Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Coninxke

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 74 bijdrage(n) van Coninxke (Pagina: 8 van 8)

Topic: dj gear samenstelling (13-3-2006 19:48:00)
Als je nog 100,- extra hebt, dan zou ik zeker voor de acura's gaan.
Topic: dj gear samenstelling (13-3-2006 19:26:00)
Mixer:American Audio QD6 a 135€
Waarom zou je voor de american audio mixer gaan en niet voor de Numark DM-1002MKII?
Ze kosten nochtans even veel!
Topic: dj gear samenstelling (13-3-2006 18:55:00)
Als beginner zal je misschien snel willen overstappen naar beter (en duurder) materiaal. Met de acura's als begin ben je al zeer goed op weg. Als je zeker weet dat je er verder mee wilt gaan en dat het niet een vervlieging is, dan kun je misschien meteen je gewenst apparatuur kopen?
Topic: dj gear samenstelling (13-3-2006 18:38:00)
2x Behringer Truth B-2031A (€ 379,00)
2x Akiyama DJ-4000 Acura (€ 625,00)
1x Numark DM-1002MKII (€ 135,00)
= 1139,- MAAR beter (volgens mijn mening dan) dan jou keuze.
Correct me if I'm wrong..