Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van RobbieB
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 116 bijdrage(n) van RobbieB (Pagina: 8 van 12)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (30-7-2005 13:32:00)
Sta je dan met je FS en laptop.
Nog 1, ik moest laatst ergens draaien en daar liepen constant mensen door de booth heen. (was een doorgang naar de bar) en dat is me toch een partij irritant.Vraagje Reind. Voor FS heb je toch van die high-output elementen nodig ofzo. Meestal worden daar die Shure White-labels voor gebruikt. Maar is het niet zo dat de meeste discotheken Ortofoontjes hebben?? Neem je dan ook je eigen elementen mee??Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (29-6-2005 12:33:00)
Ik heb erg lang in de winkel met de CDJ-200 gespeeld en vindt het geweldig.
Op 2 punten na:
- Geen scratch
- De bug mbt de JET functie en HOLD(Zie https://www.djresource.nl/Forum/topic/967/p/1/#last)
Scratch is echter inderdaad zoals eerder gezegd een functie die naar mijn idee in praktijk weinig gebruikt wordt, behalve door hip hop Dj's.
Als je de CDJ-800 en CDJ-200 naast elkaar zet zou ik zeker gaan voor CDJ-200 om de simpele reden dat de CDJ-800 behalve scratch en Memory weinig meer brengt. Integendeel: het heeft geen:
- MP3
- HOtLoop
- Beat Cutter
- Effecten
Verder is de CDj-200 kwa formaat aanzienlijk kleiner en.....goedkoper.Hmm.. ik heb juist voor de 800 gekozen (komen binnenkort na de X-am's).. Waarom??
- MP3, je hebt er geen zak aan, want je cd collectie wordt alleen maar onoverzichtelijk als je 300 nummers per cd hebt.
- Beatcutter, zit ook op de 800, wel anders, maar goed genoeg.
- Effecten, leuk voor even, maar dan heb je het wel gezien.. Ik koop er later wel een EFX bij.
- De jog van de 800 werkt gewoonweg veel fijner en het schermpje in het midden van de jog is ook ideaal. Je denkt het niet nodig te hebben, maar ik heb er even mee gespeeld en het is toch wel handig.
- De jog van de 200 vond ik maar rot werken als je eenmaal met de 800 hebt gewerkt.
Daarom, mijn redenenTopic: nieuwe knaller van dj tiësto? (24-5-2005 12:07:00)
Niet goed geluisterd ;).. ik heb het ook gehoord.. teruggespoeld en nog een keer geluisterd.. Hij doet het wel goed hoor, dat loopen.. bewijst wel dat hij wat kan, maar als je echt goed luistert hoor je dat hij hem gewoon loopt.. overigens denk ik wel dat hij er met een EFX een release ofzo op zet, want het liep wel heel mooi over :PTopic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (16-5-2005 12:56:00)
.tubes? explain
Van de foto's die ik nu heb van de Astro, "snijdt" mijn vrouw de Astro uit de foto met PSP. Zo krijg je een plaatje zonder achtergrond. Dat noemen ze een tube.
Greetz Webbie...En dat doet je vrouw? Ik krijg mijn vriendin nog niet eens zo ver om m'n email te checken..Topic: Beste koptelefoon? (11-5-2005 20:30:00)Is dat zon broek met van die zakken aan de zijkant? (naar idee van het o zo vaute liedje natuurlijk
)Huub Hangop.. Geniale carnavalskraker een aantal jaar geleden :PTopic: Numark 5000-FX (10-5-2005 18:56:00)
gestuurd.
Damn, kun je mij daar ook naar toe sturen :)..
ok, back ontopic.
Zijn er al meer mensen die met het ding hebben 'gespeeld'Topic: Numark 5000-FX (9-5-2005 12:02:00)
Reind schreef:
Ik heb een nieuwe ergernis. Ik kwam vorige week op een plek waar ik moest draaien en waar ik na een nadere inspectie toch echt nergens draaitafels kon vinden.Sta je dan met je FS en laptop.
Nog 1, ik moest laatst ergens draaien en daar liepen constant mensen door de booth heen. (was een doorgang naar de bar) en dat is me toch een partij irritant.
Dat is dezelfde soort vraag als waarom de stop knop op de ene afstandsbediening rechts of links van de playknop zit.. Iedereen doet dat anders, gewoon op de manier die hen het logischte lijkt..
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (27-6-2005 15:38:00)Overigens valt mij op de site op dat ze dat lelijke grijze vlak hebben weggelaten en die letters over de faders ook :).. De CF is volgens mij ook korten.. en meer andere dingen kan ik zo snel niet zien:
Topic: Geslaagd?!?! (17-6-2005 09:57:00)Edit Mod: Afbeelding niet meer beschikbaar.
Geslaagd..
VWO NG-profiel.. De belangrijkste vakken, Natuur & Wiskunde beide met een 8 afgesloten :)
De rest die geslaagd is: Gefeliciteerd!!
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (26-5-2005 09:51:00)VWO NG-profiel.. De belangrijkste vakken, Natuur & Wiskunde beide met een 8 afgesloten :)
De rest die geslaagd is: Gefeliciteerd!!
basics schreef:
Ik ben iemand die zeer kritisch is op cd spelers.Ik heb erg lang in de winkel met de CDJ-200 gespeeld en vindt het geweldig.
Op 2 punten na:
- Geen scratch
- De bug mbt de JET functie en HOLD(Zie https://www.djresource.nl/Forum/topic/967/p/1/#last)
Scratch is echter inderdaad zoals eerder gezegd een functie die naar mijn idee in praktijk weinig gebruikt wordt, behalve door hip hop Dj's.
Als je de CDJ-800 en CDJ-200 naast elkaar zet zou ik zeker gaan voor CDJ-200 om de simpele reden dat de CDJ-800 behalve scratch en Memory weinig meer brengt. Integendeel: het heeft geen:
- MP3
- HOtLoop
- Beat Cutter
- Effecten
Verder is de CDj-200 kwa formaat aanzienlijk kleiner en.....goedkoper.
- MP3, je hebt er geen zak aan, want je cd collectie wordt alleen maar onoverzichtelijk als je 300 nummers per cd hebt.
- Beatcutter, zit ook op de 800, wel anders, maar goed genoeg.
- Effecten, leuk voor even, maar dan heb je het wel gezien.. Ik koop er later wel een EFX bij.
- De jog van de 800 werkt gewoonweg veel fijner en het schermpje in het midden van de jog is ook ideaal. Je denkt het niet nodig te hebben, maar ik heb er even mee gespeeld en het is toch wel handig.
- De jog van de 200 vond ik maar rot werken als je eenmaal met de 800 hebt gewerkt.
Daarom, mijn redenen
Jaspervaniperen schreef:
Ook met seamless loop hoor je dat het een loop is, maar in dit geval niet. Of heb ik niet goed genoeg geluisterd?
Webbie schreef:
Hallo Gunnie,gunnie schreef:
Webbie schreef:
Nu mag mijn vrouw er lekker "tubes" van maken voor op de site
.
Greetz Webbie...
Bazzzz schreef:
Dré schreef:
Koop één van die metro man broeken minder deze maand en neem gewoon de 7509!
)DJ Fixit schreef:
Die Axissen 8 hebben we vandaag naar TIMBOEKTOEgestuurd.
ok, back ontopic.
Zijn er al meer mensen die met het ding hebben 'gespeeld'
Hmm, het enige fijne van die effecten sectie lijkt mij dat jogwheel. Want dat is bij die Pioneer (en klonen) wel irritant, dat parameterknopje. Je draait je vingers helemaal krom.
Bij de Nuo5 vond ik die 'cross'fader wel slim bedacht, maar dit jogwheel is volgens mij ook nog niet zo verkeerd..
Bij de Nuo5 vond ik die 'cross'fader wel slim bedacht, maar dit jogwheel is volgens mij ook nog niet zo verkeerd..