Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van LJ DaAn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 8 van 20)

Topic: Slechtste ervaring (12-8-2009 13:34:00)

dj t² schreef:

-cd voor de verassings act
Meestal gebruik je gepaste muziek bij verassingen..
Topic: Beste platen van dit moment.... (12-8-2009 00:14:00)
David Guetta ft Akon - Sexy Bitch

Zal wel net zo lopen als het duetje met Kelly Roland....
Topic: Tomorrowland 2009 (3-8-2009 16:48:00)

marijn schreef:

Ohja, toen het zondag afgelopen was stond ik bij de uitgang om de doorgang vlot te laten verlopen enz.
2 kerels kwamen af met elk iets onder hun arm met hun trui omgewikkeld, bleek het een CDJ en DJM te zijn.. gelukkig op tijd gezien.
Gebeurt vaker de laatste tijd...
Hier proberen mensen het nog te verbergen, ik hoor verhalen dat mensen lachend met kistjes naar buiten lopen, dat de security ze helpt en nog een fijne dag wenst.....

Laatst nog Emporuim, iemand die met 3 DVJ1000's wegliep, die onderverhuurd waren en dus NIET van het verhuurbedrijf waren.

Jeroen, veel beveiligers denken "goed volk" als je een shirtje aan hebt met 'licht en geluid/producties/verhuur/crew' of iets in die richting, of dat je overkomt als zo iemand (qua gedrag/houding).
Hiervoor zijn polsbandjes uitgevonden, maar daar moet dan wel op gecontroleerd worden.....
Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (30-7-2009 18:29:00)
Jeroen, het was geen vraag, maar eerder een "toch...." zin wink ;) wink ;)
Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (30-7-2009 17:52:00)
14 jarige mogen van de arbo toch gewoon werken?
In de appie hier in de buurt lopen er genoeg van 15, die smiddag's 2 uur werken, als ze 16 worden mogen ze ook savonds werken.
Topic: martin mac 250+ (29-7-2009 15:10:00)
Sensortje stuk?
Topic: Tomorrowland 2009 (27-7-2009 16:48:00)
Op zulke manieren sluit elk (dance) festival tegenwoordig...

Vuurwerk, lasershowtje, veel rook, Intro van nieuwe DJ via tijdcode met licht, beeld, geluid, op dat moment een goede plaat erin knallen, leuk lichtshowtje erbij , een MC die wat brabbelt, veeeel bezoekers, iedereen uit z'n dak

Erg leuk, maar om daarvoor nou een apart topic te openen
Topic: rookmachine in movinghead ??? (27-7-2009 14:27:00)
Ach, dat zal Martin wel vanzelf ontdekken als er vloeistof uit de head lekt, OF als het plastic zo warm wordt dat het gaat vervormen.

watje schreef:

dat lijkt me niet, aangezien je het frituur vet buiten de head houd. en enkel het verwarmings element en pompje in de head stopt,
Het frituurvet (de rookvloeistof) hou je idd buiten je head, ECHTER, dit is natuurlijk NIET warm.. het verwarmingselement stop je wel in de head, die wordt WEL heet (what's in the name....)
Topic: Website van Movitec? (14-7-2009 13:39:00)
Als ik mij niet vergis verkoopt Eurotruss die plates gewoon, ik heb er al vaker mee gewerkt.
Topplate op de truss tikken, aan de onderkant een verzwaarde baseplate, truss, top en baseplate op de grond leggen, Macje erop en vastmaken door middel van quicklock en je stukkie truss met mac omhoog trekken.

Voordeel; zit steviger vast (4 quicklock's + safetie), MH'tje kan niet gaan schuiven en het is waarschijnlijk nog sneller ook( als je brackets standaard in de kist niet aan je mac's zitten). Ook kan je op deze manier mac's laten hangen aan een stuk truss.

Eurotruss verkoopt aluminium plates waar je dan zelf nog je connector (half eitje) en de quicklock's in moet zetten.
Die platen zijn wel relatief gigantisch duur,250 ekkies heb ik me laten vertelle. ik zou dan zelf wat fabriceren, halve eitjes en quicklocks kopen!
Topic: Apres Ski Party (24-6-2009 23:21:00)
Sorry dat ik het zeg, maar als je een themafeest geeft, dan moet je niet alleen naar licht en geluid kijken, maar naar AANKLEDING van de zaal..

Daar gaan we; houten planken, ski's, skibrillen, sneeuw, domme lichteffecten etc etc.

Zo zou ik voor veel parren gaan, ipv intelligent licht.