Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MG
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 8 van 20)
Topic: Carnavalmuziek 2010 (20-1-2010 23:30:00)
De Koontekroepers - Sjuddel lekker met dien koontNieuwe vorm van balpen
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (20-1-2010 23:22:00)
Ik bedoel dat het tijdens het inlezen van de cd mogelijk moet zijn om in een extra geheugen de cd data te bufferen zodat deze kan worden gebruikt voor het "master tempo issue" op te lossen. Of je nu nummer 1 of nummer 12 afspeelt: het bufferen gebeurt dan in de tijd tussen het inladen van de cd en het moment dat de cd speler zegt "ik ben klaar meneer de DJ, je kunt me nu gaan gebruiken!".Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (19-1-2010 11:50:00)Ik denk dat elke DSP programmeur graag van je zou vernemen hoe dit opgelost zou kunnen worden zonder dat er een oneindig krachtige DSP voor nodig is.
Er is namelijk tijd nodig voor het herberekenen van de boel (en die tijd is er niet aangezien de latency dan merkbaar zou worden).
Gewoon uitzetten dus ;-)De tijd dat de cd zich laad bij het invoeren in de speler een halve seconden langer maken, de cd beginnen met inlezen in het geheugen, en vanuit dit geheugen gaan rekenen en ratelen?Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (18-1-2010 11:57:00)
Maar ik moet toegeven, zodra ik mijn CDJ-800MKII spelers even flink op hun donder geef, wordt het geluid serieus naadje hoor. Ik ben zeer verheugd dat Pioneer heeft geluisterd naar de klachtenregen van DJ's en audioliefhebbers en hier eindelijk eens wat aan heeft gedaan.Wat ik erg jammer vind is dat wanneer je op master tempo draait, dit vaak in de lage tonen terug te horen is.Is voor zover ik weet bij de andere Pioneer spelers niet anders... Klopt, maar dat moet x-jaar na het uitkomen van de cdj100 toch wel opgelost kunnen worden tegenwoordig? Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (18-1-2010 03:55:00)
Maar ik moet toegeven, zodra ik mijn CDJ-800MKII spelers even flink op hun donder geef, wordt het geluid serieus naadje hoor. Ik ben zeer verheugd dat Pioneer heeft geluisterd naar de klachtenregen van DJ's en audioliefhebbers en hier eindelijk eens wat aan heeft gedaan.Wat ik erg jammer vind is dat wanneer je op master tempo draait, dit vaak in de lage tonen terug te horen is.Topic: Wat kosten jullie nou? (16-1-2010 04:00:00)
Wij hebben nu een optie op een pand op het industrieterrijn noord te Sittard waar we de deal met de eigenaar hebben gesloten dat we de overige ruimte weer door kunnen verhuren ( dus als iemand nog iets zoekt in Sittard..
)Probeer eens bij Patrick Beuken hier op New-Line.Topic: Opslagruimte (13-1-2010 22:23:00)
naar beveiligingen en dergelijke ben ik op dit moment aan het kijken en overleggen
vandaar geen foto's komen wel van de binnenkant ;)Ik zou eerst alarm en rookmelders installeren, en dan pas de ruimte volduwen....
driveinteam schreef:
Nog een leuke limburgse voor de liefhebbers heb ik hem als MP3tje en in de loop van de week ligt de single ook in de winkel. Gemaakt door mijn collega en nog wat mensen.De Koontekroepers - Sjuddel lekker met dien koont
Sgrovert schreef:
en dan wilt de luisteraar bij nummer 2 beginnen
Dré schreef:
MG schreef:
Klopt, maar dat moet x-jaar na het uitkomen van de cdj100 toch wel opgelost kunnen worden tegenwoordig?Er is namelijk tijd nodig voor het herberekenen van de boel (en die tijd is er niet aangezien de latency dan merkbaar zou worden).
Gewoon uitzetten dus ;-)
Fritz-events schreef:
MG schreef:
Sylvia schreef:
Wat een niet-inspirerend en niet-onderbouwd verhaal.Maar ik moet toegeven, zodra ik mijn CDJ-800MKII spelers even flink op hun donder geef, wordt het geluid serieus naadje hoor. Ik ben zeer verheugd dat Pioneer heeft geluisterd naar de klachtenregen van DJ's en audioliefhebbers en hier eindelijk eens wat aan heeft gedaan.
Sylvia schreef:
Wat een niet-inspirerend en niet-onderbouwd verhaal.Maar ik moet toegeven, zodra ik mijn CDJ-800MKII spelers even flink op hun donder geef, wordt het geluid serieus naadje hoor. Ik ben zeer verheugd dat Pioneer heeft geluisterd naar de klachtenregen van DJ's en audioliefhebbers en hier eindelijk eens wat aan heeft gedaan.
Toch opmerkelijk, deze jongens adverteren in dure en weinig gelezen huis aan huis media zo'n 40 km uit hun eigen regio.... Er zal misschien toch wel over zijn nagedacht.
Topic: Carnavalmuziek 2010 (15-1-2010 14:08:00)Sjiek is miech dat vind ik persoonlijk alweer uit, duurt met net een minuutje te lang die plaat. Bij mijn twee vaste carnavalsverenigingen heeft de Prins Peter, daar doet het gelijknamige nummer van Fietsenfreem het dit jaar dus erg goed
New Kids vind ik ook wel lachen
Topic: Wat kosten jullie nou? (15-1-2010 11:06:00)
New Kids vind ik ook wel lachen
Wat ik net op een site lees:
"Wij verzorgen licht en geluid, rookmachines, enz. Allemaal voor een geslaagd feest. We kunnen kleine feesten verzorgen, maar ook grote tot 1000 man! Altijd voor 1 en alleen maar 1 vaste prijs van 250,-"
Ik heb dat nummer maar eens even in mijn telefoon opgeslagen. Een installatie tot 1000 man voor 250 euro...
Topic: Opslagruimte (14-1-2010 14:03:00)"Wij verzorgen licht en geluid, rookmachines, enz. Allemaal voor een geslaagd feest. We kunnen kleine feesten verzorgen, maar ook grote tot 1000 man! Altijd voor 1 en alleen maar 1 vaste prijs van 250,-"
Ik heb dat nummer maar eens even in mijn telefoon opgeslagen. Een installatie tot 1000 man voor 250 euro...
djbram schreef:
Wij zijn ook al een tijdje opzoek naar een nieuwe opslag. Het probleem is dat er eigenlijk alleen (te)grote ruimtes te huur staan. Kleine ruimtes ( 100/200 m2 ) zijn echt lastig te vinden.Wij hebben nu een optie op een pand op het industrieterrijn noord te Sittard waar we de deal met de eigenaar hebben gesloten dat we de overige ruimte weer door kunnen verhuren ( dus als iemand nog iets zoekt in Sittard..
)watje schreef:
postadres kun je krijgen :Dnaar beveiligingen en dergelijke ben ik op dit moment aan het kijken en overleggen
vandaar geen foto's komen wel van de binnenkant ;)