacht dat de hoornmond gelijk kan zijn maar er een andere 1inch-driver achter zit? Goed zo!
Dat zijn ze ook niet. Ik weet niet wat in die dap rw kastjes zitten maar het zijn never nooit dezelfde drivers. Die rw's halen nog niet eens de helft van het vermogen van die sirus kasten laat staan de klankwaliteit en het rendement.
Topic: nieuwe merken op new line (26-2-2004 19:12:00)London city????????? Was dat voor 'n merk?? linkje?
Topic: budget lichshows (24-2-2004 22:59:00)Je moet uitkijken wat je voor welke prijs geeft. als je een complete drive-in show met scans en parren en alle toeters en bellen meegeeft voor bijvoorbeeld de helft of een derde van de normale huurprijs moet je wel onthouden dat die mensen diezelfde show voor datzelfde lage bedrag opnieuw verwachten, als je ze danz egt dat het duurder wordt dan kan het wel eens zijn dat ze toch naar een ander stappen omdat ze je niet meer zo vertrouwen. een vaste prijs is vaak even belangrijk als een goede show.
Topic: verschil tussen 2 wind-ups?? (24-2-2004 15:18:00)Dré ik heb een vraagje. Een TE-03 kost mar de helft van een TE-64 maar kan evenveel hebben behalve dat de TE-064 hoger kan. De TE-064 kan even hoog als de TE-074 maar de TE-074 kan dubbel zoveel hebben maar kost maar 15 euro meer dan de TE-064? Ik vind de prijzen van de verschillende statieven toch erg vreemd opgesteld uitgaande van wat ik lees.
Topic: velleman Vs. ander merk (23-2-2004 10:59:00)ilovemusic schreef:
Victor schreef:
Heeft de nieuwe Velleman dezelfde bouw als de Martin MX-1, of lijkt hij er alleen maar op en zijn er onder de motorkap toch wat andere materialen gebruikt?Naar wat je me hier neerschrijft over FBT lijkt het me best een mooi merk maar waarom zie je het hier zo weinig. Slechter improteur? Prijs? Trouwens dat van LEM. Al eens de tourmasterset beluisterd. Dat is gewoon perfect alleen die prijs vindt ik gewoon echt te hoog, er zijn teveel alternatieven en daarom zeg ik lijkt het mij niet interessant. HK levert hetzelfde maar kost minder.