Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj krissie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 8 van 20)

Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (25-3-2009 15:17:00)

Brokencore schreef:

Zonder zeiltje moet er alsnog een net overheen zitten. Vervoeren zonder enige afdekking mag dacht ik niet meer.
Dus al die gamma en karwei karretjes die de eerste 2 uur gratis zijn overtreden dus de regels? Keep wagens moet ook een zeil over het zand gooien? en een trailer dan?

Lijkt me Stug..
Topic: Filmpje lichtset (25-3-2009 14:11:00)
Wat is dat voor herrie op de achtergrond shocked 8Olaugh :D

Verder lijkt het soms dat de dames links en rechts wat in het donker stonden. kan ook door camera komen e.d.

Verder ziet het er redelijk uit voor zover het mogelijk waar te nemen van wat ik zie.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (24-3-2009 21:44:00)
Ik moest pas geleden even extra vervoer hebben. Vanaf 31,00 euro een Bus! 50,00 euro voor een Transporter! Als je 50,00 euro + nodige transport kosten bij je prijs optelt heb je geen gezeur meer over transport. En door je niet alles op elkaar gooit is de kans transport schade ook kleiner.

Banken plat in een normale personen auto is altijd uitkijken met remmen. Daarnaast is schade aan bekleding zo gemaakt.

Kristian
Topic: Speaker FaseTester (11-3-2009 17:27:00)

Webbie schreef:

Hallo Kristian,Die mag je mij even uitleggen, ik ben je helemaal kwijt!
(of je bent vergeten te vermelden dat je er spanning op zet met bijvoorbeeld een 9-volt blokbatterij, lettend op de "+" en "-")

Greetz Webbie...
Hé, m'n tekst een beetje verkeerd omslagt denk ik.
Heeft iemand misschien ervaring met bovengenoemde merken. De versie van LA AUDIO (de PC90) kost ruim 400 euro. De omnitronic is voor rond de 100 euro te vinden.
Het apparaat waar je om vraagt staat in de webshop met een Dré choice sticker. Kortom, Volgende André een goede prijs/kwaliteits verhouding.
Topic: skytec subs met k112 (11-3-2009 17:20:00)
Zowel Dap als skytec zullen ontgetwijfelt allebei uit China komen. Gezeur over welke merk beter is, is onzin.

Daarnaast ga eens luisteren naar de desbetreffende speakers. trek je conclusie zelf!
Topic: Speaker FaseTester (11-3-2009 13:44:00)
Als een speaker Verkeerd in Fase staat kan je dit horen, en je kan dit voelen. Je vinger voor de speaker houden, niet de Conus maar de Flappen erom heen wink ;). Trek de speaker de "woofer" in of komt de woofer naar voren zoals het hoort.

Kristian
Topic: backdrop (11-3-2009 13:40:00)
Ruiken? Ik heb vaak met m'n gezicht dichtbij een doek gezeten (als ik weer even ging likken om te kijken of ik daar veilig kon staan) maar meer dan sigarettengeur rook ik niet op zo'n moment.
De doeken die hier liggen zijn niet uitgerookt door sigaretten. Als dat wel het geval is worden ze opgehangen en eventueel door een vetilatie systeem gebruikt om de stank eruit te krijgen.
Daarnaast is de ene stof de andere niet. Sommige stoffen zijn van nature glad, andere van nature stroef. Je moet wel verdomd veel van stoffen weten om te kunnen bepalen of een stof van nature stroef was of vanwege het impregneermiddel.
Helemaal waar. Daarnaast zijn er ook stoffen die uit zich zelf brandwerend zijn. (Nog voordeliger). Werk zelf veel met gordijnen en ik kom er bijna altijd wel achter wel of niet geimpregneerd.
Ook ik heb wel eens over een doek geaaid (niet om te voelen of het geimpregneerd was maar om eventueel impregneermiddel op m'n handen te krijgen zodat ik daarna discreet kon proeven of dit inderdaad het geval was ;-)
Toch blijf ik erbij dat het zout niet de lekkerste smaak is die er bestaat wink ;)
Topic: backdrop (10-3-2009 22:38:00)
Geloof me, een geimpregneerd doek of niet geimpregneerd doek ruik en voel je gelijk.
Topic: backdrop (10-3-2009 10:47:00)
Als ik het niet verkeerd heb MOET je elk jaar weer opnieuw je backdrop impregneren. Bijna alle doeken eigenlijk.
Topic: Eurolite Kls Serie (9-3-2009 16:59:00)
Kwam ik ook tegen. Meer zul je er waarschijnlijk niet tegen komen. product is niet zo bekend in nederland.