Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Beerke
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 76 bijdrage(n) van Beerke (Pagina: 8 van 8)
Topic: Het bouwen van een case (19-6-2006 14:11:00)
de link naar het stappenplan van Tom op de allereerste pagina van dit onderwerp werkt niet meer. Heeft iemand dit document nog ergens? Dit interesseert mij heel erg!Het stappenplan is blijkbaar terug online.
Heel erg bedankt, jongens! Goeie uitleg.Topic: Het bouwen van een case (2-6-2006 17:20:00)
(Je mailadres is niet vrijgegeven)- 2 kisten 70 x 60 x 50 (voor PA topkasten)
- 1 kist 80 x 60 x 60 ? (voor rechtopstaande kabelkist met schuiven)
- 1 kist voor T-bar met 4 lange PAR56 spots
- 1 kist 80 x 40x 60 (voor gitaarversterker)
- 1 voor gitaareffecten
in prijs zit ook meer dan voldoende echt flightcase hout met HPL, meer dan voldoende schuim, hoekprofielen, 4 wielen voor de meeste kisten, ... dus waarschijnlijk wat te veel besteld, maar liever te veel dan te weinig want ik ga dit later toch nog kunnen gebruiken voor verdere kisten
valt me trouwens op dat de prijzen in Nederland stukken lager liggen dan hier in belgië. Ik wacht wel nog op enkele offertes, maar waarschijnlijk zal ik dit in Nederland bestellenTopic: Het bouwen van een case (1-6-2006 15:05:00)
Geen reaktie.
is Tom dood?
Topic: Het bouwen van een case (30-5-2006 15:24:00)
de link naar het stappenplan van Tom op de allereerste pagina van dit onderwerp werkt niet meer. Heeft iemand dit document nog ergens? Dit interesseert mij heel erg!
beerke schreef:
de link naar het stappenplan van Tom op de allereerste pagina van dit onderwerp werkt niet meer. Heeft iemand dit document nog ergens? Dit interesseert mij heel erg!Heel erg bedankt, jongens! Goeie uitleg.
martijn schreef:
Hoe groot worden die kisten dat je er 1100 euro materiaal aan kwijt bent? Mocht je er overigens echt geen zin meer in hebben, dan zou je me eens kunnen mailen, ik bouw nog wel 's wat.
(Je mailadres is niet vrijgegeven)- 1 kist 80 x 60 x 60 ? (voor rechtopstaande kabelkist met schuiven)
- 1 kist voor T-bar met 4 lange PAR56 spots
- 1 kist 80 x 40x 60 (voor gitaarversterker)
- 1 voor gitaareffecten
in prijs zit ook meer dan voldoende echt flightcase hout met HPL, meer dan voldoende schuim, hoekprofielen, 4 wielen voor de meeste kisten, ... dus waarschijnlijk wat te veel besteld, maar liever te veel dan te weinig want ik ga dit later toch nog kunnen gebruiken voor verdere kisten
valt me trouwens op dat de prijzen in Nederland stukken lager liggen dan hier in belgië. Ik wacht wel nog op enkele offertes, maar waarschijnlijk zal ik dit in Nederland bestellen
Beste moderator Dré,
Volgens mij is de Tom die op de eerste pagina van dit topic het stappenplan gepost heeft tevens moderator van dit hoekje op het forum. Gelieve mij te verbeteren indien het mis heb. Dat is dus de Tom die ik gemaild heb. Dat is ook de Tom naar wiens inmiddels beroemde stappenplan ook Marc Ebbers (op 17/5) en BGijs (op 31/5) op dit zelfde topic tevens vragen. Als ik zie dat Toms bijdrage tot een topic van inmiddels 169 pagina's geleid heeft, dan bewijst dat toch voldoende dat dit stappenplan heel interessant was. Dat is ook de reden waarom ik lid geworden ben van dit forum. Inmiddels heb ik dit volledige topic en ook vele andere topics op dit forum al gelezen en er veel van opgestoken. Een pluim dus voor iedereen die hier aan meewerkt.
En ik vind het ook niet zo ongewoon dat Tom niet reageert op een e-mail. Niet iedereen leest dagelijks zijn e-mail en niemand moet dat ook doen. Maar aangezien Tom ook moderator is op dit forum, moet hij die vraag van mij en van Marc Ebbers en BGijs toch al gezien hebben? 't Zou gewoon tof zijn dat hij dan eventjes antwoordt, bijvoorbeeld dat hij het bestand in kwestie kwijt is, dan weet ik alvast dat ik niet verder hoef te zoeken.
Interpreteer mijn cynische reaktie "Is Tom dood" dus aub niet zo bot. Want ik ben eigenlijk verheugd dat er mensen zijn die even de tijd nemen om een document te maken waar anderen echt iets kunnen uit leren. Ik ben trouwens al enkele dagen op internet aan het zoeken naar informatie. Toch is er niet echt veel te vinden in het Nederlands.
Dit lijkt mij "iets" maar niet gedetailleerd genoeg. Hier heb ik ook wel al wat van opgestoken. En 't is waar, al doende leer je het best, maar ik informeer me liefst zo veel mogelijk op voorhand, zodanig dat ik zo veel mogelijk beginnersfouten kan vermijden en dat mijn eerste kist direct ook een goeie wordt. Ik moet zeggen, van alles wat ik op internet tegenkom, heeft dit topic mij tot nog toe het meeste bijgebracht.
Er staan intussen al enkele kisten gepland. Na een rekensommetje van wat mij dit allemaal gaat kosten kom ik op 1100 euro aan hardware (inclusief hout, popnagels, ...). Het moeten 2 kisten op wielen worden voor de topkasten van de PA, 1 voor gitaarversterker, 1 voor een T-bar met 4 PAR56 spots, 1 voor gitaareffectenpedaaltjes en 1 voor een grote kabelkist. Eigenlijk staan er nog meer kistjes op mijn verlanglijstje, maar het valt allemaal nogal duur uit, dus ga ik mij voorlopig hiertoe beperken.
Topic: Het bouwen van een case (1-6-2006 13:26:00)Volgens mij is de Tom die op de eerste pagina van dit topic het stappenplan gepost heeft tevens moderator van dit hoekje op het forum. Gelieve mij te verbeteren indien het mis heb. Dat is dus de Tom die ik gemaild heb. Dat is ook de Tom naar wiens inmiddels beroemde stappenplan ook Marc Ebbers (op 17/5) en BGijs (op 31/5) op dit zelfde topic tevens vragen. Als ik zie dat Toms bijdrage tot een topic van inmiddels 169 pagina's geleid heeft, dan bewijst dat toch voldoende dat dit stappenplan heel interessant was. Dat is ook de reden waarom ik lid geworden ben van dit forum. Inmiddels heb ik dit volledige topic en ook vele andere topics op dit forum al gelezen en er veel van opgestoken. Een pluim dus voor iedereen die hier aan meewerkt.
En ik vind het ook niet zo ongewoon dat Tom niet reageert op een e-mail. Niet iedereen leest dagelijks zijn e-mail en niemand moet dat ook doen. Maar aangezien Tom ook moderator is op dit forum, moet hij die vraag van mij en van Marc Ebbers en BGijs toch al gezien hebben? 't Zou gewoon tof zijn dat hij dan eventjes antwoordt, bijvoorbeeld dat hij het bestand in kwestie kwijt is, dan weet ik alvast dat ik niet verder hoef te zoeken.
Interpreteer mijn cynische reaktie "Is Tom dood" dus aub niet zo bot. Want ik ben eigenlijk verheugd dat er mensen zijn die even de tijd nemen om een document te maken waar anderen echt iets kunnen uit leren. Ik ben trouwens al enkele dagen op internet aan het zoeken naar informatie. Toch is er niet echt veel te vinden in het Nederlands.
Dit lijkt mij "iets" maar niet gedetailleerd genoeg. Hier heb ik ook wel al wat van opgestoken. En 't is waar, al doende leer je het best, maar ik informeer me liefst zo veel mogelijk op voorhand, zodanig dat ik zo veel mogelijk beginnersfouten kan vermijden en dat mijn eerste kist direct ook een goeie wordt. Ik moet zeggen, van alles wat ik op internet tegenkom, heeft dit topic mij tot nog toe het meeste bijgebracht.
Er staan intussen al enkele kisten gepland. Na een rekensommetje van wat mij dit allemaal gaat kosten kom ik op 1100 euro aan hardware (inclusief hout, popnagels, ...). Het moeten 2 kisten op wielen worden voor de topkasten van de PA, 1 voor gitaarversterker, 1 voor een T-bar met 4 PAR56 spots, 1 voor gitaareffectenpedaaltjes en 1 voor een grote kabelkist. Eigenlijk staan er nog meer kistjes op mijn verlanglijstje, maar het valt allemaal nogal duur uit, dus ga ik mij voorlopig hiertoe beperken.
maurice schreef:
Stuur tom even een mailtje
is Tom dood?
heb ik gisteren al gedaan (tja, ik weet het ik ben misschien te ongeduldig). Maar ik wil dan ook zo snel mogelijk leren kistjes bouwen he
Topic: Het bouwen van een case (30-5-2006 13:24:00)
de link naar het stappenplan van Tom op de allereerste pagina van dit onderwerp werkt niet meer. Heeft iemand dit document nog ergens? Dit interesseert mij heel erg!