Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Geit
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 8 van 20)
Topic: Trussberekening (14-7-2006 18:16:00)Dré is wakker vandaag...
ik snap wat je bedoelt. Een connector kan niet meer doen als waar ie voor aangesloten is.
maar bij ShowTec weet je t maar nooit
Topic: USB-poort Scanmaster1 (12-7-2006 20:02:00)
kun je de foto delen? ik zie m niet nl
Topic: Waar moet ik op letten bij mijn keuze voor een versterker? (13-7-2006 23:34:00)waarom dan niet meteen actieve monitors?
kan ie als ie goeie heeft ook nog ene klein feestje mee draaien..
Topic: Stroom verdelen (13-7-2006 17:54:00)kan ie als ie goeie heeft ook nog ene klein feestje mee draaien..
Martijn,
post waarop reageerde was gemaakt door iemand met genoeg vestand van zaken.
heb zelf niet al te veel tijd, vandaar de beknopte post.
staat er niet erens bovenin het topic dat (kracht)stroom niet voor beginners is?
zo neit dan staat het vast wel ergens anders.
je wijst mij aan als iemand die niet nadenkt over zn posts, maar af en toe vraag ik me dat ook af van jou.
Topic: Weet spambot profielen te bezichtigen!?! (12-7-2006 23:38:00)post waarop reageerde was gemaakt door iemand met genoeg vestand van zaken.
heb zelf niet al te veel tijd, vandaar de beknopte post.
staat er niet erens bovenin het topic dat (kracht)stroom niet voor beginners is?
zo neit dan staat het vast wel ergens anders.
je wijst mij aan als iemand die niet nadenkt over zn posts, maar af en toe vraag ik me dat ook af van jou.
en de mensen onder ons die zich vervelen in de vakantie schrijven in notepad een batch file die de server van de mailverstuurder platpingt oid..
Topic: Weet spambot profielen te bezichtigen!?! (12-7-2006 23:13:00)
ging het over viagra en neppe horloges?
Topic: USB-poort Scanmaster1 (12-7-2006 20:20:00)Dré schreef:
Een connector is niet veel meer dan een connector. De bus die erachter hangt (of niet achter hangt) hangt af van de bus die er achter hangt (of niet achter hangt ;-)
ik snap wat je bedoelt. Een connector kan niet meer doen als waar ie voor aangesloten is.
maar bij ShowTec weet je t maar nooit
mogenlijkerwijs was de gedachtegang van de OP dat de USB poort ook een lichtsturing zou kunnen zijn, net als de DMX512 en de DMX1024 poorten.
Er zit immers ook vaak Midi op een scanmaster(SM3 iig) DMX schijnt ook al door RJ-45 gestuurt te worden..
Om een voorbeeld te geven: heb hier een ADSL router staan(ja die van tele 2) en die geeft op LAN 1 & 2 Streaming video en audio ipv TCP/IP...
Topic: Stroom verdelen (12-7-2006 19:57:00)Er zit immers ook vaak Midi op een scanmaster(SM3 iig) DMX schijnt ook al door RJ-45 gestuurt te worden..
Om een voorbeeld te geven: heb hier een ADSL router staan(ja die van tele 2) en die geeft op LAN 1 & 2 Streaming video en audio ipv TCP/IP...
ik lees in de webshop dat een schuko maar 10A mag hebben, 16A op zn max. hoe zit dit nu=
hoelang mag ie maximaal 16A hebben?
is het verstandig deze af te zekeren met C10 automaten?
Topic: Stroom verdelen (12-7-2006 18:17:00)hoelang mag ie maximaal 16A hebben?
is het verstandig deze af te zekeren met C10 automaten?
dat heb ik, kan ik je nog simpeler uitleggen via tekst.
5 pennen, 3x230V(x aantal Ampere)+Aarde+0
aarde is de dikste.
dan moet je in je stekker kijken welke de 0 is, staat bij het aansluitpunt voor de kabel.
je verbind elke fase met de 0, en indien de aansluiting meer als 16A is zet je een zekering voor je "gewone stopcontact".
edit: Vergeet de aardlek schakelaar niet!
Topic: Wat kosten jullie nou? (11-7-2006 23:30:00)5 pennen, 3x230V(x aantal Ampere)+Aarde+0
aarde is de dikste.
dan moet je in je stekker kijken welke de 0 is, staat bij het aansluitpunt voor de kabel.
je verbind elke fase met de 0, en indien de aansluiting meer als 16A is zet je een zekering voor je "gewone stopcontact".
edit: Vergeet de aardlek schakelaar niet!
een feest van 2 uur is inderdaad erg kort, des al niettemin(met dank aan Sander) kan het een leuke gig zijn om weer wat reclame te maken.
Zoals je misschien ook gezien hebt is dat die set(mini) nou niet echt ingewikkeld op te bouwen is, en slechts doet wat ie moet doen.
Sommige klanten hebben het graag, en om daar nou de spreekwoordelijke 2 tieners met de computer naar toe te sturen zie ik dan ook niet zitten.
Zoals je misschien ook gezien hebt is dat die set(mini) nou niet echt ingewikkeld op te bouwen is, en slechts doet wat ie moet doen.
Sommige klanten hebben het graag, en om daar nou de spreekwoordelijke 2 tieners met de computer naar toe te sturen zie ik dan ook niet zitten.