Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Malcolm
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 127 bijdrage(n) van Malcolm (Pagina: 8 van 13)
Topic: Nieuwe set bassreflex (5-4-2012 01:43:00)
En hoe test je precies dat inspelen? Het geheugen van ons gehoor is, als er sprake moet zijn van enige nauwkeurigheid, beperkt tot enige seconden...Wat er dan gebeurt weet ik niet, dat weet de fabrikant ;)
En een manier om het te checken is met een analyser die snapshots ondersteund. Dat hoef ik je toch niet te vertellen
Topic: Studiereis over het Internet: Meten met Sia SmaartLive 5. (5-4-2012 01:15:00)
Dré schreef:
En wat gebeurt er met dat materiaal zodra de speaker een paar dagen niks staat te doen? Of een uurtje of wat in de kou van december?En hoe test je precies dat inspelen? Het geheugen van ons gehoor is, als er sprake moet zijn van enige nauwkeurigheid, beperkt tot enige seconden...
En een manier om het te checken is met een analyser die snapshots ondersteund. Dat hoef ik je toch niet te vertellen
Hoewel bovenstaande methode kan werken kun je er ook flink de fout mee ingaan, het beste blijft om ze gewoon netjes op tijd te zetten door te meten. Als je dit met een sinus doet dmv bovenstaande kun je er nog flink naastzitten.
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (26-8-2011 16:14:00)@Tom: Nope, dit is Gebouw-T in Bergen op Zoom.. Ook erg verwend met spulletjes trouwens
materiaal wat te zien is op het filmpje is ongeveer
Digidesign Venue Profile
D&B mains C7 top, C4 sublaag, J-sub sub
Waves MaxBCL
RME Madi-Bridge (madi router voor de VI4 en multitracking)
Soundweb 8x8 voor mains
Grimm clock (master voor alle audio in het pand)
Amprackje is 3x crest ca9 en 1x crest ca6
Driverackje is 1x Xta DP226 + laptop + accespoint
MacbookPro voor systeemcontrol
Macbook voor smaart6 en audio via mbox2
en de onderzetter voor de laptops is een MA2 Light
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (24-8-2011 01:19:00)
materiaal wat te zien is op het filmpje is ongeveer
Digidesign Venue Profile
D&B mains C7 top, C4 sublaag, J-sub sub
Waves MaxBCL
RME Madi-Bridge (madi router voor de VI4 en multitracking)
Soundweb 8x8 voor mains
Grimm clock (master voor alle audio in het pand)
Amprackje is 3x crest ca9 en 1x crest ca6
Driverackje is 1x Xta DP226 + laptop + accespoint
MacbookPro voor systeemcontrol
Macbook voor smaart6 en audio via mbox2
en de onderzetter voor de laptops is een MA2 Light
filmpje van onze versie van de X-Tro.. www.youtube.com/watch?v=WOW82RaE4fk
over de 125 dB continu op 5 meter zonder in de limit te hoeven spelen, geslaagd projectje wat mij betreft
Nu nog subjes..
Topic: Welke Front check, Soundcheck nummers (23-5-2011 20:11:00)over de 125 dB continu op 5 meter zonder in de limit te hoeven spelen, geslaagd projectje wat mij betreft
Nu nog subjes..Airnan - Breathe In
Toto - I Will Remember
Ulita Knaus - Sea Journey
Steely Dan - Gaucho, Hey Nineteen en Babylon Sisters
en meestal ook wat nieuwe nummertjes of genre gerelateerde zooi
en dat zoveel mogelijk in .Flac 24Bit 96K
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (28-3-2011 02:33:00)Toto - I Will Remember
Ulita Knaus - Sea Journey
Steely Dan - Gaucho, Hey Nineteen en Babylon Sisters
en meestal ook wat nieuwe nummertjes of genre gerelateerde zooi
en dat zoveel mogelijk in .Flac 24Bit 96K
Ik gebruik een processor niet slechts voor 1 setje
en 12 kanaals multi is net een cm dik
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (28-3-2011 00:20:00)Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (2-9-2010 22:11:00)
en 12 kanaals multi is net een cm dik
Verder werken..
Topic: krachtstroom (8-8-2010 20:40:00)
Hier ook geen aardlekschakelaar in 32 verdelers! 3F32 groepen worden in z'n geheel verzien van beveiliging op de verdeler waar deze aanhangen.. Bij schuko's op verdelers groter dan 3F32A een alamat gelijk vanaf de voeding.
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (5-7-2010 23:04:00)
Nice! Waar komt het patchpaneel vandaan als ik vragen mag?