Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 8 van 20)
Topic: Algemeen Hyves Topic (18-11-2008 17:29:00)Povverdikkie! Krijgen we nú OVERAL een hyves voor?
Topic: Post hier je gig logs (16-11-2008 21:37:00)
dus heb alleen de eerste kunnen filmen!
Funky Ro @ Born4FameNou dat ziet er wel goed uit! Lekkere set;)Topic: PA markt 2009 (13-11-2008 10:29:00)
Heb je wel de (minimale) windup statieven voor je truss
Eh... NO way. Nieuw prijs voor 2 statieven is 332. Echt niet dat ze op de Pa markt voor 300 weg gaan. De prijzen liggen daar gigantisch laag, maargoed als je ook ziet hoe sommige app. er aan toe is...Topic: Algemeen Hyves Topic (9-11-2008 20:43:00)
Heel je Privé leven komt op het internet.
Het zelfde geldt als je blijft sms naar die sms diensten van de Tv. Als je blijft sms, zullen die nooit verdwijnen. (Stomme duintje op je telefoon, BAH!)
Maar iedereen zal daar zijn eigen reden voor hebben.Ik weet ook waar je huis woont, via Google Maps. GEEN Hyves voor nodig gehad
Topic: Nieuw set RCF (4-11-2008 16:48:00)
Zo groot is mijn woonkamer ook, en er staan 2 KEF 102.3 luidsprekers
!!!!
Niet echt relevant dus...
DaveDat was de 'dans' ruimte. Dan had je ook nog wel van die dode hoeken, en plekken waar dan pooltafels staan etcTopic: SMS-party software (2-11-2008 22:40:00)
Tenminste ik zie t zo voor me:
Ik ben directeur van een school en organiseer een brugklas feest. Komen 500 pubers op af en lopen met z'n allen te smsen naar dat scherm. Wat heb ik als directeur dan aan al die nummers?? Of gaat t dan over evt. smsjes met bedreigingen, racisme etc, zodat dat achterhaald kan worden?Stel dat je een commerciëel feest geeft, dan kun je iedereen die ge-sms-et heeft een sms terug sturen om deze persoon te informeren over de volgende editie van je feest. Een beetje extra reclame...aha! Precies, op zo'n manier...!Topic: SMS-party software (2-11-2008 18:19:00)
Ik heb een probleem,
Ik heb een koelkastje bij me barretje , alleen zit hij wel op de zelfde groep waar mijn kleine DAP 400 ook op aangesloten is. Alleen soms wilt mijn koelkast weer inschakelen om te koelen, maar dan krijg ik een enorme tik. En ook als ik het licht uit doe.
Wat kan hier aan opgelossen worden?Je zegt het zelf al: Zit op dezelfde groepTopic: Nieuw set RCF (1-11-2008 09:39:00)Right, haha vast een beetje in de war!haha. m2 uiteraard
zijkstra schreef:
PA-Markt hyves
roberto schreef:
Hier een filmpje van mij. Film is gisteren gemaakt, had 3 boekingen helaas was mijn batterij leeg bij de andere
dus heb alleen de eerste kunnen filmen!Funky Ro @ Born4Fame
kevinos91 schreef:
Pak je 2 adj st132 statieven, en zijn je 300 euro op
Heb je wel de (minimale) windup statieven voor je truss
dj krissie schreef:
Als iedereen zich blijft aanmelden voor al die internet kennis makings programma's zullen die dan ook nooit verdwijnen.Heel je Privé leven komt op het internet.
Het zelfde geldt als je blijft sms naar die sms diensten van de Tv. Als je blijft sms, zullen die nooit verdwijnen. (Stomme duintje op je telefoon, BAH!)
Maar iedereen zal daar zijn eigen reden voor hebben.
pascal schreef:
70m2 is wel erg klein, 7x10 meter?? Da's een lachertje!!!Zo groot is mijn woonkamer ook, en er staan 2 KEF 102.3 luidsprekers
!!!!Niet echt relevant dus...
Dave
StijnS schreef:
Mathijs_promix schreef:
Maar ik snap niet.... wat heeft de opdrachtgever aan de nummers van de genen die naar zo'n scherm lopen te smsen?Tenminste ik zie t zo voor me:
Ik ben directeur van een school en organiseer een brugklas feest. Komen 500 pubers op af en lopen met z'n allen te smsen naar dat scherm. Wat heb ik als directeur dan aan al die nummers?? Of gaat t dan over evt. smsjes met bedreigingen, racisme etc, zodat dat achterhaald kan worden?
Maar ik snap niet.... wat heeft de opdrachtgever aan de nummers van de genen die naar zo'n scherm lopen te smsen?
Tenminste ik zie t zo voor me:
Ik ben directeur van een school en organiseer een brugklas feest. Komen 500 pubers op af en lopen met z'n allen te smsen naar dat scherm. Wat heb ik als directeur dan aan al die nummers?? Of gaat t dan over evt. smsjes met bedreigingen, racisme etc, zodat dat achterhaald kan worden?
Topic: Dj mixer & aansluitingen (2-11-2008 12:09:00)Tenminste ik zie t zo voor me:
Ik ben directeur van een school en organiseer een brugklas feest. Komen 500 pubers op af en lopen met z'n allen te smsen naar dat scherm. Wat heb ik als directeur dan aan al die nummers?? Of gaat t dan over evt. smsjes met bedreigingen, racisme etc, zodat dat achterhaald kan worden?
Welkom op het forum.
Voordeel van een forum is, is dat alle informatie blijft bestaan. Zo ook de topics van mensen die EXACT in het zelfde parket als jij zitten.
Succes
Topic: Tik als koelkast inschakelt bij versterker ? (1-11-2008 17:45:00)Voordeel van een forum is, is dat alle informatie blijft bestaan. Zo ook de topics van mensen die EXACT in het zelfde parket als jij zitten.
Succes
DJ_JH schreef:
Hallo,Ik heb een probleem,
Ik heb een koelkastje bij me barretje , alleen zit hij wel op de zelfde groep waar mijn kleine DAP 400 ook op aangesloten is. Alleen soms wilt mijn koelkast weer inschakelen om te koelen, maar dan krijg ik een enorme tik. En ook als ik het licht uit doe.
Wat kan hier aan opgelossen worden?
abnpranger@home.nl schreef:
Mathijs_promix schreef:
70 m4.?